Tomáš
Bylo to těžký, víte?
Bylo fyzicky těžký se soustředit na učení do školy, kde jsem nějakým zázračným způsobem začal solidně nestíhat. Jen to učivo bylo těžký. O to víc se soustředit, když mi hrálo nový album Taylor Swift.
Neustále jsem brečel a jestli to bylo kvůli učení nebo těm písničkám nikdy neprozradím.
Jenže pak jsem se dostal k smallest man who ever lived a loml a to už jsem vzdal a šel brečet do postele.
--
Málem jsem se posral, když se mě dotkla něčí ruka. No nakonec jsem jen spadl z postele.
Jony.
Co ten tu dělá? Měli jsme se vidět až zítra.
,,Lásko, proč mi neodpovídáš na zprávy a hovory?" zeptal se a pomohl mi zpátky na postel.
Rychle jsem otevřel mobil. 20 zpráv a 4 hovory.
,,J-já poslouchal...hudbu."
,,A to ti znemožnilo mi odpovídat?"
Sakra, je na mě naštvanej.
,,Promiň, já se učil a měl jsem vypnutý zvonění a- a. Taylor vydala nový album a já si neuvědomil, že nemám zvonění- a-" snažil jsem se vysvětlit moji situaci a Jony mě obejmul.
,,Ty seš blbeček co?" povzdechl si. Radši jsem nijak nereagoval, jen jsem ho obejmul zpátky.
,,A co album. Dobrý?" zeptal se a prohrábl mi vlasy.
,,Nemůžu přestat brečet."
Jonáš se mi vysmál, ale donutil jsem ho si vzít sluchátko a pustil jsem to od znovu. Jelikož mi ležel na rameni, tak jsem pozoroval jeho reakce a když si zabořil hlavu do mého ramene a popotahoval, prozpěvoval jsem si v hlavě. Karma! Nemá se mi smát!
(KARMA IS MY BOYFRIEND KARMA IS A GOD)
Jony ke konci usnul, což - phe, kulturní buran - a já měl hlad. Opatrně jsem vstal a vajboval Fortnight s uslzenýma očima.
Asi pojdu hladem.
Udělal jsem si tousty a nějaký udělal i Jonymu. I když spal. No co. I ve spaní můžeš mít hlad.
Rychle jsem se najedl a vyčistil si zuby. Šel jsem zpátky k Jonymu a sundal mu džíny, aby v nich nespal. Ještěže je tvrdý spáč. Přitulil jsem se k němu, vzal mu sluchátko a obejmul ho.
--
Ráno jsem se probudil v Jonyho náruči a sralo mě nejvíc na planetě, že musím do školy. Ale život je život.
Opatrně jsem se od něj vymotal a vyhodil ten toust, který smutně hnil na nočním stolku. Oblíkl jsem se a šel udělat snídani. Udělal jsem tousty - nečekaně - a probudil Jonyho, který taky měl práci.
,,Ahoj lásko, udělal jsem snídani." políbil jsem ho a snažil se mu vecpat talíř.
Jony rozespale přikývl a snažil se posadit. Pomohl jsem mu a políbil ho znovu.
,,Ahoj." usmál se a vzal si talíř jen proto, aby ho položil na noční stolek a stáhl mě zpátky do postele.
,,Sluší ti to." usmál se mi do rtů a já musel bejt rudej až na prdeli, protože komplimenty jsem nedostával jen tak- hlavně ne po ránu.
,,Všechno nejlepší." usmál jsem se a obejmul toho prcka.
,,Děkuju." vydechl mi do ramene.
Chvíli jsme si vyměňovali sliny a láskyplná slova, ale já fakt musel jít.
Ve škole jsme s Emou poslouchali Taylor (což možná nebylo nejlepší, jelikož pak nerozumim látce) a šel vyzvednout Jonyho do práce. Šli jsme spolu na večeři a já mu dal malou obálku.
Nejdřív protestoval, že nechce dárky, ale pak se zvědavé podíval dovnitř.
,,Co to je?" nechápal.
,,Až budu mít po zkouškách mám s kámošem domluvený, že pojedeme na jeho chatu na víkend. Normálně jí pronajímá jako wellness, je tam vířivka a sauna, tak jsem si říkal-" snažil jsem se vysvětlit sám sebe, ale Jony mě přerušil.
,,To je skvělý! Tommy, to je úžasný." chytl moji ruku přes stůl a pak ztišil hlas.
,,Nikdy jsem to v sauně a ve vířivce nedělal."
Zčervenal jsem na nemožnou úroveň a on se mi vysmál. Nakonec jsem jen pokrčil rameny a ušklíbl se.
,,To beru jako výzvu~"
Guys today is the worst day ever realne se chci znezit, ale verim že zítřek bude lepsi!!! Pokud má dneska kdokoliv den napicu- nejste v tom sami a držte se!!! kdyby něco vždy mi můžete napsat ;)
ČTEŠ
mých 7 vteřin
RomanceVysokoškolák Tomáš ztrácí hlavu v kavárně a Jonáš si od něj potřebuje půjčit zvýrazňovač. Co se stane až se potkají znovu? AAAAAA NAZDAR!!! ZASE JA!! Tadyto mistrovské veledílo jsme napsali spolu s Waxtrix so ENJOY!!!!