Hızlı adımlarla arka bahçeye geçmiştim. Barlas eski kantin masasının üstüne poşetten çıkardığı açmaları içecekleri vs koyuyordu.
"Ben geldiiiim." diyerek geldiğimi belli etmemle başını kaldırıp bana bakarak gülmüştü.
''Hoşgeldin ama geciktin." demesiyle omuz silkip sandalyeye oturdum.
"Abartma tam zamanında geldim." dememle bir şey demeyip karşıma oturmuştu. Bı tane poğaçayı peçete ile sarıp bana uzattı.
"Al bakalım zeytinli seviyorsun diye zeynili aldım." demesiyle elinden aldım.
"Teşekkür ederim sen nereden biliyorsun?"
"Sen bı ara yerken söylemiştin oradan biliyorum." demesiyle başımı salladım o da meyve suyumu açıyordu.
"Sen bırak ben yaparım." dedim bu şekilde ilgili davranması garipti ama çok hoştu da..
"Yaptım işte." deyip kendi meyve suyunu da açtıktan sonra peçete ile açma alıp yemeye başladı.
"Sinanla tek mıydın?"
"Hmhm, Mira bugün yok Sinan da öyle olunca evden beni aldı tek gelmiyeyim diye."
"İyi yapmış sizinkiler yok muydu yani normalde baban bırakıyordu?"
"Yok annem yorgundu bugün izinli uyandırmaya kıyamadım babamda erkenden işe gitti bugün erken dönmek için."
"Anladım."
"Sen hiç ailenden bahsetmedin?" deyip ona baktım.
"Biliyorsun ikiside yurtdışında."
"Ne zaman gelecekler bu bir iki ay içinde gelecekler."
"Ooo iyi bakalım peki yine tek mi yaşayacaksın."
"Ailemle kalacam belki kafa dağıtmak için kendi evime geçersem onun haricinde ailemle kalacam."
"Anladım."
"Seda ve Berat tartışmış galiba." demesiyle üzgünce ona baktım.
"Benim en en en best shipim."
"Ciddi misin?"
"Tabikide evet bence çok uyumlu ve eğlenceliler mükemmel bı arkadaşlıkları dostlukları enerjileri var onlardaki çekim çok daha başka hot bi çift bence."
"Yani senin kadar dikkat etmedim ama evet iyiler."
"Bence hallederler sence?" diye sordum, Barlas'ın ilişkilere karşı olan bakış açısını merak ediyordum açıkçası.
"Bencede birbirlerine değer veriyorlar insan değer verdiği birini üzmek istemez bir şeyleri telafi etmek için elinden geleni yapar. Sen peki sen düzeltir miydin?" demesiyle kısacık düşündüm.
"Yani düzeltmeye çalışırım düzeleceği yoksa boş veririm umrumda olmaz hiç üzemem kendimi. Belli bi noktadan sonra öyle olmalı ki hiç bir şekilde aşık olmadığım içinde net bir şey diyemiyorum yaşamadım çünkü."
"Bak işte sana dediğim şeyde bu hiç bir şey umrunda değil." demesiyle bir kaç gün önceki konuşmamızı hatırlatmıştı.
"Ne yapayım Barlas Allah Allah. Düzelmeyecekse elimden bir şey gelmez banane yani."
"Dengesiz ve güvenilmezsin." demesiyle ağzımda çiğnediğim parçayı bin bir zorlukla yutup ona baktım.
Şu an ciddi miydi?"
"Sen çok mu güvenilir dengelisin? Her an bi açığımı arıyor gibisin şunu söylesinde laf atayım kafasındasın. Benimle arkadaşlık kurmak istemiyorsan açıkça söyle. Bari sen karar verme anında dengeli ol." dedim sertçe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adin #Texting
Teen FictionBir anda gelişti bir anda tanıdım ve bı anda sevdim aşk dedikleri şey bu muydu¿ Tamamlandı. #Lise #Olay #14 Grup (05.03.2024) #1 Wp (15.05.2024)