Tomáš
Vlastně jsem měl dobrej den.
Povídal jsem si s Míšou, uvařili jsme si oběd a koukali na hloupé seriály.
No. Byl to dobrej den, dokud mi nezazvonil telefon. Jonáš.
Proč mi volá? Nemá být v práci?
Rychle jsem mu to zvedl a přiložil mobil k uchu ukazujíce Míše, aby držela hubu.
,,Halo? Jony?" zeptal jsem se a když se ozval vzlyk, vyšvihl jsem se do sedu. To ale nebyl Jonáš.
,,Halo? Kdo je tam?" naléhal jsem.
,,Čau T-tomáši, tady V-vláďa."
,,Um, a-ahoj, c-co se stalo?"
,,Jonáš je v nemocnici. Přijeď prosím." ozval se vzlykot. ,,Je mi to tak líto-"
Linka ohluchla.
Mobil mi vypadl z ruky.
,,Tomáši, teď vypadáš jak averange hlavní postava z teen seriálu. Co se stalo?" třásla se mnou Míša a já se na ní se slzama v očích otočil.
,,Jonáš je v nemocnici a já nevím, co se děje." zajíkl jsem se se slzami v očích.
Míša si chvílí myslela, že si dělám prdel, ale když pochopila, že jsem seriózní, netrvalo dlouho a oba jsme byli v nemocnici a ptali jsme se po Jonášovi.
Klepaly se mi ruce a měl jsem v očích slzy. Vlastně jsem i brečel.
Naštěstí sestřička byla chápavá a myslím, že mě i poznala, což...gratuluju s tím, jak jsem vypadal.. a... pak..
Mi řekla, abych se posadil.
Zpanikařil jsem a padl na židli, jelikož se mi podlomila kolena. Míša mi položila ruku na rameno a trochu ho mnula. To nemůže znamenat nic dobrého, ne?
,,Je teďka na sále a já upřímně nic nevím. Musíte počkat na doktora."
řekla mile, ale to mě ani trochu neuklidnilo.,,J-jak vypadal? Byl z-zraněný? Nebo, uh, nebo, eh-" mlel jsem nezastavitelně a popotahoval jsem.
,,Viděla jsem ho jen krátce, ale nemyslím si, že jsem viděla nějaké zranění. I doktoři byli zmatení. Podle mě jde o něco zevnitř, ale nevím. Hned ho vzali do ordinace." usmála se smutně a já přikývl.
Stála tam chvíli s námi, ale taky měla lepší věci na práci, než sotva dospělého ubrečeného kluka, kterýmu ležel na sále přítel.
... To byla Míšina práce.
Vzlykal jsem jí do ramene a nechal se hladit po vlasech. Nemohl jsem přestat brečet.
,,Skučíš jak skunk." řekla mi přiškrceným hlasem, jako kdyby sama zadržovala slzy a já se překvapeně zachechtal.
Utřel jsem si oči a když jsem konečně viděl čistě, všiml jsem si Vládi. Teda asi. A on si všiml nás, takže za náma šel.
,,Ahoj-" řekl smutně a já polkl. Proč zněl tak provinile?
,,A-ahoj, já- co se stalo?" vychrlil jsem ze sebe a sral jsem na jakýkoliv formality.
,,No- byli jsme normálně v práci, prostě pole, normálka. Nic divnýho-"
Prostě mi řekni, co je s mým klukem.
,,A pak jsme jeli na pole a najednou Jony vystupoval a pak se skácel k zemi."
,,Jo jen tak, sám od sebe.." zavrčel jsem a jo, byl jsem salty.
,,Zní to divně, já vím, ale fakt-"
Sklopil jsem hlavu. No to určitě.
Myslím, že viděl, že mu nevěřím, proto taky zmlknul a byli jsme v trapném tichu.
Ve vlasech jsem cítil Míšiny prsty, tak jsem zvedl hlavu. Usmála se na mě a strčila mi vlasy za ucho.
Neměl jsem sílu jí úsměv oplatit. Cítil jsem slzy a ty se přelily přes víčka, když někdo vyběhl na chodbu, kde jsme byli a začal ječet.
,,Potřebujeme sestry na sál dva!! A doktory!! Rychle!!" pak začal pokřikovat nějaké doktorské bláboly, ale ty už jsem nezvládl vnímat.
Jasně, mohl to být někdo jiný.
Ale já měl takový špatný pocit, že to byl Jonáš.
A ten se potvrdil o pár minut později.
Vím, jak fungují nemocnice, jelikož se často dívám na ordinaci.
ČTEŠ
mých 7 vteřin
RomanceVysokoškolák Tomáš ztrácí hlavu v kavárně a Jonáš si od něj potřebuje půjčit zvýrazňovač. Co se stane až se potkají znovu? AAAAAA NAZDAR!!! ZASE JA!! Tadyto mistrovské veledílo jsme napsali spolu s Waxtrix so ENJOY!!!!