Boynumu öpen Barlas ile kendimi geri çekerek ona baktım.
Allah'ım çok çok tatlı yaaa!!
"Sen niye beni tek paylaşacağını söylemedin? Ya hemde gönderi olarak paylaşmışsın!" dememle başını boynumdan çekerek bana bakmıştı, saçımı düzeltip konuştu.
"Hoşuna gitmedi mi?"
"Saçmalama çok mutlu oldum ama şaşırdım yani."
"Hmm öyle mi?"
"Hmhm öyle."
"Adin."
"Efendim sevgilim?"
"Off deme şunu seni çok pis öpesim geliyor." demesiyle gülmüştüm başını göğsüme yaslayınca saçlarını okşamaya başladım.
"Barlaaas."
"Söyle prensesim?"
"Sana soğuk falan davranmıyorum değil mi? Yani sen benim ne demek istediğimi anladın." diyerek saçlarını okşamayı bıraktım.
"Adin bırak yakınlığı şu an benimle konuşman yanımda olman saçlarımı okşaman bile o kadar özel ki anlatamam. S*kmişim yakınlığı da teması da senin bana güldüğünü göreyim o bana yeter."
"Ya sonradan-"
"Sonrası yok Adin sınırlarının korkularının olduğunu farkedebiliyorum. Biz bunları birlikte aşacaz ya da onlara alışıp öyle devam edecez bunları zaman gösterecek düşünüp yorma kendini." demesiyle az buçuk rahatlamıştım.
"Barlas."
"Efendim güzelim."
"Ben sadece Eren'le sevgili oldum." dememle başını birden kaldırıp bana bakmıştı.
"Anma şu itin adını." diyerek gergince konuştu.
"Bir dakika Barlas ya bir şey dicem."
"Adin onunla ilgili bir şey dinlemek istemiyorum germe beni güzelim."
"Ya bir dakika Allah Allah. Biz Eren'le hiç bir zaman yakınlaşmadık Barlas. Yani max sarılmışızdır o da bir iki kere izin vermezdim çünkü sadece elimi tutardı o kadar. Onun yanında çok kasılırdım sevgili gibi değildik ama senin yanında o kadar rahat ve huzurluyum ki anlatamam seni gerçekten seviyorum ve bilmeni istiyorum ki ilk öpücüğüm seninle oldu." dememle kolunu omzuma atıp beni kendine çekerek sıkıca sarılmıştı.
"İlk defa beni sevdiğini söyledin." diyerek konuşmaya başladı. "Bende seni çok seviyorum hemde canımdan çok. Kendini benim yanımda rahat huzurlu hissetmen benim için o kadar özel ki anlatamam. Hem o it herif zaten seni hak etmiyordu iyi olmuş. Vee bunları söylemen az da olsa rahatlamama sebep oldu. Birbirimizin ilki olmak güzelmiş." demişti.
"Bencede." diyerek mırıldandıp boynundan öptüm.
"Ohhh kızım sen huzurun ta kendisisin. Tek bir dokunuşun hareketin kelimen öyle bi beni sarsıyor ki anlatamam." deyince gülüp geri çekildim.
"Her zamanki etkim altında kal köle." deyip gülmemle o da gülmüştü.
"Emrinize amadeyim matmazel." demesiyle daha çok gülmüştüm.
&&
Sezer: Yok abi Adinle Barlas'a sevgililik yaramadı bu ne abi.
Sezer: Bu ne abi yaaq!!!
Berk: Ne oldu?
Sezer: Sınıftan çıktıkları yok yüzlerini unuttuk diğerleri desen hepsi çift bı başıma kaldım.
Adin: Jdhdhrdh yazııııık kıyamamsuuu.
Berat: Yoğun araştırma içerisindeyiz Sinan ile sana birini bulacaz merak etme.
Sezer: Tövbeliyim oğlum ben.
Sezer: Tövbe bir daha ilişki yaparsam.
Sezer: Küfür edecemde kızlar var siz anladınız.
Asel: Abi deme öyle yaaa tek bir kıza bağlama biz sana el birliğiyle en mükemmelini bulacaz.
Seda: Aynen öyle.
Sinan: Bdhdbdbxh.
Emir: Üzüldüm lan sana.
Mira: Gitmeyin kankimin üstüne adam haklı beyler bı kere güven kırıldı mı çok zor toplanır.
Sinan: Ne alaka deneyimin mi var?
Mira: Ay asıl sana ne alaka Sinan.
Mira: Hani benimde babamdan dolayı güvenim yoktu ya sen zar zor toparladın ya oradan dedim Allah Allah.
Sinan: Hee tamam bı özele gelsene.
Mira: Tamam yaz geliyorum.
Barlas: Aşk hiç ummadığında gelir seni bulur rahat ol kafanı dinle.
Adin: 😏
Barlas: 💙
Emir: Öğkkk bu ne mıç mıçlık.
Emir: Görmemişlerin sevgilisi olmuş.
Adin: Kıskanmaaaaa seninde hallerini biliyoruz.
Emir: 😒
Seda: Bugün de nazar duanız okundu rahat olun.
Barlas: Ndhxhdbh eyvallah kardeşim.
Adin: Jdhxjrbhf teşekkürler yawru.
Seda: Ricaa ederimmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adin #Texting
Teen FictionBir anda gelişti bir anda tanıdım ve bı anda sevdim aşk dedikleri şey bu muydu¿ Tamamlandı. #Lise #Olay #14 Grup (05.03.2024) #1 Wp (15.05.2024)