106

61 3 0
                                    

Barlas'ın boynundan öperek "Yanındayım." diye fısıldayarak konuştum. Onun yanındaydım her zamanda olacaktım...

Bugün beni kız kardeşiyle tanıştırmak istemişti mezarlığa gelmiştik. Dediği gibi beni kız kardeşiyle tanıştırmıştı kız kardeşiyle konuşmuştum taki Barlas'ın ağlamasına kadar koca adam yere çökmüş hıçkıra hıçkıra ağlıyordu ve benim elimden hiç bir şey gelmiyordu boş teselliden başka hiç bir şey yapamıyordum...

"Barlas hadi kalk gidelim bak o da üzülür yapma böyle." diyerek gözyaşlarını sildim.

"Adin." deyip susmuştu bu susuşu bile aslında o kadar çok şey anlatıyorduki...

"Barlas hadi sevgilim." deyip hafifçe kolundan çektim o da daha fazla zorlamayarak ayağa kalkıp elimi tutmuştu.

"Teşekkür ederim yanımda olduğun için." demesiyle sıkıca ona sarıldım, kendini yalnız hissettiğinin farkındaydım ve bu beni daha çok üzüyordu.

"Her zaman, her zaman yanında olacağına söz veriyorum." diyerek geri çekilip ona baktım. Başını sallayarak elimi tutmuştu birlikte sakince yürüyüp mezarlıkta ayrıldık.

Ben: Eve vardın mı?

Barlas: Vardım güzelim merak etme.

Ben: Ne yapacaksın?

Barlas: Yorgunum uyusam iyi olacak belki gecede bizimkilerle dışarıya çıkarım.

Barlas: Sen?

Ben: Annemle dışarıya çıkacaz.

Ben: Tamam o zaman uyu dinlen aynı saate denk gelirse seni göreyim.

Barlas: Tamam güzelim.

Barlas: Dikkat et kendine seni seviyorum.

Ben: :)

Ben: Sende dikkat et kendine bende seni çok çok çok seviyorum 🤎

Barlas: 🤎

Adin #TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin