CATEGORIA A - EL PASSADÍS

131 7 1
                                    


Era una tarda d'estiu quan els meus amics i jo vam decidir anar de campament al bosc. Tot estava ple de riatlles i diversió, però un dia, durant el nostre temps lliure, va sorgir una idea boja: per què no explorar el nostre antic col·legi abandonat?


Tots vam estar d'acord emocionats, així que ens vam equipar amb llanternes i vam dirigir-nos al lloc que alguna vegada va ser la nostra segona casa. El col·legi semblava el típic castell oblidat de les pel·lícules, cobert de teranyines i ombres que el feien encara més misteriós.


Un cop dins, vam dirigir-nos a la biblioteca, i entre els llibres polsegosos vam trobar-ne un d'especial. Tenia una portada gastada i un títol gairebé llegible. En obrir-lo, vam descobrir un passatge secret!


Amb molta emoció, ens vam endinsar en el fosc passadís, i de sobte, tot va canviar! Ens vam trobar en un món màgic ple de criatures increïbles i paisatges molt bonics.


Vam explorar boscos encantats i vam creuar rius que mai havíem vist, però el mes increïble va ser quan ens vam trobar amb una bèstia que semblava treta d'un conte de fades. Però de sobte aquesta bèstia va atacar a la meva millor amiga, Carla. Al moment de veure aquella escena vaig agafar a Carla i ens vam anar corrents d'allà.


Quan vam perdre de vista a la bèstia vam intentar ajudar a Carla però pareixia que ja no podíem fer res més. Però de sobte vaig escoltar la seva veu cridant el meu nom. De sobte vaig obrir els ulls confós, adonant-me que tot el que havia viscut era un somni. Els meus amics em van rodejar, preocupats, mentres em deien que m'havia colpejat el cap i m'havia desmaiat mentres exploràvem el col·legi.Tot i que havia sigut un somni, la pèrdua de la meva amiga en aquell món tant fantàstic me feia molt mal i me recordava lo valiosa que era la nostra amistat. I mentres ens abraçàvem al voltant del foc al campament, vaig saber que les aventures importants no són les que vivim en somnis, sinó aquelles que compartim amb qui estimem en la realitat.

Premi Llibresebrencs.org 2024Where stories live. Discover now