27. Találkozások

124 6 0
                                    

*Egy hónappal később*

Vivien szemszöge

Éppen Sarah-val reggeliztem.

Sam küldetésen volt. Valakit ki kellett menekíteni neki.

A költözés előtt is sok időt töltöttem itt. De utána szinte csak itt voltam, amikor nem küldtek el valahova.

Nagyon szerettem Sam nővérét és az ő gyerekeit is.

Segítettem a hajónál, ami a családjuké volt. Vagy éppen a gyerekek körül. Hiába voltak nagyok, két fiú volt csak.

Leginkább videójátékot játszottak és nagyon bosszantotta őket, hogy ha valamiben simán leverem őket.

Csörög Sarah mobilja.

- Sam az - felveszi, beszélnek pár szót, majd lerakja. - Hazafelé tart.

Ezek szerint sikeres volt az útja. Mostanában Sam egy kicsit feszült volt.

Úgy döntött, hogy a pajzsot a múzeumnak adja. Nem értettem vele egyet, de megértettem és elfogadtam, hogy miért tette.

Ma is a hajónál voltunk.

- A kékbe megy a vörös, a narancssárgába a fehér hal.

Tehát Sam is megérkezett.

Nagyon szerette az unokaöccseit és ez most is látszott.

Újra veszekednek. Le sem tagadhatnák, hogy igazi testvérek.

Sarah el akarja adni a hajót, de Sam hallani sem akart róla.

Tudom, hogy úgyis Sarah fog nyerni.

Végül tévedtem. Sam megpróbálkozik azzal, hogy rendbe tesszük a vén lányt, hátha bérbe tudjuk adni.

Nem volt kérdés, hogy ebben is segítek.

Nem sokkal később visszajöttek. Láttam, hogy nem ment jól a dolog. A banknál voltak.

Sam a hajóhoz ment, ezért utána mentem.

- Mi történt? - vágtam bele.

- Nem kapunk hitelt.

- De miért?

- Az elmúlt öt évben nem volt jövedelmem.

- Ugye ez nem komoly? Itt sem voltál.

- Ez nem hatja meg őket. Feketék vagyunk.

Sajnos sokszor előfordul még ez a fajta hátrány.

- Segíthetek. Én itt voltam az elmúlt öt évben. Biztosan kapok valamit.

- Szó sem lehet róla - mondta Sam. - Ha véletlen valami rosszul sül el és nem tudjuk fizetni? Nem, ebbe nem megyek bele.

Ezek után inkább segítettem neki.

Majd jött egy üzenete. Az a srác írt, akit most mentett meg. A képen teljesen össze volt verve.

- Ezzel meg mi történt?

- Nem tudom. Azt írta hívjam fel védett vonalon.

Visszamentünk a házba és felhívtunk. A videóchaten is elég szarul nézett ki.

- Szia Sam - ekkor látott meg. - Hát ő meg ki?

- Szia - köszöntem én is.

- Ő Vivien. Nem kell aggódni miatta.

- Én nem aggódom. Hamarabb is bemutathattál volna minket. Mondjuk, amikor nem ilyen volt a fejem.

Itt el nevettem magam, helyes férfi. Mutatott egy videót, ami elég érdekes volt.

Talán együtt (Bucky Barnes ff) /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora