Katie
„Poznáš toho chlapa? Katie?" Spadla mi čeľusť, bol to posledný človek, ktorého som čakala, že ho uvidím na tejto pláži. Mysľou mi behá sto vecí. Čo tu robí? Kedy sa dostal z väzenia? Ako vedel, kde som? Hľadal ma? Bože, čo urobí Leo, keď ma uvidí, ako sa s ním rozprávam?
„Ehm, prepáč, Emmaline, som len trochu šokovaná. Áno, poznám ho. Je to môj bývalý priateľ."
"Ach, zložité; Nechám ťa." Emmaline odchádza práve vo chvíli, keď sa blíži Jax.
"Katie!" Jax ma objíme rukami. Neobjímam ho, tak sa uvoľní.
"Čo tu robíš, Jax?"
"No, to nie je reakcia, ktorú som očakával; Pred pár dňami ma prepustili z väzenia. Išiel som ťa hľadať, ale povedali mi, že si odišla na dovolenku. Tak som tu." Otvára náruč s veľkým úškrnom, ako keby som sa mala rozplynúť v jeho náručí.
"Prečo si nezavolal?"
"Chcel som prekvapiť svoje dievča." Bože, on si nemyslí, že sme stále spolu, však?
„Jax, nevedela som, čo sa deje alebo čo sa ti stalo. Nevedela som, či ťa ešte niekedy uvidím."
"Ani ja som nevedel, čo sa deje. Prepáč, zlatko. Mal som zavolať, ale jediné, na čo som myslel, bolo vidieť tvoju tvár." Pohladí ma po líci. "Hodili to na mňa, zlatko. Keď to konečne zistili nechali ma ísť. Jediné, na čo som myslel, si ty. Nemôžem uveriť, že som konečne tu s tebou. Veľmi si mi chýbala." Vina mi zviera žalúdok. Ide ma chytiť za ruku, no ja sa odtiahnem. Celý ten čas bol vo väzení za niečo, čo neurobil. Myslel si, že vonku na neho čaká jeho priateľka, no namiesto toho som tu bola ja s Leom.
Jax je typicky atraktívny muž. Ale mne už nič nerobí. Žiadne brnenie, ktoré dostávam od Lea len z toho, že som počula svoje meno.
"Katherine!"Tam je: akoby ho moja pokožka fyzicky počula. Oh, drahý. Bojím sa o Jaxa. Otočím sa v ústrety.
"Leo, ahoj."Jeden z jeho špiónov ho očividne upozornil na Jaxovu prítomnosť.
Leo aj Jax sú si podobní výškou a postavou, ale viem, že Leo zabije Jaxa jedným rýchlym pohybom. "Toto je môj kamarát, Jax." Ukážem na Jaxa.
"Kamarát?" Jax sa opýta.
"Jaxon Adams?" Leo sa pýta tiež. Nemala by som byť prekvapená, že Leo vie, kto je, ale ja som.
"Guerra," Odpovedá Jax. Dobre, poznajú sa? Obaja muži nafúkli hruď a ramená. Oba ich pohľady by mohli zabiť.
"Odchádzame, Katherine." Leo kývne. Jax sa na mňa spýtavo pozrie.
„Jax, rád ťa vidím, ale už teraz mám plány. Môžem ťa zastihnúť neskôr?"
"Predpokladám." Vyzerá naštvane a ja sa cítim hrozne.
"Stále máš rovnaké mobilné číslo?"
"Áno." Máva na mňa telefónom.
"Super, zavolám čoskoro." Zakričím späť, keď ma Leo odtiahne a zavrčí. Celú cestu späť sa so mnou nerozpráva, len si mrmle popod nos. Keď prídeme do domu, pustí moju ruku a vojde do svojej kancelárie. Zhlboka sa nadýchnem a nasledujem ho. Naleje si drink, doleje ho a potom si naleje ďalší. Potom ide k svojmu stolu, vytiahne cigaru, zapáli si ju a sadne si. Mám pocit, že mám vážne problémy.
"Jaxon Adams?"
"Áno, odkiaľ ho poznáš?"
"Povedal som ti; Mojou vecou je vedieť, s kým sa moja budúca manželka nedávno pohybovala. Čo tu robí?"
YOU ARE READING
He found me - Našiel ma 🇸🇰
RomanceKeď bola tínedžerkou, sľúbila, že sa zaňho vydá, keď bude mať 30 rokov. Ale stratili kontakt. Na svoje 30. narodeniny jej príde... Pozvánka na jej vlastnú svadbu. Čo však nevie je, že je teraz mafiánskym bossom, ktorý chce to, čo mu bolo sľúbené...