115

67 4 0
                                    

Dün babamla hastaneye gitmiş kremlerle vs bir şekilde halletmiştik. Bugün ise okula gitmeme izin vermemiş dinlenmemi istemişti.

"İyi misin kızım?" demesiyle daldığım düşüncelerden kurtulup babama baktım kendisi beni evde tek bırakmak istemeyip benimle kalmıştı.

"İyiyim babacım merak etme alt üstü birazcık yandım." dedim. İz kalmayacağı için rahattım Allah'dan Barlas ilk müdahaleyi yapmıştı.

"Senin bacağın benim ise canım yandı Adin. Lütfen dikkat et kendine tamam mı kızım?" demesiyle başımı salladım. Mutfağa gidip buz torbasını getirip bacağımda tuttu.

Çalan kapıyla babama baktım.

"Hemen bakıyorum." deyip gitmişti bende buzu bacağımda gezdirmeye başladım.

"YAWRUM!!" diye gelen sesle başımı kaldırdım bizimkilerin hepsi gelmişti.

"Ama size gelmeyin demiştim." dememle göz devirmiştiler.

"Eee nasılsın daha iyi misin?" diye ilk Sezer konuştu.

"İyiyim kanki merak etme dün anlattığım gibi." dememle başını sallamıştı.

Mira "Sen merak etme kizir Sıla hakkında tutanak tutmuşlar." demesiyle başımı salladım.

"İyi olmuş pislik kız bilerek yaptı se- Barlas'da gördü." deyip Barlas'a baktım neredeyse sevgilim diyecektim.

"Aynı sınıfta mısınız?" diyen babamla Barlas cevap vermişti.

"Hayır Ali hoca bizim sınıfın sözlülerini kontrol edeceği için beni çağırmıştı o yüzden Adin'in sınıfındaydım." demesiyle tekrardan kaplı çalışmıştı Emir kapıyı açmaya giderken Barlas'a göz ucuyla bakıp gülümsedim. Siyah saçları dağınık bir şekilde duruyordu karizma yaaa!!

"Güzelim." deyip salona gelen Berk ile ona baktım.

"Yandım ben." deyip ağlamaklı ses çıkarmamla gelip yanıma oturarak bacağımı dizinin üstüne koymuştu.

Bacağıma elleyip "Offf kıyamam sana." demesiyle babamdan önce Barlas sertçe konuşmuştu.

"Sev- sevgili Berk arkadaşımız istersen sen kalk oradan Adin arkadaşımız rahat etsin buz tutuyordu." demesiyle Berat ve kızlar gülmelerini tutmuşlardı.

"Sorun yok Barlas ben tutarım." deyip buzu bacağımda gezirmeye başlamıştı.

"Süphan Allah." diyen babamla babama baktım.

"Berk oğlum sinirlendirme beni kalk kızımın yanından." diyen babamla gülmüştüm.

"Amca ne yaptım sende."

"Oğlum bir şey yapmana gerek yok bin kere kızımın yanında erkek sinek bile istemediğimi söyledim değil mi?" demesiyle bizimkiler direkt Barlas'a bakmışlardı.

İşin zor sevgilim...

Çalan kapıyla bu sefer babama sabır dileyerek salondan çıkmıştı. Barlas direkt yanıma gelip saçlarımdan öptükten sonra Berk'in ayağına tekme atmıştı.

"Kalksana oğlum sevgilimin yanında bi de bacağına elliyorsun bilerek yapıyorsun değil mi?'' demesiyle Berk gülmüştü.

"Ula it senin sevgilinse benimde kardeşim abartma."

"Abartma mı abartma mı dostum falan demem çakarım bir tane kalk şuradan." deyip Berk'in kolundan çekip kaldırmasıyla babamla annem gelmişlerdi.

"Ne oluyor burada?" diye babam konuşup bana Berk'e ve Barlas'a bakıyordu.

Berk ''Bir şey yok amca bizim Barlas'la işimiz var gidecez Adinle vedalaşıyorduk." demesiyle babam başını sallamıştı inanmadığı belliydi.

"Dahada kalsaydınız çocuklar." diyen annemle itiraz etmişlerdi.

Sinan "Yok teyzem bizde gidelim Adin'i gördük zaten." demişti kızlarla sırayla sarılmış erkeklerlede yumruk tokuşturmuştum. Barlas ise kafa selamı vermişti anneme bakmamla Barlas'a bakıp güldüğünü görmüştüm. Annem onları geçirirken babam ise yanıma oturmuştu.

"Poyraz'ın oğlundan ne beklersin ki zaten bide bacağına elliyor." demesiyle gülmüştüm.

"Ayy babaaaa sende hepimiz Berk'e nasıl düşkün olduğunu biliyoruz." dememle ters ters bana bakmıştı.

"Kızıma yaklaşmadığı sürece." demesiyle daha çok gülmüştüm.

"Annemde gelmedi zaten SELİİN!" diye bağırmasıyla kapı kapanma sesi gelmiş biraz geçtikten sonra da annem yanımıza gelmişti.

"Ay Emre ne oldu?"

"Nerede kaldın alt üstü geçirecektin?" diyen babamla annem göz devirmişti.

"Sohbet ettim Allah Allah." dedi annem.

"Barlas'la mı?" diyen babamla şokla anneme bakmıştım.

Anlamamış olsun..

"Evet niye?"

"O çocuğun kızımda gözü var anladım ben." demesiyle tükürüğüm boğazıma kaçmış öksürmeye başlamıştım. Annem sırtıma bir kaç kere vurunca kendime gelmiştim.

"Ay-ay baba ne alaka nereden çıkardın?"

"Anlarım ben Berk yanına oturunca bı kızardı sonra kalkmasını söyledi bak diğerleri de söyleyebilirdi ama Barlas söyledi." demesiyle annem gülecek gibi olmuştu.

"Ayyy Emre sende cidden öyle olsa bile bu onların kararı ister arkadaş olurlar ister sev-"

Annem cümlesini bitiremeden babam sertçe konuştu.

"Olamazlar benim kızım kimseyle bir şey olamaz bak söyleyemiyorum bile. Ben kızımın turşusunu kuracam değil mi kızım?" demesiyle omuz silktim.

"Valla söz veremiyorum babacım." dememle babam şokla bana bakmıştı.

"Adin!" demesiyle annem babamın elini tutup çekiştirdi.

"Ay yeter Emre hadi gel EMREEEE!" demesiyle babam ayağa kalkmıştı.

"Adin biz seninle bunu sonra konuşacaz." demesiyle annem göz devirmişti.

"Kızım sen odana çık bizde babanla odamızda oluruz yemek hazır olunca çağırırım hadi Emre." demesiyle babam bana bakmayı bırakıp annemle odasına doğru gitmişlerdi bende gözlerimi devirip telefonumu elime aldım.

Ooof of.

Adin #TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin