Obě dvě, zabaleny do županu, s popcornem v ruce, si sedli před obrovskou televizi v obývacím pokoji. Nara samozřejmě vzhledem k situaci, kterou vycítila, upozornila své bratry, aby se nějak nenápadně, během filmu přidali.
„Tak když máš ráda Daemona, pustíme si Upíří deníky, jako film." Koneckonců zdál se jí přijatelnější, než Stmívání, které ji přišlo trošku utažené za vlasy. Ciara s nadšením souhlasila.
Smáli se spolu. Hodnotili a kritizovali, a Nara se snažila zjistit Ciařiny pocity. Stavěla se do opozice a mnohdy to bylo až úsměvné, jak se Ciara do filmu vžila a bránila Daemonovo chování.
„A vždyť je hloupá!" rozčilovala se Ciara na Naru, „Daemon ji evidentně miluje!"
„Co se tady tak hádáte?" Ozvalo se jim za zády. Všichni tři bratři se usadili kolem, a když si Ciara všimla Ravena, do široka rozšířila oči.
„Už jste zpět?" Vydechla.
„Jistě. A koukám, že právě včas." Vykouzlil svůj neodolatelný úsměv a kývl směrem k obrazovce. Cítil její člověčí vůni, ale její perioda už skončila. Jinak by tu tak klidně neseděl.
„Ále..., Ciara fandí Daemoovy. Já říkám, že je to pěknej zmetek." Rozčilovala se Nara naoko, i když zrovna on, byl její oblíbená postava.
„Vážně?!" povytáhl Urak překvapeně obočí, „Já myslel, že holky většinou milujou Stefana."
„To určitě!" Durdila se Ciara v zápalu boje, „Však neví, co chce! Jednou je upír, tak na co si hraje? Rád by změnil sebe, i jí..., za to Deamon, ji miluje takovou, jaká je!" Mračila se na Uraka, a když se na obrazovce objevila další scéna, vykřikla. „Tuhle miluju!" plácla Naru po stehnu, „Jen mě mrzí, že se mu to všechno jen zdálo." Dívala se zasněně na scénu, kdy Elena přichází ke svázanému Daemonovy a dává mu napít své krve, aby zesílil.
„Proč tě to mrzí?" Zašeptal Raven.
„Protože to je tak romantické. Však on ji miluje a ..." nedopověděla, jen si přitáhla popcorn blíž a zasněně vydechla.
„Tebe to neodpuzuje? Přeci je upír, a potřebuje její krev. Touží po ní. Chce se z ní nakrmit."
„Ne. Proč?" Odpověděla, aniž by se na něj podívala, a u toho si strčila do pusy další hrst popcornu. Skoro ho zřejmě nevnímala. Po tváři mu přelétl úsměv. Hltala ten film, jako malá holka.
„Myslel jsem, že dívky něco takového spíše odpuzuje," pokračoval Raven ledabyle, „teď si představ, že se s ní bude milovat a přitom se z ní krmit. Řekl bych, že kdyby to nebyl film pro mladistvé, bylo by to zřejmě realistické, aby to tam bylo. Není to odpuzující? Zvrhlé? Nebo dokonce nepřijatelné?"
„Co je na tom zvrhlého?!" Otočila se na něj Ciara a zamračila se na něj tak, že měl co dělat, aby udržel vážnou tvář, „Však je upír. Co má kruci dělat? A přeci jí neublíží. Miluje ji!" Poslední slova řekla takovým tónem, že uvěřil, že by byla schopna se kvůli tomu snad poprat.
ČTEŠ
SEDM SMRTELNÝCH HŘÍCHŮ
RomanceCiara Halvorsenová, po smrtelné nehodě svých rodičů, z důvodů své nezletilosti, musí odjet na druhý konec světa, za svou jedinou, žijící příbuznou. Do městečka Swort Fallov. Nemá ani tušení, co ji zde, v onom bohem i lidmi zapomenutém a děsivém míst...