Chapter 3

255 12 1
                                    

Katie

"Áno to som ja."

"Váš transport je tu." Vravel silným talianským prízvukom, kývol smerom k čiernemu SUV so zatemnenými oknami. Ostatní ľudia v rade sa naňho pozerajú s obavami. Pýtam sa, či s ním ísť alebo nie. Kráča k vozidlu a kričí na mňa cez rameno.

"Pán Guerra nerád čaká!" Očividne pozná Lea, tak sa rozhodnem ísť s ním. Pôjdem, stretnem Lea a dobehnem, čo sme zameškali; potom si rezervujem hotel. V skutočnosti sa cítim dosť na hrane. Kto si Leo myslí, že je? Keď sa nad tým zamyslím, je trochu trúfalé očakávať, že prídem až k nemu bez toho, aby mi čo i len zavolal. Navyše je dosť neslušné že ma ani sám nezodvihol. Pán Guerra nerád čaká, však? No, poviem mu pár vecí, ktoré sa mi nepáčia, keď ho uvidím. Keď ho uvidím, poďakujem mu za letenku a potom si pôjdem užiť dovolenku v Taliansku sama.

Zavrčanie od nevrlého Taliana ma rýchlo vráti do prítomnosti. Neochotne mi berie batožinu a otvára mi zadné dvierka; Vleziem dovnútra. Keďže som stále trochu opitá, rozhodla som sa ho zabiť s láskavosťou.

"Ďakujem veľmi pekne, že ste vyzdvihli pán-?"

"Marco."

"Pán Marco."

„Nie! Len Marco."

"Dobre, len Marco, ja som Katie. Je milé, že vás spoznávam." Marco vrčí a mrmle si niečo po taliansky popod nos.

"Tak kam ideme?" Pýtam sa, kým si prezerám talianské výpohľady. "Dokonca aj v noci je scenéria veľkolepá." Marco sa na mňa pozerá cez spätné zrkadlo so zamračenými pohľadom.

„Taliansko absolútne milujem. Milujem jedlo, počasie, ľudí. Oh, nemôžem sa dočkať, kedy uvidím Lea. Ako sa má Leo? Čo robí v týchto dňoch?" Cvrlikám ďalej. Marco si odfrkne, zdanlivo otrávený mojím štebotaním. Zdvihne medzi nami stenu na ochranu súkromia. Očarujúce.

Vytiahnem telefón a oznámim rodičom a Belle, že som bezpečne pristála. Všetci si myslia, že som si zobrala dovolenku, aby som prekonala svoj rozchod s Jaxom. Všetci vedia, že som v Taliansku, takže ak sa stratím, aspoň budú vedieť, kde hľadať. Preboha, nemysli takto, Katie. Som úplne v bezpečí. Stretnem sa s Leom, poďakujem mu za jeho štedrosť, oplatím mu to a potom si budem robiť čo chcem. Môj otec mi v prípade potreby pošle nejaké peniaze. Nechcem byť na niekom závislá, s výnimkou môjho otca, na to sú tu otcovia. Čítanie si mojich správ a hľadanie hotela ma odvádza od mojej súčasnej situácie. Google mi našiel veľa dostupných hotelov. Čakám, kam ideme, kým sa rozhodnem, v ktorom zostanem. Najbližší hotel k miestu, kde skončíme, bude mojou prvou voľbou na dnešnú noc. Som vyčerpaná. Pár dní tu ostanem a potom pôjdem ďalej. Nie som v Taliansku prvýkrát, ale stále sú miesta, ktoré som ešte nevidela a veľa miest, ktoré chcem vidieť znova. Lekár mi nariadil len malú túru po krajine.

Pohyb auta sa mení. Cez okno vidím, že ideme po veľkej kamienkovej príjazdovej ceste. Svetlá na oboch stranách nás vedú dolu do dobre osvetleného domu. Je to veľká biela budova s ​​okenicami na oboch stranách okien a brečtanom rastúcim na jednej strane. Vyzerá útulne a veľmi taliansky. Marco berie moju batožinu a vedie ma do domu. Chodba je svetlá a neuveriteľne pekne vonia. Všade tu sú mramorové podlahy, draho vyzerajúce obrazy a vázy. Nasledujem Marca do niečoho, čo vyzerá ako knižnica.

"Sadnite si." Marco pri odchode z izby ukáže na koženú Chesterfieldovu pohovku a zatvára za sebou dvere. Nechce sa mi sedieť, prechádzam sa po miestnosti a obdivujem jej krásu. K dispozícii sú okná od podlahy až po strop, ktoré sú pokryté zatiahnutými, ťažkými, zlatými, zamatovými závesmi. Dubové knižnice lemujú každú stenu. Každá polica je plná kníh. Väčšina z nich je v taliančine, ale niektoré sú aj v angličtine. Existuje celý rad beletrie a literatúry faktu. Veľký stôl je umiestnený v strede, v zadnej časti miestnosti. Chystám sa k nemu prejsť, keď sa za mnou otvoria dvere; Počujem ťažké kroky vchádzať do miestnosti. Jedna noha zastavuje vľavo za mnou a druhá až pri mojom chrbte. Cítim teplo z jeho tela oproti môjmu. Jeho hlava sa nakláňa cez moje rameno. Z jeho dychu na mojom uchu mi behá mráz po chrbte.

He found me - Našiel ma 🇸🇰Where stories live. Discover now