Şarkı: Kaldırımlar-Furkan Kızılay.
Barlas'ın Anlatımıyla;
Hayat neydi? Yaşamak mıydı? Peki ya yaşam neydi nefes almak mı? Nefes alıp vermemizle yaşamış mı oluyorduk‽ Ben nefes alıp verdikçe ölüyordum o aldığım her nefes zehir olup ciğerime ciğerime batıyordu.
Her şey bir rüya
Bir de gerçek güya
Boşa dönüyor Dünya
Sen yoksanÇok seviyordun ya
Benim her yanım hülya
Boşa dönüyor dünya
Ben varsamYalan dünya
Hatta sen de yalan
Kafam darmadağın şu an
Bütün düşünceler talan
Görürsün falan diye
Kapanmaz hiç yaram
Hayallerimi tek kalemde sildim
Sendin geriye kalan
Soruyorum ben her gecemde hala ölmedim mi?
Nedensizce üşüyorum sen hala beni gömmedin mi?
Geç oldu, hala dönmedin mi?Kaldırımlar adına şarkı yazdı
Birini görmedin mi?
Kaldırımlar senin adınla
Karalandı dün gece ama görmedin
Kandırılmak kötü bir şeysen
Geri dön diye ben henüz ölmedim.Yaktığım sigaranın ateşine baktım zehirdi ve ben bunun farkındaydım bırakmak istiyordum ama bırakmıyordum her can sıkıntısında çıkarıp içiyordum çünkü başka alternatifim yoktu.
Mesela her üzüntümde her can sıkılışımda ya da her sinirimde arıyabileceğim bı ailem yoktu bı sevgilim yoktu. benim ailem 4 yıl önce ölmüştü o bir ölüm üç kişinin daha ölümüne sebep olmuştu yaşayan ölü olmuştuk.
Ama dostlarım vardı her şeyden herkesten önce gelen dostlarım ilk Berkle tanışmıştım dört yıl önce bı hastane koridorunda sonra aynı lisede karşılaşmıştık benim kardeşim olmuştu, sırdaşım olmuşt, abim olmuştu... Sonra Emir vardı benim için kaptanlığını hiçe sayacak olan sırf benim için her kavgaya girecek olan kardeşim vardı Emir vardı. Sinan, dostum kardeşim her can sıkılışımda yanımda biten bana akıl veren azda olsa gülmemi sağlayan dostum... Berat ve Sezer iki aptal hakaret olarak algılamayın her türlü gülüp eğlenmelerini seviyordum Berat biraz bana benziyordu sert tarafı tıpkı benim gibi korkutucuydu Sezer'de yine benim gibi gerektiğinde sessizliği seven biriydi. Şu hayatta koskoca şu şehirde bi dostlarım vardı bi onlar kalmışlardırdı.
Adin...
Her neyse boşverin onu.
Aslında böyle bir şey yazmayı planlamamıştım birden oldu hatta Barlas'ın ağzından yazacağım bölümde böyle şeyler olmayacaktı. Daha uzun şeyler yazacaktım ama birden böyle oldu her neyse boşverin iyi okumalaaaaarrr😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adin #Texting
Novela JuvenilBir anda gelişti bir anda tanıdım ve bı anda sevdim aşk dedikleri şey bu muydu¿ Tamamlandı. #Lise #Olay #14 Grup (05.03.2024) #1 Wp (15.05.2024)