Leo
Pripájam sa k Marcovi v obývačke. Jedna z gazdiniek nám obom nalieva kávu, zatiaľ čo Marco prechádza reštrukturalizáciou distribúcie. Z našej diskusie nás vyrušia otvárajúce sa dvere.
"Leo. Ďakujem veľmi pekne za tvoju pohostinnosť. Za let ti zaplatím, ale už musím ísť. Bolo skvelé ťa znova vidieť. Zbohom."
Katherine odchádza z miestnosti, kýva bokmi a ťahá za sebou svoj malý kufor. Macro na mňa zdvihne obočie, nepochybne o tom, že moja tvár má pobavený úškrn, ktorý rozhodne nevidí veľmi často. Obaja mlčky sedíme a počúvame, ako sa pokúša otvoriť vchodové dvere. Otrávené štebotanie, ktoré od nej vychádza, ma rozosmeje. Marco nado mnou pokrúti hlavou.
„Leo, zdá sa, že nemôžem otvoriť dvere. Mohol by si ma pustiť von, prosím?"
"Nie."
„Čo tým myslíš, že nie? Nemôžeš ma tu držať! Kto si do pekla myslíš, že si? Pustite ma, alebo zavolám políciu!" Marco stojí a otrávene chrčí. Nikto by ma nikdy neznevážil tým, že by so mnou hovoril tak, ako je Katherine. Nikto by sa ma nikdy neodvážil volať Leo. Ľudia prišli o život za menej peňazí. Naučí sa svoje miesto.
"Posaďsa, Katherine." Ukážem na stoličku vedľa mňa. Nakoniec sa neochotne posadí.
"Nedávno som prevzal obchod môjho otca." Začínam. "Zdá sa, že to zabezpečuje moju vládu..." Katherine sa zasmiala.
„Prepáč, tvoja vláda? Vážne Leo, čo si ty, kráľ Talianska?"
"Questo è esattamente ciò che è." "Presne taký je," povedal Marco za mnou.
Katherine oči sa naňho upierajú.
"Stai zitto!" Buď ticho! Na oplátku sa zamračím. "Ako som hovoril. Aby som si zaistil, že svoju úlohu naplním primerane, potrebujem manželku. A keďže si sa tak láskavo ponúkla, rozhodol som sa, že sa s tebou budem zaberiem."
„Akú ponuku? Kedy som ti povedala, že si ťa vezmem? To nemôžeš vážne hovoriť o liste, ktorý som ti napísala, keď som mala 15 rokov?"
„V tom čase si mala vlastne 16 rokov a áno. Ručne napísaná a podpísaná dohoda."
"No, zmenila som názor. Ani ťa nepoznám, Leo."
Hoci som vedel, že toto bude jej reakcia, cítim mrzutosť.
„Obávam sa, že nemáš inú možnosť, Katherine. Dovolil som si sprostredkovať právnika, aby si prešiel tvoj návrhom. Tento právnik je úplne nezávislý; do včera sme sa nestretli. Zaplatil som mu poplatky, ale on pracuje pre teba."
"Agla?!" Pri dverách obývačky sa objaví Alga, moja gazdiná. "Pošlite pána Brooksa."
Katie
Toto sa nemôže stať; to nemôže myslieť vážne. Do miestnosti rozpačito vstúpi sivovlasý pán. Pozdraví Lea a Marca bez očného kontaktu.
"Necháme vás, aby ste si veci prediskutovali v súkromí." Leo a Marco odídu z miestnosti a zatvoria za sebou dvere. Pán Brooks sa posadí vedľa mňa a vytiahne z kufríka nejaké dokumenty.
"To nemôže myslieť vážne, však?"
„Ach, slečna Harrisová. Obávam sa, že pán Guerra to vždy myslí vážne."
"Dobre, tak ako sa z toho dostanem?"
„Môžem vás ubezpečiť, slečna Harrisová..."
"Prosím, volajte ma Katie."
"Dostal som pokyn, aby som vás oslovoval len slečna Harrisová a vždy sa od vás držal aspoň 4 stopy." Pán Brooks sa pozerá na priestor medzi nami a očividne vypočítava vzdialenosť. Posúva stoličku ďalej od mojej. Rozhodla som sa ignorovať jeho komentáre a povzbudiť ho, aby pokračoval.
YOU ARE READING
He found me - Našiel ma 🇸🇰
RomanceKeď bola tínedžerkou, sľúbila, že sa zaňho vydá, keď bude mať 30 rokov. Ale stratili kontakt. Na svoje 30. narodeniny jej príde... Pozvánka na jej vlastnú svadbu. Čo však nevie je, že je teraz mafiánskym bossom, ktorý chce to, čo mu bolo sľúbené...