142

55 2 0
                                    

"Ya bak saçım bozuluyor!" deyip Barlas'ın elime vurdum. Asellere geldiğinizden beri maşaladığım saçlarımla uğraşıyordu.

"Kıvırmasaydın benim dedim şu saçı kıvır diye." demesiyle ters ters ona baktım.

"Ben kalkıp senin için hazırlanıyor süsleneyim senin dediğine bak!"

"Sinirlenme."

"Sinirlendirme o zaman! Gidiyorum ben." deyip yanından kalkmamla kolumdan tutup çekerek üstüne yani kucağına düşmemi sağlamıştı.

"Gidemezsin hiç bir yere." demesiyle sabır dilercesine gözlerimi kapattım.

"Bak çocuk benim asabımı bozma bırak belimi." dememle belimi daha sıkı sarıp gülmüştü.

"Bı bozulsun şu asabın özledim atarlı halini." demesiyle TL
ers ters ona baktım belimdeki elini kalçama indirmişti."

"Barlas çeksene şu elini! Bak sevgilim mutfakta kuzenim var şimdi Ece Sezer'de inecek lütfen." dememle gülüp boynumdan öpmüştü.

"Onlarda orada aynı şeyleri yapıyorlar emin olabilirsin."

"O yüzden biz yapmayalım."

"Adiiiin."

"Ne yaa‽"

"Çok pis delirtiyorsun beni." deyip belimdeki elini gevşetince hızlıca kucağından kalktım.

"Ben gidip hepsini ayırana kadar özle beni pikkaçu." deyip ona öpücük atarak gülmüştüm. Az delirsin canııım.

"Beni tek mi bırakacaksın?"

"E heraldee."

"Olmaz bende gelecem ya da biz niye gidiyoruz ki bırakalım istediklerini yapsınlar."

"Olmaz yeter yani bir saattir buradayız ayıp yanimsu." dememle zil çalmıştı.

&

Berk "Aq bilseydim gelmiyecektim şu hâle bakın!" diye söylenen Berk ile ona bakıp güldüm.

"Ağla!" dememle ban kırlent fırlatmıştı tabi benim mükemmel kahraman evimin direği kalbimin sahbi sevgilim elini yüzümün önüne koyarak beni kırlentten kurtarmıştı. Şimdi ne yaptık ya da yapıyoruz adlı bir özet geçeyim.

Hep birlikte mütüşükmel sohbet eşliğinde yemeklerimizi ve tatlılarımızı yiyip bitirmiştik. Sonra herkes yavaştan sevgilisiyle ilgilenmeye başlamıştı.

Ben Barlas'ın bacağında uzanmış Barlas saçlarımla oynuyordu saçımda artık maşaya dair hiç bir şey yoktu.

Sezer ve Ece köşeye çekilmiş Sezer Ece'yi kollarının arasına alarak ona bir şeyler söylüyor kendi aralarında konuşuyorlardı.

Asel ve Emir bi tartışıp bı öpüşüp koklaşıyorlardı keza Seda ve Berat çifti de onlar gibiydi. Berat sigara içmek için balkona çıkınca Seda da onun peşinden çıkmış tartışmışlardı hatta sesleri birazcık buraya kadar gelince bende onları izlemiştim. Sonra  biraz konuşmuşlar Berat sigarayı hızlıca söndürerek Seda'y öpmüştü Barlas'da onları izlediğimi fark edince hızlıca gözlerimi kapatmıştı mdjxndn.
Sonrada bi ton söylenmiştir orası ayrı dbfufnfj.

Sinan'ım ve Mira'm ise tatlış tatlış kendi hallerinden takılıyorlardı. Mesela Mira Sinan'ın omuzuna vururken Sinan onun elini tutup avuç içini öpmüştü. Sonra gülüşüp tekrardan Sinan'ın telefonuna odaklanmışlardı.

Berkoşum ise tek başına kurbanlık koyun gibi duruyordu duxndjfj.

Onunla birçok dalga geçince keyfim daha çok yerine gelmişti.

"ALOOO SİZE DİYORUM HAY BEN SİZİN!" diye bağıran Berk ile hepimiz ona bakmıştık.

Berat "Ne bağırıyorsun dur şurada." deyip tekrardan Seda'nın kulağına bir şeyler deyip onun belini okşamaya devam etmişti.

Sinan Berk'e "Knk gel yanımıza bizle takıl özel bir şey yapmıyoruz." deyince Berk tek başına oturduğu köşesinden kalkıp Sinanların yanına masaya geçmişti.

"Onların yanına mı gitmek istiyorsun?" diye soran Barlas ile ona bakıp basımı salladım.

"Kalk bakalım gidelim o zaman." demesiyle hızlıca yerimden kalkıp Barlas'ı beklemeden bende Berklerin yanına gidip Berk'in yanındaki sandaleyeye oturdum. Barlas'da gelip yanıma söylene söylene oturunca hiç onu takmayarak Sinanlara odaklandım.

Mira Sinan'ın Instagram dmlerini bakarken karşılaştığımız daha doğrusu Sinan'a yavşayanların mesajlarını okuyordu biz gülerken o ise sinirleniyordu. Daha sonra Sinan'ın hesabını gizliye alıp tanımadığı tüm takipçileri çıkarmıştı biz ise onları gülerek izliyorduk.

Bir saat boyunca bununla uğraştıktan sonra diğerleride yanımıza gelmiş hep birlikte yaptım yapmadım oynamıştık.

Gece 11'e kadar hep birlikte kalıp doya doya eğlenmiştik.

Adin #TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin