~it can't wait~

189 7 18
                                    

Pov Victor

-Jak ja mma jej to powiedzieć. Kocham ja ponad życie. Tylko czy ona sie zgodzi.-Przez cała droge meczyły mnie okrutne myśli.

Nie mogę bez niej żyć tak samo jak

Pirat bez skarbu
Scarlet bez oszustwa
Ricardo bez Nancy
Airon bez piłki
Axel bez ognistego tornado
Aitor bez dogryzek

Jest po prostu tą jedyną. Nie będę czekać ani minuty dłużej. Pełen rzepływu nowej energi pociągnołem za klamkę. Zamknięte?

Rozejrzałem się. Miała włączone światło w swoim pokoju. No i otwarte okno. Bingo

Pov Mad

D

alej nie mogłam otrząsnąć się po tym jak Victor poacłował mnie przy całej szkole. Kocham mnie?

Usłyszałam szelest za sobą. Szybko się odwróciłam.

-Victor?-zaskoczyłam się. Po chwili zdałam sobie sprawe, że wszedł oknem- Nie mógłeś wejść drzwiami?

-Były zamkniete

-Mogłeś zadzwonić otworzyłabym ci

-musze ci cos powiedzieć i to nie może czekać

Moje serce zaczelo być szybciej. Tak sie kurwa boje, że coś spierdol

-Mad ja..ja Cie kocham- w jej zielonych oczych ujrzałem błysk

-czy chciałbyś...

-Czy chciałabyś zostać moją dziewczyną?-powtórzyłem na jednym wdechu-proszę jesteś dla mnie wszytskim

Jej poważny, a wręcz wystraszony wyraz twarzy zmienił się w zadziorny uśmiech.

-Victor.. też cię kocham i tak chce zostać twoją dziewczyną

Moje serce rozplynelo sie na ta wiadomość. Wbiłem sie w jej usta. Jej miekkie warki. Czułem jej zimne kolczyki w radzie.

Poszedłem kilka kroków do przodku przez co dziewczyna sie cofneła i upadła na łóżko. Usiadłem na niej i kontynuowałem całowanie.

Pov Mad

Zaczoł schodzić na moją szyje na której już i tak widniała jedna malinka zrobiona przez niego. Robiło sie ich co raz wiecej.

Wyczułam dobry moment i przewrucilam chłopaka na plecy. Teraz to ja siedziałam na nim.

-Bardzo cię kocham-powiedziałam cicho leżąc na jego klatce piersiowej

Poderwał sie do pozycji siedzącej, a ja siedziałam na nim okrakiem.

-też cię kocham

Czułam jak moje serce chce wyskoczyć mi z klatki piersiowej, a motyle rozerwać brzuch.

-Na zawsze razem, nie zostawie cię nigdy, jesteś tylko moja

Połaczył nas pocałunek

~KONIEC~

Ważne❗

Przepraszam!
Wiem, że część z was wciągneła się w tą książke i nie chce jej kończyć, ale miałam mało pomysłów na ciąg dalszy i nie chciałabym jej przypadkowo zeszmacić, więc stwierdziłam, że najlepszym pomysłem bedzie zakonczyć ja przynajmniej na razie jeśli tylko wymyśle jakiś fajny tom drugi to obiecuje, że wrzucę do tej książki, wiec jak na razie ksiażka jest oficjalnie zakończona.

Ale są też te dobre wieści. Mam plan na kolejna książke o inazume. Pewnie za jakiś czas już się pojawi.

Możecie zgadywać kogo ona bedzie dotyczyć(ktoś tam x oc). Fajnie by było tez poczytac o waszych preferencjach i zobaczyc na ile one pokrywaja sie z tym co chce zrobić.(możecie napisać o kim byście chcieli książke)

Papa mam wielką nadzieję, że widzimy się w następnej książce

Do kolejnego 🖤🖤🖤

Golden Eyes||Victor BladeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz