Sezer'den;
Eşek Asel'in planı işe yaramıştı ben Emir ve Ece önceden gelmiştik. Buna rağmen resmen Ece ile köşe kapmaca oynuyorduk. Öpüşmemizin ardından günler geçmesine rağmen ben ne kadar konuşmak istesemde kendisi benimle konuşmama konusunda oldukça ısrarlıydı.
"Ya Emir adam akıllı ver şu unu yaa!!" diye sinirlenen Asel ile daldığım düşüncelerden kurtulup onlara odaklandım. Asel'in üstünde önlük olmasına rağmen her yeri tişörtü şortu un olmuştu saçlarını söylemiyorum bile.
Emir "Dökülmüyordu ben ne yapayım?"
Asel "Yavaş yavaş dök şu unu!"
Emir "Sen şimdi niye sinirleniyorsun ki?"
Asel "Emir dellendirme beni baksana hâlime! Bir daha sana kek yapmayacam bu son." deyip trip atarken Emir onun beline sarılıp boynundan öperek sessizce ona bir şeyler diyordu. Ece'ye baktım ah be zalimin kızı bizde böyle olabilirdik...
"Ece kuşum bana odamdan crop getirir misin?" diyen Asel'le Ece'ye baktım.
Ece "Kuşum odan hangisiydi hatırlamıyorum?" deyince Asel'le baktım, benide onunla göndersin lütfen lütfen lütfen!
Asel'in "O zaman Sezer sana gösterisin yavrum gidin gelin hızlı olmanıza gerek yok." demesiyle hızlıca ayağa kalktım, bu kız süpersin işe görümce gibi görümce.
"Odayı tarif et Asel ben bulurum." demesiyle oturduğum sandalyeden hızlıca kalktım.
"Gel göstereyim." dedim.
"O zaman sen git al."
"Kızın çekmecelerini mi karıştırayım Ece?" dememle göz devirip o da oturduğu sandalyeden kalkmıştı. Birlikte mutfaktan çıkıp merdivenleride çıktıktan sonra Asel'in odasının önüne geçip kapıyı açtım. Ece içeriye girip dolabın açık içinden sarı crop çıkarırken bende kapıyı kapayıp sırtımı kapıya yaslayarak onu izliyoedum. İçimden şortta aldıktan sonra dolabı kapatıp karışma gelmişti.
"İşimiz bitti kapıyı açar mısın?" demesiyle kolunu tuttum.
"İşimizi bitmedi daha konuşacaz." dememle beni itip kapıyı açmaya çalışmıştı.
"Ece."
"Sezer gerçekten konuşmak istemiyorum tamam hataydı özür diliyorsan özrünü de kabul ediyorum olmamış gibi de davranırım tamam bitti mi?"
"Hayır hanımefendi hiç bir şey bitmedi. Ben bı hata yapmadım pişman da değilim özür de dinlemiyorum. Keşke seni gördüğüm ilk gün öpseydim."
"Ne diyorsun sen yaa‽"
"Ne anladıysan o. Sevgilin olmak istiyorum."
"Ama-"
"Ama kelimesini kullanma."
"Sezer sen-sen ciddi misin?"
"Hiç olmadığım kadar sadece kalbimi dinle." diyerek bir elimi beline koyup onu kendime yaklaştırdıktan sonra diğer elimlede elini tutup kalbimin üstüne koydum. Bakışlarını bı elimizde bi gözlerimde gidip geliyordu.
"Sezer..."
"Başını kaldır bana bak." dememle başına kaldırıp gözlerime uzun uzun bakmıştı, bana inanmak istercesine.
"Doğruyu mu söylüyorsun?"
"Sana asla yalan söylemem Ece. Seni gerçekten seviyorum biliyorum bunu demek için bile çok erken ama gerçekten seni seviyorum. Seninle aylar önce karşılaştığımızdan beri aklımdan çıkmıyorsun uyumadan önce sürekli sen uyukuya zar zor dalıyorum sonra uyanıyorum yine sen okulda sen gittiğim sahilde parkta sen. Görsem aklım karışıyor görmesem aklımda kalbimde seni arıyor." diyerek çenesinden tutup başını kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adin #Texting
Teen FictionBir anda gelişti bir anda tanıdım ve bı anda sevdim aşk dedikleri şey bu muydu¿ Tamamlandı. #Lise #Olay #14 Grup (05.03.2024) #1 Wp (15.05.2024)