Bucky szemszöge
De utálom ezt a pók gyereket. Már többször lőtte rám ezt a hálót és nagyon unom. Mi a fenét tegyek még vele?
Sam is itt volt. Kerestem Vivient, de nem láttam sehol. Hova a fenébe tűnt? Meg kell keresnem, mert ellenük nem tud mit tenni.
- Jobb lesz, ha kimegyünk. Mindenki ott van - szólt Sam.
Igaza volt. Nem csak Steve keresett egy csapatot, hanem Stark is.
Körül néztem. Láttam Scottot, Wandát és Clintet. Steve is ott állt, Sam pedig velem jött. Hol van már? Baja esett? Bántotta valaki? Ha így van, ne kerüljön a szemem elé.
- Most mi lesz? - kérdezte Scott.
- Harcolunk - válaszolt Steve.
Még mindig nem láttam Vivient.
- Hol van Vivien? - kérdezte Wanda.
- Elment - a válasz Samtől jött. Utoljára ketten mentek el, hogy keressék a quinjetet.
- Hogy érted, hogy elment? Mármint elment elment? - Scott mindig későn fog fel mindent. - De miért?
- Így látta jónak. Azt mondta, hogy most talán van esélye meglépni, míg mindenki velünk foglalkozik.
Steve rám nézett, de nem szóltam egy szót sem. Tudtam, hogy csak ezáltal fogja ezt megtenni. De akármilyen csúnyán és bántón beszéltem vele azt hittem maradni fog. Viszont így biztonságban van és nekem ez számított. Csak jusson is ki innen.
Elég sok minden történt mire ketten Steve-el eltudtunk jönni a hajóval. Mindenki más ott maradt.
Megadtam a koordinátákat és elindulunk.
A szokásosnál is csendesebb voltam, amit Steve is kiszúrt.
- Van ahhoz közöd, hogy egyszer csak úgy döntött elmegy?
- Talán egy kicsi.
Nem akartam arra gondolni. Az arca, amikor a szavakat mondtam neki. És ő elhitte. Az összes hazugságot elhitte, amit mondtam neki.
Nem látta milyen jól éreztem magam a társaságában? Megnyíltam neki, meséltem magamról. De ő mégis elhitte, amiket most mondtam neki. Miért? Távol tartottam magamtól, amennyire csak tudtam, de tényleg nem látott semmit?
- Miért tetted? - zökkentett ki Steve a gondolataim közül.
- Így láttam jónak. Itt csak veszélyben lenne.
- Mit mondtál neki Buck? - kérdezte félve.
- Hazugságot, csupa hazugságot.
- De ő úgy gondolja, hogy igazság volt.
- Sosem fogja megbocsátani, amit mondtam neki és ezért nem haragudhatok rá.
Egy ideig csendben voltunk. Hiába volt jó dolog, amit tettem, mégsem volt a legjobb megoldás. Miért nem azt mondtam neki, hogy szeretem és csak annyit akarok biztonságban legyen? Most pedig nem tudom mi van vele.
- Tudod Bucky...régen nagy nőcsábász voltál - itt felnevet. - Azonnal láttam, hogy tetszik neked.
- Ez több volt annál.
Hallotta a hangomból, hogy nem akarok beszélni róla. Így csendben voltunk.
Vivien szemszöge
Hamarosan Bécsbe érek. Onnan pedig már csak pár óra Budapest.
Nem tudom mit fogok csinálni, hol fogok élni. Egy forint nincs nálam.
De úgy gondolom, hogy itt boldogulhatok.
Sok helyet ismerek. Van is egy tervem, hogy hova kell mennem. Vannak helyek Budapesten is, ahol el lehet rejtőzni.
Nagyon fájtak még most is Bucky szavai. Annyira más volt, amikor még Bukarestben voltunk.
Kedves volt velem és hosszú harc árán végre megnyílt nekem. Én pedig hosszú harc árán nem tudtam az ellen tenni, hogy ne szeressek belé.
Talán a fiatalságom az oka. Nem hiába mondják, hogy fiatalság, naivság. Én is bele estem ebbe a csapdába. Ami miatt most fel kell állnom ebből a nagy pofonból, amit kaptam.
Sok mindent tanított nekem. Csak az első pár hét lesz a nehéz. Akkor meg kell húznom magam.
Talán ha eladom ezt az autót valamit kapok érte. Nincs papírja, külföldi rendszám. De talán egy kis lakás meglenne belőle.
Ezekkel a tervekkel léptem át a magyar határt.
Bucky szemszöge
Amikor elindultunk erre az útra sok mindent gondoltam. Hogy mi lesz, mi lehet.
De nem számítottam arra, hogy ez fog minket itt várni.
Zemo átvert minket. Semmit nem akart a katonáktól. Egy dolog érdekelte, hogy a Bosszúállókat tönkre tegye. Általam pedig sikerült is neki.
Most léptünk ki az bejáraton. A fém karom teljesen leszakadt. Wakanda királya is itt van, ami meglepett. Nem számítottam rá.
Elmondta, hogy hallott mindent és megtalálta Zemot, aki öngyilkos akart lenni, de ezt megakadályozta. Ide tart érte a rendőrség, így nekünk is gyorsan lépni kell.
- A barátaikat Lipcsében elfogták.
Tudom jól, hogy Steve-nek ez egy rossz hír, de talán én még rosszabbul éreztem magam. Vajon Vivien is közöttük van, vagy sikerült neki meglépni? Ha elvitték akkor én vagyok a világ legnagyobb barma.
T'Challa felajánlotta a segítségét. Talán tudnak tenni valamit a programmal a fejemben. Így talán lehetek újra szabad.
Így hát elindultunk utána Wakandába. Sose jártam ott, de úgy érzem nagyon megfogok lepődni, ha odaértünk.
(Pár órával később)
- Ha akarod hibernálhatunk is - szólt Suri. Ő volt a király húga, az itteni technológia vezetője.
- Vagyis?
- Idő kell mire megoldom ezt a programot és ha szeretnéd addig aludhatsz. Majd pedig felébresztelek, ha elkezdhetjük ezt az egészet.
- Rendben - számomra is ez volt a legjobb megoldás.
Elég gyorsak voltak. Egy óra múlva már minden elő volt készítve, hogy aludjak. Jobb lesz ez nekem. Nem fogok gondolni semmire, senkire.
- Biztos vagy benne? - lépett elém Steve.
- Nem bízom az elmémben. Ezért, amíg rá nem jönnek, hogy hogyan törölhetik ki ezt a fejemből inkább álomba merülök. Jobb lesz így. Mindenkinek.
- Mindenkinek?
- Kérhetek tőled egy dolgot? - néztem most rá.
- Nem kell kérned. Kihozom őt is, ha elfogták.
Bólintok, majd beszállok a gépbe.
Fogalmam sincs meddig fogok aludni, de mire felkelek remélem jó híreket fogok kapni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Talán együtt (Bucky Barnes ff) /Befejezett/
FanficVivien találkozott a Tél katonájával és túl élte azt. Mikor hazament úgy gondolta, hogy ezt az élményt maga mögött tudja hagyni, hogy csak egy hihetetlen nyaralás része volt. Bucky bujkál miután lassan visszatér az emlékezete. Éppen Budapesten van...