Leo
Dnes bol zlý deň. Nedávno bol náš náklad zadržaný a ukradnutý pri prechode cez oceán. Mnoho mužov bolo počas toho zavraždených. Dnes to bola naša najväčšia strata. Dvadsať lojálnych mužov bolo zabitých kvôli kokaínu v hodnote milión eur. Aj keď mňa alebo zlodejov v skutočnosti nezaujíma produkt alebo peňažná hodnota; je to sila. Ukradli a utiekli s nákladom Guerry. Nie však na dlho. Budem mať ich hlavy na paličkách. Bohužiaľ, nie sme oveľa bližšie k tomu, aby sme zistili, kto sú títo vandali. Ale zistili sme, že ktokoľvek to je, nabúrava sa do nášho IT systému. Takto získavajú informácie. Najprv som si myslel, že je to Martelé. Ale po tom dnešnom videní krvavého kúpeľa, to nie je ich práca. Je to príliš chaotické. Martelé sú v tejto hre už celé generácie. Sú organizovaní a precízni ako my. Títo ľudia sú zvieratá. Teraz, keď vieme, odkiaľ pochádzajú ich informácie, sme pripravili pascu. Budeme čakať. Mám toho najlepšieho IT špecialistu, ktorý sa dá kúpiť. Ukážem im, že nikto nekradne od Guerry.
Zúrim; moja myseľ beží a srdce mi búši v hrudi. Mám pocit, že sklamem svojho otca a Guerru. Cítim pocit viny a frustrácie. Len čo sa však otvoria vchodové dvere, zmizne. Katherine sa smeje s mojou mamou. Sú trochu opité, každá s tým najväčším úsmevom. Moja mama sa takto neusmievala odkedy mi zomrel brat. Úsmev jej siaha do očí a je to skutočná radosť. Katherine zakopne, moje reakcie sú okamžité. Držím ju v náručí, keď sa opäť postaví na nohy. Moja mama stále žiari šťastím.
Katherine mi zmenila náladu počas večere a moja denná trauma je čoskoro zabudnutá. Čierne šaty dokonale objímajú krivky jej tónovaného tela. Dnes večer sa v nej niečo zmenilo. Zdá sa, že so mnou flirtuje. Od príchodu vytriezvela, ale možno je to tým alkoholom. Jej šaty si pýtajú pozornosť. Úmyselné rozhodnutie, som si istý. Uvažoval som, či som bol včera večer trochu drsný, ale zdá sa, že všetko je odpustené – predpokladám, že zásah mojej matky. Počúvam, ako hovorí, zatiaľ čo Alga podáva naše jedlo. Nechýbajú jej jemné koketné akcie, hrám sa na hlúpeho. Keď vystrčí hruď, pozriem sa dole a naberiem si sústo jedla. Keď sa jej ruka jemne dotkne mojej, pohnem ňou, aby som zdvihol pohár – na jej otázky odpovedám jednoslovnými odpoveďami. V jej vnútri sa začne hromadiť frustrácia. Hrozí, že sa mi na tvári prejaví pobavenie, no podarilo sa mi to udržať.
„Dáme si drink vonku? Je krásny večer?" Navrhuje Katherine.
"Mám nejakú prácu, ale ty choď."
Jej tvár je ako hrom. Postaví sa od stola a hodí obrúsok.
"Idem do postele."
Zasmial som sa, keď odišla z jedálne. Dám jej pár minút a nasledujem ju do našej spálne.
Je prekvapená, že ma vidí. Zavriem za sebou dvere a podídem k nej. Hádal by som, že frustrovane chodila sem a tam. S každým mojím krokom urobí jeden krok späť, kým sa jej telo neoprie o stenu. Pokračujem v chôdzi, kým moje telo nestojí proti jej. Búchnem dlaňou o stenu nad jej hlavou. Trochu poskočí.
"Čo sa deje, Katherine?"
"Nič." Odvracia odo mňa hlavu. Druhou rukou chytím jej čeľusť a jemne ju otočím späť k sebe. Držím jej pohľad.
"Neklam mi. Čo chceš?"
"Teba."
Nemusí mi to znova hovoriť. Moje ústa sa spájajú s jej; otvorí sa mi. Jej telo sa topí pod mojím. Je to ako výbuch starého a nového. Stále chutí ako si pamätám, sladká ako ananás. Pery mäkké a plné. Ale v jej pohybe je nová dôvera. Bez toho, aby sme oddelili naše ústa, dvíham jej nohy okolo seba a nesiem ju do postele. Položím ju, postavím sa dozadu a vnímam jej krásu. Vyzliekam si tričko a hodím ho nabok. Katherinine oči blúdia po mojom tele. Páči sa jej, čo vidí. Priplazím sa k nej a nasávam jej vôňu. Naše ústa sa znova spoja, obe rovnako hladné po sebe. Jej ruky našli moju hlavu a jemne ma potiahli za vlasy. Naše telá sa začnú do seba hojdať, zúfalo túžia po uvoľnení. To sa tak skoro nestane. Na toto som dlho čakal. Navyše som jej povedal, že ju prinútim prosiť. Guerra vždy dodrží svoje sľuby. Chystám sa jej ukázať, aký som Guerra a ako bude poslúchať svojho manžela.
YOU ARE READING
He found me - Našiel ma 🇸🇰
RomanceKeď bola tínedžerkou, sľúbila, že sa zaňho vydá, keď bude mať 30 rokov. Ale stratili kontakt. Na svoje 30. narodeniny jej príde... Pozvánka na jej vlastnú svadbu. Čo však nevie je, že je teraz mafiánskym bossom, ktorý chce to, čo mu bolo sľúbené...