Katie
Vrátili sa dvaja chlapy z predchádzajúceho stretnutia, žiadny Leo ani Marco. Zdá sa, že zobrazený panel ich nezaujal. Jeden z nich napíše kód. 200? Sakra. Posledné číslo bolo zakryté jeho rukou. Existuje však iba 10 možností. Keď vstúpia, rýchlo sa vrátim do svojej izby.
Keď som pripravený, nájdem Lea s Marcom sedieť vo vonkajšej jedálni.
Obaja pijú pivo.
"Katie, čo ti môžem..."
"To je Katherine, nie Katie!" Leo preruší Algu.
"Katie alebo Katherine sú podľa mňa v poriadku, Alga." Ospravedlňujúco sa na ňu usmejem.
"Čo ti môžem dať na pitie?"
"Nie som si istá. Môžem ísť s tebou a pozrieť sa?"
Alga sa pozrie na Lea a ja tiež. Bez toho, aby zo mňa spustil oči, prikývne. Nasledujem Algu do barovej časti a na Marco sa rovnako ako ja usmieva. Ani trochu ma nemá rád. Pocit je vzájomný.
"Vždy je taký nevrlý?"
"Si, má toho na pleciach veľa." Nájdem fľašu ginu, ktorý sa mi páči; Alga mi podáva pohár s ľadom a tonikom. Robím zo seba silnú.
"Vieš, prečo som tu, Alga?"
"Si, si snúbenica pána Guerru."
"Vieš, že som Lea nevidel ani nepočula 15 rokov?"
„Nepoznám všetky podrobnosti. Bolo mi povedané, aby som s tebou zaobchádzala ako s pánom Guerrou. V hĺbke duše je to dobrý chlapec, Spero che tu possa salvarlo." Dúfam, že ho zachrániš.
Pozriem sa na ňu a jej oči sa rozšíria.
„Sei più intelligente di quanto lasci intendere." Si múdrejšia, ako si pripúšťaš. „Le cose non sono semper come sembrano."Veci nie sú vždy také, ako sa zdajú.
S miernym stiskom mojej ruky ma odvedie späť von k chlapom. Viem, že moje tajomstvo je u nej v bezpečí.
Je krásny večer. Stále je veľmi teplo, aj keď sa slnko pripravuje na západ. Obloha má krásny odtieň ružovej. Leo a Marco sa rozprávajú o autách, tak sa prechádzam po záhrade. Cítim, ako ma Leove oči sledujú.
"Čas ísť." Marco vstúpi do domu, zatiaľ čo Leo čaká, kým sa priblížim.
"Ako vyzerám?" Trochu sa otočím a nechám svoje biele slnečné šaty vznášať sa okolo mňa.
"Ako moja." Oh. Tvárim sa ľahostajne. Ignorujem to. "Myslím moje šaty, stačia?"
"Áno, bude to stačiť. Ale túto malú piruetu, ktorú si práve urobila. Robíš len pre mňa. Rozumieš?" Na tvári sa mu objaví malý úškrn. Podrží mi otvorené dvere, položí mi ruku na chrbát a vedie ma k autám, ktoré čakajú predo mnou.
Je to záhradná párty alebo skôr poľná párty. Sme v dome Leových rodičov a je ešte luxusnejší ako Leov. Podujatie je veľkolepou záležitosťou; obchádzanie čašníkov so striebornými podnosmi a útulné miesta na sedenie s ohniskami; miesto je osvetlené rozprávkovými svetlami.
"Poď, predstavím ťa mojim rodičom."
"Papa, mama, rád by som vám predstavil Katherine." Jeho otec na mňa hľadí, akoby ho moja prítomnosť otravovala. Začínam sa cítiť extrémne nevítaná.
"Stai ancora continuando con questo?" Stále v tom pokračuješ?
Leo stojí vysoko a ja cítim jeho frustráciu. Leo si rýchlym pohybom vezme dva poháre vína od okoloidúceho čašníka a jeden podá mame a mne.
„Potrebujem hovoriť s otcom. Zostaň tu."
Pani Guerra je chvalabohu oveľa ústretovejšia a na moje prekvapenie - anglicky. „Rada vás spoznávam, pani Guerra. Máte veľmi krásny dom."
"Ďakujem. Som rada, že ťa tiež spoznávam, Katherine. Veľa som o tebe nepočula, ale zjavne si na môjho syna urobila veľký dojem. Povedz mi rýchlo, kým sa muži vrátia, ako ste sa vy dvaja stretli?" Hoci je pani Guerra dostatočne priateľská, vyžaruje z nej sila. Mám pocit, že nemám inú možnosť, len jej povedať pravdu, celú pravdu a nič iné ako pravdu.
"Rozumiem a vie môj syn, prečo si pred všetkými tými rokmi stratila kontakt?"
"Nie. Nepredpokladám, že áno. Nehovorili sme o tom. Odkedy som tu, veľa sme sa nerozprávali, aby som bola úprimná."
"Pani. Guerra!" Pani Guerru pritiahne do objatia žena, ktorá má podobný vek ako ona; Všímam si, ako sa mení reč jej tela. Po ich boku sa objaví ďalšia žena približne v mojom veku. Obe ženy sú mimoriadne krásne. Dlhé tmavé, trblietavé vlasy, veľké hnedé oči, každé z nich dokonale nepoškvrnené.
"Dámy, rada by som vám predstavil Katherine, Leovu snúbenicu." Toto je také neskutočné. Cítim sa trochu v nerovnováhe s tým titulom. Pani Guerra mi chytí ruku.
"Snúbenica?" Obe ženy sa zdajú byť prekvapené.
"Odkedy?"
"Nie je to všetko trochu uponáhľané?"
"Vôbec nie; v skutočnosti mi Katherine práve v tejto chvíli rozprávala, ako sa ona a Leo spoznali, keď boli tínedžeri, pred mnohými rokmi. Mladá láska, to je naozaj špeciálne."
„Špeciálne? Ale žiadny prsteň?" Staršia žena pozerá na môj prstenník.
„Leo zatiaľ nenašiel nič dosť špeciálne, ale nájde; Navyše, Katherine nie je materialistka ako niektorí ľudia, ktorých poznám." Pani Guerra venuje obom dámam široký úsmev. "Ak nás ospravedlníte, máme veľmi dôležitých ľudí, s ktorými sa musíme porozprávať."
Presunuli smesa k stolom, k nápojom a jednohubkám.
„Sľúb mi to, Katherine. Hneď ako budeš mať príležitosť, porozprávaj sa s Leom o tom, čo sa stalo s tvojou matkou a ako si stratila kontakt."
"Budem. Sľubujem."
"Trochu mi pripomínaš mňa, Katherine." A to je všetko, čo mi povie, keď sa k nám opäť pripájajú Leo a jeho otec. Jeho rodičia sa odobrali preč a nás nechali samých.
„Vieš, Leo, nemusel si ma nútiť, aby som si ťa vzala, aby si ma sem dostal. Využila by som príležitosť stretnúť sa s tebou znova," Leo sa sarkasticky zasmial. Ignorujem ho a pokračujem.
"Roky som dúfala, že na seba narazíme, pred pár rokmi som ťa hľadala na internete, ale nič som nenašla."
Leo nadvihne obočie, hľadí na mňa intenzívnejšie, no nepovedal ani slovo.
"Veľa som na teba myslela, dokonca som o tebe snívala."
Leo stojí.
„Dosť rozprávania. Máme tu ľudí, s ktorými sa musíme porozprávať."
Predstavil ma mnohým ľuďom. Leo sa snaží viesť rozhovory v angličtine, ale rýchlo prechádzajú do taliančiny. Väčšinou sú to nudné reči alebo biznis, ale zistila som niekoľko zaujímavých faktov. Zajtra večer sa stane niečo veľké, niečo, v čom chce Leo prevziať vedenie, a dve dámy, ktoré som stretla, keď som bola s pani Guerrou, sú matkou a dcérou obchodného partnera Leovho otca. Aj keď sú všetci dostatočne priateľskí, cítim, že medzi nimi existuje určitá nevraživosť.
Keď sa vraciame do domu, je už neskoro. Dúfala som, že by som mohla dokončiť náš rozhovor, ale Leo trvá na tom, že bude sám. Ľahnem si do postele, no moja myseľ je preplnená. Musím pochopiť, čo sa deje. Dnes večer nechám Lea, ale zajtra budem trvať na tom, aby so mnou hovoril a vysvetlil mi to.
أنت تقرأ
He found me - Našiel ma 🇸🇰
عاطفيةKeď bola tínedžerkou, sľúbila, že sa zaňho vydá, keď bude mať 30 rokov. Ale stratili kontakt. Na svoje 30. narodeniny jej príde... Pozvánka na jej vlastnú svadbu. Čo však nevie je, že je teraz mafiánskym bossom, ktorý chce to, čo mu bolo sľúbené...