OVER THE CRIME [+18]

740 8 1
                                    


Młoda, ambitna i zdolna poświęcić wszystko dla realizacji planu, kobieta otrzymuje swoją pierwszą szansę na poważną akcję.

Vidia ma uwieść znanego miliardera, aby dostać się do jego posiadłości i rozbroić ją od wewnątrz, wykradając przy tym cenne przedmioty oraz ważne dokumenty.

W zorganizowanym napadzie towarzyszy jej doświadczony mężczyzna, który ma na swoim koncie wiele takich wybryków. Aby plan doszedł do skutku, będą musieli współpracować.

Ich zadanie nie jest łatwe. Muszą narazić się na śmiertelne niebezpieczeństwo i okazać całkowitą bezduszność, aby udało im się osiągnąć cel.

Sprawy komplikują się jeszcze bardziej, kiedy dwójka przestępców poznaje się bliżej i między nimi pojawia się uczucie.

Czy będzie ono na tyle silne, aby przetrwać walkę o przeżycie? Co jeśli ktoś przyłapie ich na gorącym uczynku? Każdy idiota wie, że nieznajomi nie spoglądają na siebie w ten sposób...

Ale zaraz. To przecież tylko nowa kobieta pana Rosse i jego podwładny. Szofer, kelner i chłopczyk na wysyłki w jednym.

Czy Vidia i Nicolas zdołają dowieść, że niewykonalne może stać się wykonalnym?

Och, jak szybko ich plan może legnąć w gruzach za sprawą zabójczej pary zielonych oczu i figury na miarę greckiego boga...

Ale jak to mówią...

No body, no crime.

book tropes:

- enemies to lovers

- forbidden love

- secret identity

- stuck together

- fake relationship

- dark secret

- emotional scars

- sunshine x grumpy

- lovers in denial

- protector

- age gap

Ach i oczywiście

are you ready for it...?

Szykujcie się! Mam nadzieję, że nikt nie złapie nas na miejscu zbrodni...

Hera, 2024. 27.04.

JUŻ WKRÓTCE!!

MEAN GAME [+18]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz