91

88 5 2
                                    

Ben: Barlas daha iyi misin?

Barlas: İyiyim güzelim merak etme.

Ben: Doğruyu söyle!

Barlas: İyiyim Adin alıştım sadece anlatırken bi kötü oldum o kadar, uzun zamandır anlatmamıştım anlatıp duyunca kötü oldum işte.

Ben: Yanına gelmemi ister misin?

Barlas: İsterim de bu saatte nasıl geleceksin ayrıca çok tehlikeli olmaz.

Ben: Babamla annem dışarıdalar Sinan gelip beni alır size bırakır.

Ben: O dışarıda takılsın ben yanında kalırım bizimkiler beni Sinanla bilir zaten sonra onlara geçeriz hiç sıkıntı çıkmaz.

Barlas: Emin misin?

Ben: Ya eminim hatta aile grubuna da Sinanla fotoğraf atarım kimse bir şey anlamaz.

Barlas: Tamam o zaman ben bir şeyler hazırlayayım sende haber ver.

Ben: Tamamdır.

&

Ben: Sinanım aşkım balım peteğim böceğim ne yapıyorsun?

Sinan: Mira'yı dışarıya çıkmaya ikna etmeye çalışıyorum.

Ben: Gelmiyor mu?

Sinan: Annem kimle derse yalan söyleyemem bu saatte seninle çıkamama izin vermez diyor.

Ben: Ay en sevdiğim.

Ben: O zaman iş birliği yapabiliriz!!

Sinan: Anlamadım ne diyorsun Adin?

Ben: Diyorum ki annemler evde yok gel beni al annemler beni senle bilsin sonra gidip Mira'yı alalım annesi beni görünce izin verir sende başımızda erkeksin korursun mantığı.

Sinan: Sevgilimle tek vakit geçirmek istiyorum minik fare.

Ben: Ya bi dinle pislik.

Ben: Beni dışladığın için sana sonra trip atacam her neyse.

Ben: Siz beni Barlas'a bırakacaksınız sonra iki saat vakit geçirdikten sonra gelip beni alırsın yine birlikte Mira'yı eve bırakırız sonra size geçeriz.

Ben: Nasıl fikir ama shdbhd???

Sinan: Normalde olsa hayır derdim ama dua et sevgilimi özledim o yüzden çabuk hazırlan daha fazla zaman kaybetmeyelim.

Ben: Tamam aşkımmm🤭🥳😽😽

Sinan: Manyak dhdbdh🤎🤎🤎

Adin #TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin