18. És újra látom

142 7 0
                                    

Steve szemszöge

Éppen leszállni készültünk Wakandába. Mindenki meglepődött, hogy milyen ez az ország. Valóban gyönyörű.

Odamentem Vivienhez. Gondoltam jobb, ha tudja, hogy ki az, aki még itt lesz.

Hónapokkal ezelőtt beszéltünk utoljára Bucky-ról. Akkor mondta el, hogy hogyan találkoztak.

Nem kérdezett róla semmit, én pedig nem mondtam neki el, hogy valójában hol van, de ideje hogy megtudja ezt.

- Vivien, egy pillanatra még mielőtt leszállunk.

Ellépett Samtől és odajött hozzám.

- Igen?

- Van egy dolog, amit még nem mondtam.

Kíváncsian és várakozva nézett rám.

Az elmúlt egy évben közel kerültünk egymáshoz. Persze nem úgy. Sosem éreztem szerelmet iránta. A legjobb barátom szerelmes belé, hogy is tehetném?

Szép lány, ez tény. Volt is pár férfi, aki néha bepróbálkozott nála, de mindenkit udvariasan elutasított. Sejtettem is ennek az okát, de nem hoztam fel neki.

Egy fajta szeretetet érzek iránta, mint más a testvére, vagy egy nagyon jó barátja iránt.

Az a legjobb, ha egyszerűen csak elmondom neki.

- Eddig nem szóltam róla. De Bucky is itt van Wakandában.

Láttam az arcán a változást. Dühös volt, nagyon.

- Még mielőtt bármit mondasz, azért nem szóltam, mert féltem, hogy nem jössz velünk.

- Meg is fordult volna a fejemben. Elsőre. De most más dolgok fontosak. Viszont szólhattál volna róla hamarabb - vádol meg.

- Ne haragudj.

Egy fintort vágott - Utoljára azt mondtam neki, hogy soha többé nem akarom látni. Vagyis valami hasonlót. Talán nem ilyen szépen.

Ezt is elmondta azon az estén. Bucky nem igazán beszélt róla, amikor kérdeztem még Szibériába menet. De igaza van Viviennek, tényleg nem mondott szép dolgokat neki.

Elindultunk, én mentem elől. Ki tudja mi vár itt még ránk.

T'Challa már várt minket. Jó pár ember volt itt. Úgy láttam mind harcra készülnek.

Vivien szemszöge

Steve ment elől Natasával.

Én Rhody és Bruce mögött mentem, akik elég vicces szituációba léptek.

- Meg kell hajolni? - kérdezte Bruce.

- Ja, ő egy király. - válaszolta Rhody.

Én tudtam, hogy ez vicces lesz.

- Úgy érzem folyton hálálkodom magának - szólt Steve a királyhoz, majd kezet fogtak.

Ebben a pillanatban hajolt meg Bruce. Tényleg vicces volt, főleg, hogy Rhody azonnal hasba könyökölte.

T'Challa is észre vette ezt.

- Ez itt nem szokás - szabadkozott.

Ezután elindultunk. Körbe néztem, de nem láttam őt. Jó is, minél később annál jobb.

Teljesen levegőnek fogom nézni. Ezt addig tartottam, amíg meg nem láttam. Steve felé tartott, én pedig gyorsan elfordultam tőle.

Bucky szemszöge

Talán együtt (Bucky Barnes ff) /Befejezett/Onde histórias criam vida. Descubra agora