21. A terv

127 6 0
                                    

*Öt évvel a csettintés után*

Vivien szemszöge

Csörgött a telefonom.

Steve hívott. Ma érkeztem haza Ázsiából. Ott újra elég nagy a probléma. Mikor az emberiség fele eltűnt egy időre megszakadtak a háborúk. De abban a régióban újra elkezdődött.

Azt beszéltük meg, hogy én hívom őket, amikor haza érkezem. Még nem szóltam nekik és ma pihenni akartam.

- Szia Steve - szóltam bele.

- Van egy tervünk - kezdett bele. Nem értettem mire gondolt. - Talán...talán sikerül mindenkit visszahozni.

Nem tudtam megszólalni. Hogy micsoda?

- Mikor tudsz hazajönni?

- Ma érkeztem - a hangomat még én magam sem ismertem meg.

- Gyere a bázisra. Mindenkit összeszedtünk.

Ezzel lerakta, pedig nagyon sok kérdésem lett volna. Azonnal öltöztem és indultam.

Az első meglepés a hívás volt. De, amikor beléptem az épületbe tényleg nem tudtam megszólalni.

Már itt volt mindenki. De jesszusom.

Eltelt öt év és a többségünk azóta nem látta egymást. Éppen beszélgettek, a "tervet" dolgozták ki.

Én is megváltoztam. Idősebb lettem, 29 éves vagyok. Lassan 30. Hosszabb lett a hajam és barna. A hátam közepéig ér, talán hosszabb. De ennyi. Ugyancsak szemüveges vagyok, bár bevetésekre kontaktlencsét teszek be. De jesszus, ez a változás semmi ahhoz képest, amit most látok.

Az első Bruce volt. Vagyis nem. Hulk. Vagy mégsem? Bruce is volt, de mégsem. Hulk teste volt, de Bruce beszélt.

Ezután jött a második sokk. Valaki aludt az egyik székben. És ez Thor volt.

Egy sör volt a kezében. Szakállát és haját szerintem az elmúlt öt évben víz sem látta. Hasa pedig...mint, aki nyolc hónapos terhes. Mellé még alszik is.

Itt volt Nat és Steve is, aki Tony-val beszélt. Ő nem sokat változott.

Rhody Clintel beszélt, akinek rövidebb a haja. Úgy látom Natasa végre felkutatta. Tudtam mit csinált az elmúlt években és a munkám lehetővé tette, hogy a tevékenységét elrejtsem a CIA elől.

És Scott? Nem úgy volt, hogy ő is eltűnt?

- Na várjatok. Ez nekem elsőre így sok - szólaltam meg.

Ekkor vett észre mindenki.

- Melyik sok? A testcserés, vagy a lepukkant alkoholista? - kérdezte Tony.

- Ezt még nem tudom eldönteni.

Steve és Nat megölelt. Ekkor lépett be Mordály és Nebula.

Nem találkoztunk személyesen öt éve így azonnal odamentem hozzájuk.

- Senki nem örült így nekünk, mint te cica baba - mondta Mordály.

- Hallgass. Kínos helyzetbe hozol mindig - mondta Nebula, de ő is megölelt.

- Most valaki elmondaná mi ez az egész?

Steve félre hívott és beszámolt mindenről. Pár napja megjelent Scott a kapuban. Aki nem tűnt el, hanem a kvantum világban volt. Sose voltam erős fizikából, ez pedig egy magas szint nekem.

Van egy tervük, ami működhet. Ezért kellett mindenki. Egy kvantum kaput építünk és visszamegyünk a múltba a kövekért. Elhozzuk őket és csettintünk.

Talán együtt (Bucky Barnes ff) /Befejezett/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang