8

234 7 0
                                    

"Yaa kesin ya dalga geçmeyin benle!" dedim bağırarak cidden ağlamama ramak kalmıştı. Berk yanıma gelerek dolan gözlerimi sildi.

Dudaklarımı büzerek "Git yanımdan sende üstüme güldün." dedim Berk'e, gitmek yerine gülüp yanıma oturmuştu.

Aptal.

Emirle Sinan'da hâlâ üstüme gülüyorlardı.

Onlar da aptal.

Iıı şey ne mi oluyordu güzel günün sonu yine hastanede bitmişti şu an serum yiyordum.

Kahrolsun regl.

Sinan'ın telefonu çalınca gülmeyi bırakıp telefonu açtı.

_ Efendim Emre amca? Ewet hastenedeyiz, hayır hayır iyi merak etme. Yok Selin teyzeye heyetten bi hasta gelmiş onunla ilgilenmek zorunda polisler askerler falan vardı yanında. Yok annemle babam buradaydı zaten şimdi onlarda gittiler bugün hastane biraz karışık ve yoğun. Tamam amca, tamam tamam, tamaaam veriyorum.

diyerek telefonu bana uzattı.

_Alo baba?

_Güzelim nasıl oldun, hâlâ ağrın var mı?

_Yok baba daha iyiyim merak etme.

_Tamam kızım dikkat et kendine ben şimdi diğer toplantıya görecem biter bitmez uçak bileti alıp yanına gelecem, tamam mı prensesim?

_Tamam babacım dikkat et kendine.

_Sende güzelim en ufak bir şeyde beni ara.

_Tamam baba görüşürüz.

_Görüşürüz kızım.

demesiyle telefonu kapatıp Sinan'a uzattım. Emir'e de ters ters baktım.

"Babam bir daha üstüme gülersen seni keseceğini söyledi." dedim ciddi ciddi.

Tabi haklı olarak bana inanmayıp tekrardan gülmüştü.

Emir'in "Tamam güzelim bir daha gülmem." demesiyle ters ters ona bakıp göz devirdim.

Odadaki (beş dakikalık) uzun bir sessizliğin ardından bu sefer Berk ve Sinan gülmeye başlamışlardı.

En sonunda hepsini dövecektim yaaa!

"Sussanıza başım ağrıyor!" diyerek çemkirdim.

Sinan "Aman aman kıyamam ben sana oy abisinin miniği." deyip yanıma gelerek yanaklarımı sıkmaya başladı. Ellerine vurmamla gülüp geri çekildi.

"Zevzek." deyip başını çevirdim.

Kapı çalınıp açılmış içeriye annem girmişti ve çok yorgun gözüküyordu.

"Kızım." diyerek hemen yanıma gelip sarılmıştı daha sonra Berk'in kalktığı yere oturdu.

"İyi misin prensesim?" deyip saçlarımı okşadı.

"İyiyim yaa önemli bir şey yok."

"Ama olabilirdi Adin lütfen dikkat et artık kendine. Sana hasta olduğun zaman dışarıya çıkma diyorum ama söz dinleyen kim bu sabahta seni uyardım değil mi kızım?"

"Anna ama evde sıkıldım hem iyiydim bı ağrım yoktu ki Gratis'de kötü oldum sadece."

"Ah Adin ah daha baban gelecek onu düşün sen söz dinlemeyi öğren artık."

"Tamam yaa aaa gelmeyin üstüme."

"Serumunu çıkarayım eve gideriz artık." deyip yerinden kalkarak serumu mu çıkarmıştı.

Kolumuma pamuğu koyup hafifçe bastırdı.

"Gençler sizde bize gelin isterseniz evde tek kalmayın." demesiyle hepsi birbirine baktı.

Sinan omuz silkerek "Olur." dediğinde güldüm eşek çocuk yaaa.

Ayakkabımı giyip  hemen kalktım.

Bu gece çok eğlenceli geçecekti hdhdjxndj.

Adin #TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin