Chapter 2

246 10 0
                                    

Katie

Som úplne zmätená. Môj tím v práci zariadil celý deň prekvapení v salóne. Bola som zasypaná darčekmi a jedlom. Počas dňa prebiehali rôzne aktivity a hry. Všetci počas dňa tancujú a spievajú, no ja sa nemôžem na nič sústrediť. Pracujem na autopilota, farbím a strihám svojich klientov; moja hlava je niekde inde. Všetci stále hovoria, že som ohromená tým, čo sa deje. Som ohromená, dobre, ale nie mojimi narodeninovými oslavami. Snažím sa v hlave nájsť, kto by mi poslal pozvánku na svadbu a jednosmernú letenku do Talianska. Pozvánka je na svadbu Katherine Harris a Leonarda Guerru. Moje celé meno je Katherine Harris. Môj otec ma vždy volal Katie, takže odkedy som sa k nemu v 16 presťahovala, nebola som známa ako niečo iné. Moje skutočné meno by poznali len ľudia, ktorí ma predtým poznali.

Môže to byť niekto, kto si robí srandu.

Ale je to meno Leonardo Guerra, ktoré ma presvedčilo o opaku. Je to meno, ktoré sa snažím zapamätať už roky. Hneď ako som to prečítala, okamžite som to meno spoznala.

Moja prvá láska, keď som mala 15 rokov, volal sa Leonardo Guerra. Môj Leo.

Devastácia, ktorú som cítila, keď som s ním stratila akýkoľvek kontakt, sa vrátila späť.

Snažila som sa zapamätať si jeho adresu, ale nepodarilo sa mi to. Skúšal som hľadať na internete, ale vtedy ešte neexistoval Facebook ani sociálne siete. V tom čase som si nevedel spomenúť na jeho priezvisko. Ale dnes ráno, keď som to videla pred sebou čierne na bielom, vedela som, že sa tak volá.

Potom si spomeniem na posledný list, ktorý som mu napísala:

Môj Leo. Prisahajme si navzájom. Ak ani jeden z nás nie je zosobášený do 30 rokov, vezmeme si jeden druhého. Sľúbiš? Pretože ti sľubujem, že ťa nájdem a budeme spolu navždy.

No, neuveríš mi; vyzerá to, že ma našiel.

Mohol mi najprv zavolať alebo mi poslať správu na Instagram alebo tak niečo. Očividne predpokladám, že skutočná svadba nie je, a to je len niečo, čo upúta moju pozornosť a prinúti ma dostať sa do lietadla.

Pokračujem v celej sade fólií na pani Blackwoodovej, keď vidím, ako jeden z chlapíkov, ktorí boli v Jaxovom dome, prechádza okolo salónu. Pozerá sa priamo dnu cez okno a nadväzuje so mnou očný kontakt. Po celom tele sa mi šírili zimomriavky, až mi bolo zle. Nevidel ma v dome, tak ako vie, kto som? Možno je to len náhoda. Možno to nie je ten chlap, ktorého som videl pri Jaxových dverách. Pozrela som sa na Mikea, ochrankára, ktorý si všimol chlapíka, ako sa na mňa pozerá. Podíde k nemu, no on rýchlo odíde. Mike prichádza a potichu sa mi prihovára, aby ho moji klienti nepočuli.

"Poznáš toho muža, Katie?"

"Nie, nemyslím."

„Toto je dnes tretíkrát, čo prešiel okolo salónu. Zavolal som dolu k ochranke hotelových dverí a oni ho odprevádzajú. Už sa nevráti. V tom, ako sa správal, je niečo veľmi znepokojujúce. Ak ho znova uvidíš, Katie, musíš mi to povedať. Aj keď je mimo pracovnej doby, zavoláš mi, rozumieš?"

"Áno, ďakujem, Mike."

Teraz som naozaj vydesená.

Neviem čo mám robiť. Mám Mikeovi povedať, čo sa stalo Jaxovi? Mike je dobrý priateľ, pomohol by, ale potom neviem, do čoho ho zaťahujem. Navyše by som nerada dostala Jaxa do ďalších problémov. Bolí ma spôsob, akým so mnou Jax hovoril po telefóne. Rozkazoval mi, akoby som pre neho nebola nič. Ani raz sa ma nespýtal, ako sa mám. Toto je pre nás koniec, som si tým istá.

Chvíľu sa budem musieť mať na pozore, kým zo neprejde. Možno pôjdem do Talianska, preč od toho všetkého. Nie, nebuď hlúpa Katie; nemôžeš všetko nechať a ísť. Potriasla som hlavou pre seba, pokračujem v zvýrazňovaní vlasov klientky predo mnou.

Cez prestávku idem do zborovne a vytiahnem z tašky pozvánku na svadbu. Znova to skúmam, ale nevidím nič nové. Neexistuje žiadne kontaktné číslo ani adresa. Len dátum svadby a naše mená.

Pri pohľade na letenku si uvedomujem, že je na dnes večer. Overujem si číslo letu online, aby som skontrolovala, či je skutočné, a je. Je to šialené, ale myslím, že pôjdem. Je to len malá dovolenka, kým sa veci s Jaxom nevyriešia, hovorím si. Bude pekné opäť zastihnúť Lea a zistiť, čo má za lubom. Dúfam, že sa dostal preč od svojho otca. Znel tak prísne a nie úplne ako milý muž.

Hovorila som s Bellou a dala mi súhlas na núdzovú ročnú dovolenku od zajtra. Hneď ako skončím v práci, hodím si do kufríka kopu oblečenia, rýchlo sa prezlečiem, schmatnem pas a vezmem si taxík na letisko.

Nájdem správnu odbavovaciu prepážku a podávam lístok.

„Dobrý večer, slečna Harrisová. Máme tu poznámku, aby sme vás aktualizovali pri registrácii. Takže budete sedieť v rade dva v prvej triede. Keďže letíte prvou triedou, máte exkluzívne využitie Galleries First Lounge, kde je všetko bezplatné. Dvere sú vpravo. V mene British Airways by som vám rád zaželal bezpečnú a príjemnú cestu. Ak vám môžeme počas cesty s nami s čímkoľvek pomôcť, obráťte sa na jedného z našich zástupcov. Pekný večer, slečna Harrisová."

Som ohromená. Dobre, je teraz Leo bohatý? Viem, že keď sme sa spoznali, boli sme len tínedžeri, ale nemala som pocit, že by mal peniaze. Vždy sa tak bál, že ho uvidia v hoteli. Akoby tam nesmel, pretože si to nemohol dovoliť. Zvykol hovorievať, že tam nepatrí, ako keby jeho rodina bola z inej triedy ako tí, ktorí sú ubytovaní v 5-hviezdičkovom hoteli. Nezáležalo mi na tom a nezáleží mi na tom ani teraz, ale táto aktualizácia ma šokovala. Keď som tam prišla, chcela som mu ponúknuť, že mu zaplatím za let, ale nie som si istá, či budem mať v banke dosť na letenku prvou triedou. Idem do salónika a využívam bezplatné jedlo a víno. Cítim sa oveľa uvoľnenejšie s plným bruchom a trochou alkoholu, ktorý mi koluje v žilách. Nastupujeme načas a čoskoro sa pohodlne usadím na svojom mieste.

„Dobrý večer, slečna Harrisová. Tu je menu pre vaše jedlo na palube letu dnes večer. Ak by ste sa chceli uvoľniť, čoskoro sa vrátim a vezmem vašu objednávku jedla a nápojov."

Wow, iba, wow. No, v takomto lietadle som ešte nesedela. Normálne sú tri alebo štyri miesta na sedenie v oblasti, kde je moje jedno miesto na sedenie/posteľ/pohovka. K dispozícii mám veľké sklopné kožené sedadlo a elektrickú výsuvnú opierku nôh, takže si môžem skoro ľahnúť. Po mojej strane je stôl, ktorý sa opäť stlačením tlačidla presunie predo mňa.

Objednala som si filetový steak a futí dokonalo. Vychutnávam si pár pohárov šampanského, let sa čoskoro skončí a ja som sklamaná, keď musím opustiť lietadlo. Vrecko s darčekmi však zmierni sklamanie.

Beriem si kufor z posuvného pasu a vydávam sa k príletom. Zdá sa, že alkohol vyprcháva a teraz sa cítim dosť nervózna. Očakávam, že Leo na mňa čaká pri východe. Aspoň dúfam, že áno, keďže som nedostala adresu, na ktorú by som sa mohla dostať taxíkom. Preboha, čo tu robím? To je šialenstvo. Keď sa rozhodnem, že keď tu o desať minút nebude, zarezervujem si hotel v blízkosti a počkám, či ma bude kontaktovať. Určite by sa nedal do všetkých týchto problémov, aby ma potom nechal samú v Taliansku.

Hľadám v davoch niekoho, kto vyzerá ako 30-ročná verzia Lea. Po desiatich minútach davy zmizli a žiadny Leo tu nie je. Zaraďujem sa do radu taxíkov pred letiskom a googlim hotely v okolí. Cítim sa trochu sklamaná po tom, čosom si predstavovala naše stretnutie; Leo a ja sme si bežali navzájom do náručia, on ma dvíhal a otáčal, dávam si prísnu kázeň, že toto nie je nejaký roztomilý romantický román, toto je skutočný život.

Po prvé, už je to dávno, čo sme sa s Leom videli; nebudeme pokračovať tam, kde sme prestali.

Po druhé, kto vie, čo sa deje s Jaxom? Hoci po našom poslednom rozhovore si nie som istá, či ku mne niečo cíti, a ak mám byť úprimná, nie som si istá, čo k nemu skutočne cítim. Boli sme spolu len 6 mesiacov a v skutočnosti si nemyslím, že by sme spolu strávili zvyšok života. Ale tento rozhovor by som s ním mala absolvovať skôr, ako začnem čokoľvek iné.

A po tretie, som v krásnej krajine; Chcem si oddýchnuť a užiť si to bez akejkoľvek drámy. Mám za plán uniknúť mužským problémom. Keď sa blížim ku koncu radu taxíkov, hlboký hlas za mnou ma prinúti nadskakovať.

"Katherine Harris?"

Otočím pohľad na veľkého Taliana v čiernom prúžkovanom obleku. Ale to nie je Leo.

He found me - Našiel ma 🇸🇰Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin