Bugün günlerden çarşambaydı Barlas ile öpüşmemizin ve konuşmamamızı üzerinden bir hafta geçmişti ve artık benimde canıma tak etmişti.
Ne demiş atalarımız netlik her zaman belirsizlikten iyidir.
Öğle arası zilinin çalmasıyla sakince yerimden kalktım.
"Tipim kaymış mı?" diyerek Mira'ya baktım kendisi iyiki vardı.
"Ne mümkün hâlâ çok güzel ve çekicisin." demesiyle gülmüştüm.
"O zaman ben gidiyorum." dememle gülüp yanağına öpücük kondurmuştu.
"O zaman bu şans öpücüğün balım git ve eniştemizi yola getir." demesiyle gülmüştüm 'o iş bende' diyerek sınıftan çıktım. Barlas'ların az önceki dersleri bedendi kendisinin eksi birinci kattaki basketbol sahasından olduğunu biliyordum. Resmen dejavu yaşıyordum AĞAĞAĞAĞ!
Merdivenleri hızlı hızlı inerek basketbol sahasının önüne gelmiştim. Kapıyı açmamla sahanın ortasında Barlas ve Eren'in tartıştıklarını gördüm.
"Hayırdır lan zoruna mı gitti‽" diye bağıran Eren'le Barlas onu yakasından tutmuş kendine çekmişti.
"Yok sen ısrarla gel beni döv diyorsun!" demesiyle Eren gülmüştüm.
"Mazoşist misin oğlum sen!" diyerek Barlas tekrardan bağırmıştı.
"Öyleyim ne yapacaksın?" diyen Eren ile Barlas'ın alnında ki damarlar daha belirgin hâle gelmişti.
"Barlas." dememle ikiside bana dönmüştü Barlas'ın "Adin çık git şurdan.'' demesini takmayarak yanlarına gittim.
"Barlas hadi bırak onu gidelim." dememle Eren gülmüştü.
Eren "İşte her zamanki gibi de kurtarıcı meleğim geldi. Gel Adin'cim gel." demesiyle Barlas diğer elini Eren'in çenesine koyup sıkmıştı.
"Düzgün konuş adam akıllı ekler getir." demesiyle Eren zorlukla gülmüştü.
"Kı-kıskandın mı sana bakmadı diye." demesiyle aralarına girmeye çalıştım.
"Eren kes sesini Barlas'ın hadi lütfen gidelim."
Barlas'ın "Adin sana burdan git dedim değil mi?" demesiyle benim yerime Eren konuşmuştu.
"AA Barlas o gitmez beni bırakmaz."
Yok yok bu çocuk net dayak istiyordu.
"Gerizekalı mısın sen banane senden düzgün konuş ben çakarım ağzına." diyerek Barlas'ın Eren'in çenesindeki elini tutup çekmeye çalıştım.
"Hadi Barlas."
"Yine onu kurtarmaya çalışıyorsun." deyip hayalkırıklığıyla konuşmasıyla Eren gülmüştü.
Eren'in "Eski sevgilisiyim ondandır." demesiyle yüzüne güzel bi tokat yapıştırmıştım. Hak etmişti it.
"San kes sesini dedim değil mi‽ Ayrıca banane be senden git defol geber." diyerek tekrardan Barlas'a döndüm.
"Hadi Barlas bırak onu gitsin." dedim.
Barlas'ın "Hâlâ onu mu seviyorsun?" demesiyle şokla ona bakmıştım.
"Saçmalama Barlas az önce vurdum ya ona." dememle Eren gülmüş Barlas onu yere atmıştı.
"Eren defol git artık." dememle gülüp yerinden kalkıp yanağımdan makasla alarak koşup gitmişti Barlas ise arkasından küfür etmişti.
"Barla-"
"Geldin eski sevgilini kurtardın eski sevgilinde gittiğine göre sende gidebilirsin." deyip yerdeki topu alarak potaya atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adin #Texting
Teen FictionBir anda gelişti bir anda tanıdım ve bı anda sevdim aşk dedikleri şey bu muydu¿ Tamamlandı. #Lise #Olay #14 Grup (05.03.2024) #1 Wp (15.05.2024)