Vivien szemszöge
Két napig voltam otthon. Szerencsére nem találtak meg semmi hülyeséggel.
Visszamentem Berlinbe. Elég nagy volt itt a gond, de hogy miért azt még nem tudtam.
- Megint itt? - kérdezte az őr.
- Meg sem lennének nélkülem - nevettem rá.
Mikor beértem az irodába a főnök fogadott.
- Vivien, örülök, hogy újra itt van.
- Miért hivattak megint? - utálom, ha nem a lényeget mondják.
- Hallottam, hogy pár napja Bucky Barnesszal és Sam Wilsonnal volt.
Tudtam, hogy akar valamit. Ez innen már nem is volt kérdéses.
- Mit szeretne?
- Megkeresett John Walker. Valahonnan megtudta, hogy itt volt legutóbb - felhúzta az egyik szemöldökét.
- Miért? - az is mit akar?
- Azt akarja, hogy velük dolgozzon. Én pedig rábólintottam. Így az új küldetése az, hogy velük menjen.
- Ez parancs?
- Tőlem egy kérés. De talán jobb, ha parancsként gondol rá.
Bólintottam és elindultam kifelé.
- Még egy dolog - szólt nekem. - Próbálja rábeszélni a két barátját is.
Ez nem fog menni, de bólintottam.
Ez nem igaz, ha ezt Bucky megtudja nem fog örülni neki. Nagyon nem. Szerintem senkit nem utált még úgy, mint őt. Ebben a pillanatban biztosan, ő elég sok mindenkit utált.
Éppen azon agyaltam, hogy mit csináljak, amikor csörgött a telefonom. Sam volt az.
- Igen? - szóltam bele.
- Hol vagy? - kérdezte.
- Berlinben.
- Az jó, mert mi is.
- Mit csináltok itt?
- Mégis kellene a segítséged.
Elmondta mit akarnak. Nem tetszett. Nem jutottak be Zemohoz, de én tudtam egy kontaktot.
Fintor volt az arcomon, amikor megnyomtam a hívás gombot. Utáltam Josht. Hamarabb mentem volna Walker-nek segíteni, mint ez a hívás.
Azonnal felvette.
- Vivien. Hiányoztam?
Legyek kedves, legyek kedves.
- Nem hívlak rosszkor? - kérdezem nyálasan, pedig majd elhánytam magam.
- Te sosem hívsz rosszkor. De megleptél. Sosem hívtál még.
Vajon miért te bunkó idióta? Több nőt fektetett meg, mint ahányat én ismerek.
- Nagyon rosszul is érzem magam miatta. Mert egy szívességet kell kérjek tőled - játszottam rá.
- Mi lenne az? - lett kíváncsi.
- Két barátom beszélni akar egy rabbal. Talán fontos információkat tud. Tudod, hogy működik ez. Gondoltam te biztosan tudsz nekem segíteni. Megígértem nekik, hogy segítek.
Egy ideig csend volt. Vegye be a dumámat!
- Rendben. Segítek. De van egy feltételem.
- Mi az?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Talán együtt (Bucky Barnes ff) /Befejezett/
Hayran KurguVivien találkozott a Tél katonájával és túl élte azt. Mikor hazament úgy gondolta, hogy ezt az élményt maga mögött tudja hagyni, hogy csak egy hihetetlen nyaralás része volt. Bucky bujkál miután lassan visszatér az emlékezete. Éppen Budapesten van...