35

135 3 0
                                    

Okula girmemle adımlarımı direkt kantine doğru yönlendirmiştim hepimizin kantinde toplanması artık bizim için klasikleşmiş bir şeydi.

Sezer ve Asel oturmuş ciddi ciddi konuşuyorlardı belki özeldir diyerek onlara seslendim.

"Ben geldiiiim önemliyse siz devam edin bende bir şeyler alayım." derken Sezer başını 'hayır' anlamında sallayıp yanındaki sandalyeyi oturmam için çekmişti.

"Yok kuzu otur." diyen Asel'lede oturdum.

"Nasıl oldun?" diyerekten Sezer'e döndüm.

"Sıkıntı yok iyiyim Aselle de konuştum zaten iyi geldi." deyip Asel'e bakıp göz kırpmasıyla Asel de gülmüştü. Bildiğim kadarıyla küçüklükten beri tanışıyorlardı ve aynı site de oturuyorlardı bu yüzden yakındılar.

"Abartma seni dinledim sadece." deyip gülen Aselle bende gülmüştüm aralarında ki samimiyet benle Sinan'ınkine aşırı benziyordu bu yüzden ikisini yanlış anlamıyordum.

"Eee diğerleri nerede?" diye sordum.

"Emirle Barlas koçun yanında yine sıkıntı olmuş herhalde Berat'la Sinan klâsik dolanıyorlar." demesiyle başımı salladım zaten Seda'da hocanın yanında Mira'da yoldaydı.

"Size bir şey söyleyecem." diyen Asel ile ona baktık.

"Ewet."

"Ben Emir ile arama mesafe koymak istiyorum bu şekilde olmuyor çünkü. Onu önemsemem hoşuna gidiyor bunu belli ediyor ama kendini vazgeçilmez sanması da sinirlerimi bozuyor."

"Yani haklısında ne oldu birden?"

"Birden değil zaten size anlatmıştım bı kızım üstüne düşecekti falan bana söyledi diye?"

"Eee?"

"Ee'si şu anlatsın ben bir şey demiyorum ama gelipte kızı bana övmesin ondan etkilemediğimi bildiği halde bana acı çektirmeye çalışmasın."

"Yani haklısın kuzumda Emir o kızı hatırlamıyor hatta bı ara grupta Sinan ona sordu güzel miydi diye Emir hatırlamıyorum dedi."

"Hatırlasın veya hatırlamasın Adin belkide kıskandırmaya çalışıyor bilmiyorum ama bunun hoş olmadığının farkına varsın."

"Haklısın."

Sezer "Ee ne yapacaksın kalkıp başkasıyla sevgili olmada?"

Asel "Saçmalama yaa sadece ondan uzak duracam hatta sizlerle de okulda başkalarıyla biraz takılacam belki Emir'e bir şeyler o zaman dank eder."

"Asel'im balım haklısın hoşsunda ya ters teperse Emir kıskanç ve sinirli biri sende biliyorsun."

"Biliyorum ve umrumda da değil ya tamamen gelsin ya da gitsin Adin ben onun kuklası değilim gurursuz biri olmakta istemiyorum."

"Haklısın be kuzu ne diyeyim ki?"

Asel "Dicek bir şey yok sana bir şey sorarsa ne yapacağımı biliyorsun zaten."

"Biliyorum biliyorum."

Sezer "Umarım güzel bir şekilde sonuçlanır ne diyeyim üzme kızım kendini o aptal bırakmaz seni gelir zaten."

"Aynen kuzenim falan ama bu konularda aptal yani aklı başına geldiği an zaten soluğu senin yanında alır. Hem biliyorsun Emir'i kız çevresinde gerçekten yok sadece senin tepkini merak ediyor."

"Biliyorum biliyorum." demesiyle masaya Emir'le Barlas gelmişti Barlas benim yanımdaki sandalyeye otururken Emir'de Asel'in yanındaki sandalyeyi çekip oturmuştu.

"Ne oldu neyi biliyorsun?" diye soran Emir ile Asel hafifçe sandalyesiyle ondan uzaklaşıp konuşmuştu.

"Bugün Oğuzla cafeye gidecem Adin'de  'dikkat et biraz dengesiz biri' diyor bende ona biliyorum dedim." diye açıklamada bulunan Asel ile Emir yerinde dikleşip tamamen Asel'e dönmüştü.

"Nereden çıktı bu hemde birden bire?" diye sordu valla benim kuzenim tam bı kalas ah Yağız'ım amcam niye oğluna bir kaç romantiklik öğretmedin yani?

"Birden çıkmadı uzun zamandır söylüyordu bende dün kabul ettim."

"Mesaj mı attı sana?"

"Ewet atamaz mı?"

"Atamaz canım atamaz?"

"Niye telefonum herkese açık isteyen çok güzel yazıyor."

"Telefon numaranı nereden biliyorlar?"

"Temsilci olduğum için olabilir mi?"

"O zaman bı okul temsilcisine ona göre yazsınlar kalkıp cafelere çağırmak için değil?"

"Öyle bi kayde mi var isteyen istediği gibi yazar niye bu kadar kasıyorsun?" diyen Asel ile Emir sinirler elini saçlarına geçirdikten sonra çenesini kaşıdı.

Kaos mu en sevdiğim Sezer'e bakıp gülmemle ona gülüp kolunu sandalyemin arkasına atıp keyifle arkasına yaslanmış benim gibi onları izliyordu.

"Sen bı okul temsilcisisin aklın karışsın okulu görevini ihmal et istemiyorum yani yoksa ne yaptığın umrumda değil biz öğrencileri ihmal etmede o yeterli." deyip kalkıp gitmesiyle arkasından ağzım 'o' diye açılmıştı odun yaa.

"Gerizekalı şeytan diyor bir iki vur aklı başına gelsin." diye sinirle Asel arkasından bakıp konuştu.

"Tokada gerek kalmadan bunun aklı başında gelir merak etme. Bu arada büyük ihtimalle cafeye sizi izlemeye gelir aşırı abartıp kıskandırma yoksa her şey daha kötü olur haberin olsun." deyip uzun uzun konuşan Barlas ile şokla ona baktım bu her şeyi anlamış mıydı?

"Bakma öyle aptal değilim." diye bana uzunca bakıp konuşmasıyla omuz silkip tekrardan arkama yaslandım.

Çalan zille hepimiz sınıflara dağılmıştık. Sırama geçip oturmamla hele şükür Mira'a gelmişti.

"İyi misin?" diye sormamla başını 'hayır' anlamında salladı.

"Değilim sınav kaçıncı dersti?"

"2 ve 5."

"Tamam o zaman şimdi burada çalışırım sınavdan sonrada kütüphaneye çıkacam iki ders orada kalıp tek çalışacam sonra zaten sınav için gelirim."

"Emin misin tek kalma?"

"Eminim merak etme."

"İkinci ders kelebek sistemi olacak ona göre."

"Offf tamam." demesiyle sınıfa hoca gelmişti.

Adin #TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin