Katie
"MACY!" Pani, ktorú som predtým sledovala so svojím synom, pribehne a chytí mokrého bieleho chlpatého psa po mojom boku.
"Je mi to tak ľúto. NIE NIE NIE!" Ďalšia sprcha kvapiek studenej vody ma oprskne, keď pes Macy natriasa srsť na mojej strane.
„To je v pohode, úprimne. Potreboval som sa schladiť." Moja pokožka vyzerá skôr červená. Pred spaním som sa mal natrieť opaľovacím krémom; pes ma pravdepodobne zachránil pred vážnymi popáleninami.
"Si Angličanka?"
"Narodená a vychovaná."
"Ja tiež; volám sa Emmaline; toto je Alfie." Dáma predstaví svojho blonďavého chlapca s mokrými vlasmi.
"Som Katherine, ale všetci ma volajú Katie." No skoro každý.
„Katie, pridaj sa k nám na obed. Je to len piknik, ale máme toho veľa."
„Ó, ďakujem, ale nerada by som sa vnucovala; Najem sa, keď sa vrátim."
"Prosím, je to najmenej, čo môžeme urobiť, odkedy ťa Macy namočila." Emmaline je krásna, priateľská duša; Okamžite sa mi zapáči. Má veľké hnedé priateľské oči, vďaka ktorým sa cítim pokojne.
Ďalšiu hodinu jeme mäso, chlieb a ovocie, pijeme čerstvé džúsi a počúvame, ako nám Alfie rozpráva vtipy.
"Mami, počula si o bitke v rybárskom prístave?"
"Nie, o tom som nepočula, Alfie."
"Áno, zbila sa ryba!" Alfie sa vyvalí smiechom na svojom vlastnom vtipe.
Emminina reč tela sa začína meniť. Všimla som si, že sa mi stále pozerá cez rameno. Sledujúc jej zorný uhol, vidím muža sediaceho na skale obráteného týmto smerom. Na sebe má slnečné okuliare, košeľu a nohavice. Vôbec nebol oblečený na deň na pláži. Spoznal som ho ako jedného z Leových mužov, ktorých som videla v dome.
"Radšej pôjdeme, Alfie." Emmaline sa balí, tak jej podávam ruku.
„Na pláž prichádzame väčšinou ráno; možno sa ešte uvidíme, Katie."
"Dúfam."
Keď sa vrátila do domu, povedal mi Marco, že ma Leo čaká vo svojej kancelárii. Sedí za stolom, hlavu mu obklopuje oblak cigarového dymu – v ruke pohárik niečoho, čo vyzerá ako whisky.
"Rozhodla si sa vrátiť?" Nepozrie sa na mňa. Len zdvihne svoj nápoj a dopije ho.
„Posaď sa," Kývne na kožené kreslo oproti jeho stolu.
„Dovoľ mi ti niečo vysvetliť, Kathrine. Mám povinnosť oženiť sa. Dala si mi sľub, a preto si povinná tento sľub splniť. Ako si bola svedkom, ľudia strácajú končatiny, keď nerobia, čo som žiadal. Navrhujem, aby si sa začala správať slušne."
Na stole mu zvoní telefón. Leo sa uškrnie, keď uvidí meno volajúceho .
"Damien King. Očakával som tvoj hovor." Leo na mňa hľadí, zatiaľ čo počúva.
"Dosť!" Leo hodí pohár cez miestnosť.
"Nezačínajte vojnu, ktorú nevyhráte, pán King." Možno sme vzdialení príbuzní, ale Katherine mi dlhuje dlh a ja si ho idem splatiť!" Ukončí hovor.
„Bol som k tebe zhovievavý. Ale už mám dosť tvojich hier. Odteraz budeš robiť to, čo ti poviem. Bezo mňa neopustíš tento dom. Všetky jedlá zješ so mnou. Budeš pri mne, kedykoľvek si to budem priať."
„To nemôžeš, Leo; som človek. Nemôžeš ma držať na vodítku ako zviera."
„Vodítko? Aký úžasný nápad."
„Si chorý, Leo. Potrebuješ pomoc!"
"Marco! Odveď ju do našej izby." Marcove veľké ruky ma chytia. Zdvihne ma zo zeme a odnesie z izby. Keď sme mimo dosahu, snažím sa pozhovárať s Marcom.
„Marco, prosím. Viem, že ma nemáš rád; myslíš si, že to, že si ma Leo vzal, je rovnako šialené ako ja. Musí tu byť niečo, čo môžeš urobiť, prosím?" Nepovedal ani slovo a pokračoval v sprievode do spálne. Hneď ako sa dvere zatvoria, počujem Marca hovoriť najtichšie, ako som ho kedy počul.
„Nemôžem nič urobiť. Nikdy ťa nepustí."
YOU ARE READING
He found me - Našiel ma 🇸🇰
RomanceKeď bola tínedžerkou, sľúbila, že sa zaňho vydá, keď bude mať 30 rokov. Ale stratili kontakt. Na svoje 30. narodeniny jej príde... Pozvánka na jej vlastnú svadbu. Čo však nevie je, že je teraz mafiánskym bossom, ktorý chce to, čo mu bolo sľúbené...