~dance~

129 6 6
                                    

Pov Mad

-Napij sie albo daj zadecydować innym kto usiądzie na twoich kolanach przez następne trzy kolejki

W głębi duszy modliłam się zeby się po prostu napił.

-nie wiem może druga opcja. Decydujcie

-Ja głosuje na siebie-powiedziała Clare

Kurwa nie wierze ona go powiedziała. Moje uszyyy. Chyba nie tylko ja nie mogłam uwieżyć że to słyszę, ale każdy wolał to pozostawić bez komentarza.

-Dobra ja myśle, że Mad

-Ej w sumie też

-No też

Nawet nie byłam w stanie stwierdzic kto na mnie głosował przez ten chaos

-Dobra najwiecej osób jest na Mad-powiedziała mi to prosto w twarz.

Ona też przeciwno mnie. Zabijcie mnie.

Podeszłam do niego. Byłam na tyle blisko żeby poczuć jego perfumy w których się rozpływałam. Tak długo nie czułam ich zapachu. Usadowiłam się na jego ciepłuch kolanach. W gruncie rzeczy było mi wygodniej niż wcześniej.

-Teraz ja-powiedział Aitor sięgając tak jak każdy wczesniej po karte-"przekaż shota osobie która wydaje ci się że zrobiłaby najlepszego loda"

-Co za chujowe pytanie-odezwałam się

-Dosłownie..-dodał Liam

Szczerze gdy weszłam na kolana Victor zaczoł robić sie troche bardzie spięty nie wiem. Może serio mu się podoba.

-dobra no to shot leci do ciebie Mad-Aitor wyciągnoł ręke z shotem w moją strone.

Czy ja właśnie dostałam shota za... nie nie. Lepiej nie. Wyciągnełam się żeby wziąć od Aitora kieliszek. Prawie bym glebła gdyby nie Victor, który zlapał mnie delikatnie w tali.

Ciepłe ręce które okalały moją talie nyła tak delikatne. Czułam jak bardzo rózowa się robię. Szybko gulgnełam shota licząc na to że potem będe mogła zwalać na niego wine.

-słodka jesteś jak się rumienisz-szepnoł Victor tak aby nikt inny tego nie usłyszał. Moje policzki jeszcze bardzije oblały się kolorem. Starałam sie to jak najbardziej zatuszować.

Teraz nadeszła pora na Ricardo.

-"przekazuje shota osobie, która bedzie mieć jutro najwiekszego kaca"-rozejrzał się-No dajesz Mad

-Litości-wyciągnełam się po kieliszek

Tym razem Victor trzymał mnie już wcześniej w tali od początku mnie asekurując. Przygladał mi się gdy obrużniałam kieliszek.

-teraz moaj kolej-powiedziała naburmuszona Clare. Chyba kogoś cipa piecze, że nie siedzi na kolanach Victora -"napij się jeśli jesteś prawiczkiem/dziewicą"

No szach mat głupia pindo. Na moich ustach pojawiała się sadysfakcja kiedy dziewczyna w ciszy wypiła zawartosć kieliszka. Kto by się spodziewał. Widziałam mine Nan. Była tak samo usadysfakcjonowana co ja.

Gra zaczeła nam sie nudzić co raz bardzijej. Z każda kolejną rundą kart były co raz łatwiejsze do wykonania.

-Może idziemy tańczyć?-zaproponowała Nan

Obruciłam się dalej siedzać na kolanach Victora. Czułam kurwa.. jak bardzo wgniatam mu sie w krocze.

-Tak chodźmy-szybko wstałam z niego i uciekłam gdzie pieprz rośnie, czyli za Nan. Po chiwli obydwie zniknełyśmy w drobie tańczących.

Pov Victor

Clare robiła się co raz bardzie nie znośna. Nie była juz ta miła dziewczyna od której dostałem numer. Coś z nią nie tak. Kurwa wiedziałem, że to chujowy pomysł. Po co ja sie słuchałem Thomasa? Nawet go tu teraz nie ma.

-Wal się zostaw mnie-całe wkurwienie zebralo się we mnie w jednej chwili i wybuchłem. Trochę mi było przykro, że tak zrobiłem. Nie powinienem, ale to ona zgrywa z siebie jakąś pick me girl. Jak sie tak dlużej zastanowiłem to od razu przestałem załowacz, że to zrobiłem.

☆☆☆

Tak jestem pewnien musze jej to powiedzieć. Tylko jak?

Po chwili piosenka zmieniła się. Tańczymy teraz wolny taniec. Zobaczyłem z daleka jak Ricardo zaprosza Nancy do tańca. To może być plan.

Podeszedłem do Mad. Przyzekam, że widziałem jak jej oczy zabłyszczały.

-Chciałbyś ze mną zatańczyć?

Przepraszam, że taki krótki, ale potrzebowałam je podzielić na kilka mniejszych

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Przepraszam, że taki krótki, ale potrzebowałam je podzielić na kilka mniejszych.

Możecie wtrącać swoje uwagi. Z chęcią bede czytać komentarze. Kocham to robić 🖤🦇

Miłego dnia✯/wieczoru☆/nocki✮

Golden Eyes||Victor BladeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz