Dün geceden beri Barlas'la konuşmamıştık, en son sen sakinleşince konuşalım demişti ondan sonra da hiç yazmamıştı keza bende öyle, sakinleşince ona yazmamıştım.
Şu an öğle arasındaydık teneffüslerde hiç bir şekilde dışarıya çıkmamış masamda bı güzel uyumuştum. Hâlâ sinirlerim bozuktu, Barlas yazmamanın dışında merak edip yanıma bile gelmemişti yani herhalde. Tamam haksız olan bendim ama yinede gelmeliydi. Ama gelmezdi gelmedide zaten.
Cüzdanımdaki parayı ve kartımı alıp telefon kılıfımın arkasına koyarak Mira ile sınıftan çıktık.
"Daha iyi misin kuzu?" demesiyle başımı salladım yani iyiydim sadece yorgundum ondada Barlas'ın mesaj atmasını beklediğim için. Bı an sinirden ona bir sürü hakaret yazmıştım tam ona gönderecektim ki vazgeçmiştim.
"Yemeğe nereye gidecez?" diye sordum büyük ihtimalle teneffüste plan yapmışlardı.
"Her zaman ki cafe dediler uyar mı sana?"
"Uyar uyar sorun yok diğerleri nerede?"
"Hepsi orada kızların dersi boş olduğu için onlar direkt oraya geçmişler Emir ve Berat'da duyunca direkt gitmişler. Sende zorla uyandığın için Sinan'lara gitmelerini söyledim." demesiye başımı salladım.
"İyi yapmışsın derste önemli bir şey işlendiniz mi?" diye sordum.
"Hayır Sevda hoca neyi var dedi özel mesele dedim uyandırmasın konuyu da deşmesin diye."
"Aa iyi yapmışsın."
''Adin ne oluyor böyle dün Barlasla mı tartışınız?"
"Bilmiyorum."
"Nasıl bilmiyorsun konuşmadınız mı?"
"Sorun o zaman Mira. Yazdı ben gergindim sakinleş sonra konuşalım dedi ve yazmadı."
"Sen yazdın mı?"
"Hayır."
"Yazmamasına mı kırıldın?"
"Ewet."
"Sen niye yazmadın?"
"Ondan bekledim o yazmalıydı çünkü."
"Belki o da senden beklemiştir.
"Bilmem."
"Adin şu an neden bu mooddasın böyle olmanı gerektirecek bir şey yok ki Barlas başından beri böyle."
"Ewet ama..."
"Ewet ama ne?"
"Ben size söylemedim ama biz Barlasla konuşuyoruz yani neredeyse her gün."
"Eee sorun ne o zaman."
"Sorun benim galiba. Yani neden bilmiyorum ama sürekli onu değiştirmeye çalışıyorum. Ya bilmiyorum illa herkeste sevmediğimiz bı huy var olabilir normal bir şey ama neden Barlas'ı değiştirmek istediğimi bilmiyorum. Örneğin Sezer'in bu kadar duygusal olmasını sevmiyorum ama onu değiştirmek için uğraşmıyorum ya da Emir'in agresif tavırları hoşuma gitmiyor onuda değiştirmeye çalışmıyorum çünkü onlar öyle bu onların kişilikleri ve ben onları böyle kabul ettim. Ama Barlas'da böyle bir şey olmuyor."
"Peki neden olmuyor?"
"Bilmiyorum işte sorunda bu zaten sorun benim. Barlas'ın yanlış bir şey yaptığı yok."
"Bak Adin kendin söyledin insanlarda sevmediğimiz huyları olabilir bunlar gayet normal şeyler ne bileyim karakterleri huyları hopileri illa istediğimiz gibi olacak değil. Eğer karşı tarafta sevmediğin huylar varsa ve sana zararı yoksa bence kabullenmelisin. Bı insanın tamamen değişmesini istemek bencillik olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adin #Texting
Novela JuvenilBir anda gelişti bir anda tanıdım ve bı anda sevdim aşk dedikleri şey bu muydu¿ Tamamlandı. #Lise #Olay #14 Grup (05.03.2024) #1 Wp (15.05.2024)