43

109 4 0
                                    

Kızlarla birlikte kantinde masada oturuyorduk. Erkekleri soracak olursanız onlar bahçedeydiler.

Asel "Emirle aynı sınıfta sınava girdik yerine giderek yüzüme bile bakmadı.'' diyerek masadaki çikolatayı sinirle açık yemeye başladı.

"Hayır yani anlamıyorum bu kadar mı yani bu kadar mı etkilendi yüzüme bakmıyor." diyerek devam etti.

Seda "Şimdi bir şeyleri sorguluyor sinirli ve üzgün böyle davranması normal."

Mira "Normalde en azından kızın suratına baksın görmemezlikten gelmek kötü yaa."

Asel "Ewet işte gerekirse kızsın bağırsın çağırsın ama görmezlikten gelmesin."

"Yani açıkçası Emir'in bu tepkisine şaşırmadım. Sen onunla konuşmadıkça da görmezlikten gelmeye devam edecek."

Asel "Şimdi konuşsam."

"Aşkım yawrum sana dedik ya sabret diye. Bırak bu iki gün biraz düşünsün hislerinden tamamen emin olsun. Hem o şu sinirli emin ol konuşursanız daha kötü olur." dedim tane tane.

Asel "Ama onu böyle görünce de dayanamıyorum ki şeytan diyor çek kenara pat pat söyle her şeyi."

Seda "İki gün sonra öyle yapacaksın zaten." demesiyle masaya Sinan ve Sezer gelmişti. Sezer Asel'in yanına otururken Sinan'da benle Mira'nın ortasında sandalye çekip oturmuştu.

Sinan "Sen Emir'e ne ettin be Asel?" diye 'cıkcık'larcasın konuşmasıyla hafifçe gülmüştük.

Asel "Ne edecem bir şey etmedim sinirliydim ona patladım işte."

Sezer "Çocuk senin yüzünden acı çekiyor."

Seda "Arkadaşlar zaten çekiyorsa gelip konuşsunlar 'Seviyorum seni' desin"

Sinan "Oldu paşam sanki o kadar kolaydı. Kız ona demiş hiç bir şeyimsin nasıl gelsin."

Mira "Aşkım Asel ona bir şeyler hissettiğini her zaman belki ediyordu ama."

Asel "Ewet yani ne yapayım ki daha aklı başına gelmiyor asıl denegsiz davranan oydu sonda benide kendine benzetti." demesiyle yine gülmüştük.

"Ya bı durun Sinan'ınkine Emir iki güne sakinleşir zaten Asel onla konuşuruz hallolur zaten."

Sezer "Emir'in bu öfke hiç bir zaman dinmez gibi."

Asel "Niye yaa o kadar mı kötü?"

Sinan "Sınav haftası olmasında rağmen takımdakilere kök söktürüyor her ana antreman maç koymuş psikopat."

Seda "Berat ondan mı gelmedi?"

Sezer "Aynen hatta bende şimdi gidiyorum yoksa ceza yiycem." deyip sandalyesinden kalkıp gitmişti.

Biz tekrardan sohbete başlamıştık öğle aranın bitmesiylede dersler başlamıştı iki der işlemiş üçüncü ders ise sınav olup evlere dağılmıştık.

Yolda Emirle ne kadar bu konuyu konuşup sakinleştirmek istesemde umduğum gibi olmamıştı açık açık bu konuyu konuşmak istemediğini söyleyip beni eve bırakmıştı.

Hem Emir'i hemde Asel'i böyle görmek ciddi anlamda beni üzüyordu. Bence bir ilişkide inat olmamalıydı hayır yani seviyorsanız 'seviyorum' deyin hacı.

Iıı şey bu arada bugün Barlas ile adam akıllı denk gelmemiştik...

Adin #TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin