22. A kivitelezés

115 6 0
                                    

Vivien szemszöge

Clint felállt a nagy kvantum kapura, amit építettünk. Mindannyian itt álltunk és vártuk mi lesz belőle.

- Jól van Clint - szólt Bruce - Készülj. Három, kettő, egy...

Clint eltűnt.

Bruce újra számolt.

- Három, kettő... - megnyomta a gombot és Clint visszatért.

A kezében fogott valamit. Megbeszéltük, hogy hozzon valamit, hogy lássuk eltudunk-e bármit is hozni a múltból.

- Lila - kiabált Clint.

Odaszaladtunk. Natasa ment oda először.

- Hé! Nézz rám! Jól vagy?

Majd felállt és ránk nézett. Megmutatta, ami a kezében van. Egy baseball kesztyű.

- Működik - ennyit mondott, de mind tudtuk ez most nem egy egyszerű szó.

Ezután megint összeültünk. Ideje volt kitalálni, hogy hova is menjünk vissza.

- Szóval a hogyan működik. - kezdte Steve - Két kérdés maradt: a mikor és a hol. Itt szinte mindenkinek akadt már dolga, legalábbis eggyel a Végtelen kövek közül.

Ideje volt beszélni arról, hogy ki mikor akadt vele össze.

- Kezdjük az aetherrel! - mondta Steve. - Thor, mit tudsz róla?

Mindenki Thorra nézett.

- Bealudt? - kérdeztem.

- Dehogy. Szerintem meghalt - mondta Rhody.

Mikor sikerült felébreszteni akkor belekezdett. Hát... tényleg nincs jó lelki állapotban. Tony le is ültette inkább. De megtudtuk, hogy a régi barátnője Jane egyszer megtalálta és az aether beleközött. Tehát nem egy kő volt akkor.

- Mordály, te tudsz készíteni valamit, amivel ki lehet szedni? - néztem rá. Ő egy zseni.

- Vedd úgy, hogy már kész van - mondta.

A valóság kő pipa. Asgardba kell visszamenni 2013-ba.

- Quill a Hatalomkőről annyit mondott: Morag.

- Az egy ember? - kérdezte Bruce.

- Nem, a Morag egy bolygó - Mordály az asztalon állt, ami körül ültünk. - Quill volt ember.

- Komoly? Egy bolygó? Mármint világűrben?

Ez természetesen Scott volt.

- Odanézzenek. Olyan vagy, mint egy izgatott, kajla kis kutya kölyök. - simogatta meg Mordály a fejét.

A Hatalomkő is meg volt, 2014-ben.

- Csak a lényeget írd, mert ezek csak storizni tudnak - mondtam Natasának, aki jegyzetelt.

- Thanos a Vormiron találta meg a Lélekkőt - mondta Nebula.

- Az meg miféle hely? - kérdezte Nat.

- A halál birodalma...a világ mindenség középpontjában. Thanos ott ölte meg a testvéremet.

Senki nem szólalt meg... elsőre.

- Passzolok - mondta Scott.

Ez is megvolt.

- Van az az Időköves pasi - mondom.

- Dr Strange.

- Ő pontosan milyen doki volt? - kérdezi Nat.

- Egy sebészbe oltott utcai mutatványos - hmm Tony nem igazán kedveli.

Talán együtt (Bucky Barnes ff) /Befejezett/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang