1.2* Uçurtma

872 34 39
                                    

Sabah beni uyandıran şey telefonuma gelen bildirim sesi olmuştu. Kafamı kaldırıp başucumdaki saate baktım. Saat 10 olmuştu bile. Yatakta yan tarafıma döndüğümde abimin hala uyuyor olduğunu gördüm. İyi de bunun antrenmanı yok muydu? Onu dürtüklemeden önce elimi telefonuma atıp ekranı açtım.

kerry potter günaydın kızıl

Kilit ekranındaki mesajla bakıştım uzun bir süre. Ben Kerem'den resmi olarak günaydın mesajı almıştım. ŞAKA MİDUR?

"Ağlamıcam ağlamıcam ağlamıcam. Neden ağlıyım zaten deli gibi dans etmek istiyorum aaağğğğğ." kendi kendime konuşurken sesimin dozunu fazla kaçırmış olmalıyım ki abim yatakta kıpırdanıp uykulu sesiyle konuştu.

"Ne dansı? Ne oluyor sabah sabah kızım?" üstüne atladım.

"Dans etmem gerekiyor oğlum hep dans etmem gerekiyor oğluum." abimi çekiştirerek bir yandan da şarkı söylediğim için gözlerini açmak zorunda kaldı ve beni tuttu.

"Kızıl Allah aşkına sabah sabah ne bu enerji?" 

İlk defa günüm bu kadar aydı abi. 21 yıllık hayatımda ilk defa.

"Neden enerjik olamayayım ki, hadi kalk sende ol. Kalk kalk." yataktan onu çekiştirdiğimde benimle baş edemeyeceğini anlayıp bana ayak uydurdu ve biz bu işin sonunu yine horona bağlamıştık. 

"Yeter, tamam günlük horon dozumu aldım. Karnım aç. Bize kahvaltı hazırlasana kızıl." yanağından makas aldım.

"Hazırlayayım abim." ben odadan mutfağa giderken arkadan bir şeyler söylemişti ama pekte dinlememiştim.

"Salak Leyla bir saat göbek attığın mesaja cevap vermedin." hemen konuşmaya girdim.

kerry potter-kızıl

günaydın kızıl

günaydın kerem

oooo uyandın mı?
kalkmasaydın hiç

senden daha fazla uyuyorum diye kıskanma

kıskandım valla

neyi

yastığı

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA|

şaka yaptım ya
gülelim diye

baya eğlendim
sen antrenmanda mısın?

evet ama ara verdik şimdi

e bu abim evde

ben hallettim onu
ama yarın kesin gelmesi lazım

tamam ben ona derim

okan hoca arayabilir barışı 
seni merak ediyor adam

yunusun başımıza açtığı işlere bak ya

ayıp ayıp

ne?

öf yunus aldı elimden telefonu

yunusda maşaAllah 
ne özelimiz kaldı ne başka bir şey

ne özelimiz mesela

kerem sen kaşınıyor musun?

yok neden?

buradan öyle gözüküyorda
istersen kaşırım

yani istersen kaşı

offf ben gidiyorum

Kül - Kerem AktürkoğluWhere stories live. Discover now