Bucky szemszöge
Nem tetszett, hogy Vivien vele van. Ha már benne van ebben az egészben, akkor inkább legyen itt mellettem. Ezek nem egyszerű emberek, szuperkatonák. Esélye sincs ellenük.
Láttam, hogy Sam nincs túl jól. A történtek talán megviselték, ezt én is elmondhatom magamról.
- Minden oké? - kérdeztem tőle.
- Aha. Csak Sharonon agyalok - az a nő sosem lesz a kedvencem, de jobb ezt nem kimutatnit. - És hogy Nagel egy amerikai "tesztalanyt" emlegetett, mintha Isaiah nem is egy ember lenne. Bele sem gondolok, hogy vajon hány embert daráltak be amiatt a vasdarab miatt.
- Van másik nézőpont is. Az a vasdarab sokakat megmentett - érveltem.
- Persze. Ezt értem. Oké. Talán hibát követtem el.
- Igen - ez így van.
- Aha. Kár volt a múzeumnak adnom, el kellett volna pusztítanom.
Nem hittem a fülemnek.
- Az a pajzs sokat jelent sok embernek, például nekem is. A világ a feje tetejére áll, új kapitány kell, és nem Walker lesz az - fordultam felé. - Mielőtt elpusztítanád a pajzsot, én el veszem tőle.
Megjelent Zemó étellel, Sam pedig a telefont nézte. Vivien írt neki. Ők Rigába mennek egy füles miatt, mi is arra vettük az irányt, Zemónak van ott egy lakása.
Mikor Rigába értünk elindultunk Zemó lakása felé. Ekkor láttam meg. Nem volt nehéz kitalálni, hogy a wakandaiak itt vannak. Szóltam Sam-nek és Zemónak, hogy sétálok egyet.
Követtem az utcákon a kis golyókat, amit leraktak. Ayo-t láttam meg egy kis sikátorban.
- Már vártam, hogy mikor jelentek meg - szólaltam meg először.
- Zemóért jöttem - mondta a saját nyelvén.
Ayo volt, aki felolvasta nekem a szavakat. Tőle hallottam először azt a szót, hogy szabadság.
- Miért hoztátok ki? - váltott át angolra.
- Segítenie kell.
- Sok idő, pénz és energia árán de megszabadítottunk a kódszavak átkától, mint egy bűzös bundától.
- Hálás is vagyok. Mindenért, amit Surival tettetek...
- Zemó megölte T'Chaka királyunkat az ENSZ-ben és megszöktették - vágott a szavamba. - Az, aki bízott bennünk, bennem is, hogy megvédjük.
- Igen, értem.
- Aligha. Nem értheted a veszteséget és a szégyent.
- Ő csak a szükséges rossz - mondtam a nyelvükön, amin egy pillanatra elgondolkodott.
- Nyolc óra, Fehér Farkas. Aztán jövünk érte.
Ayo nem is akart többet mondani és elindult, ezután én is elmentem a lakásra. Zemó épp fürdött.
- Itt vannak a wakandaiak. Zemót akarják, de nyertem egy kis időt.
Senkit nem lepett meg a hír, ezt sejteni lehetett. Elővettem a telefont és láttam egy hírt. Robbantottak és Karlinak a Zászlótörők vezetőjének követelései vannak. Tizenegy sérült és három halott.
Vivien nem írt többet. Így magunknak kellett elkezdeni valamit, az órák teltek. Madripoorban kaptunk egy nevet. De a nő meghalt. Sam szerint tiszteletben álló tag lehetett, biztosan lesz temetés. A nő itt élt.
YOU ARE READING
Talán együtt (Bucky Barnes ff) /Befejezett/
FanfictionVivien találkozott a Tél katonájával és túl élte azt. Mikor hazament úgy gondolta, hogy ezt az élményt maga mögött tudja hagyni, hogy csak egy hihetetlen nyaralás része volt. Bucky bujkál miután lassan visszatér az emlékezete. Éppen Budapesten van...