Leo
Katherinine výhovorky ma dnes večer prinútia premýšľať o minulosti. Bolestivé spomienky, na ktoré som sa rozhodol zabudnúť, sa mi v plnej sile vracajú do mysle. Bolesť v srdci a zúfalstvo, ktoré som cítil ako teenager, keď sa môj kontakt s Katherine náhle skončil. Bola mojím únikom, mojím zmyslom pre pokoj, vďaka ktorému bol môj problémový život znesiteľný. Po mesiacoch nezodpovedaných listov a telefonátov som si myslel, že sa stalo to najhoršie. Trvalo mi roky, kým som ju našiel, ale s pomocou vyšetrovateľa som našiel adresu. Okamžite som odcestoval do Anglicka, aby som ju našiel. Zaklopaním na dvere adresy sa mi rozbúchalo srdce. Keď neprišla žiadna odpoveď, sused sa spýtal, či mi môže pomôcť. Vysvetlil som, že hľadám Katherine. Povedal mi, že tam nežije žiadna Katherine, iba Katie a Paul.
"Teraz prichádzajú." Dáma ukázala na pár kráčajúcich ruka v ruke po ulici. Bola to ona. To uvedomenie ma veľmi zasiahlo. Moja Katherine išla ďalej.
Žila s iným mužom a zmenila si meno, takže som ju nemohol nájsť.
Moje srdce sa úplne zlomilo.
Odišiel som skôr, ako ma uvidela, zvracal som v niekoho predzáhradke. Keď som sa vrátil domov, môj život a rodina boli vo vojnovom stave.
Môj starší brat bol popravený. Jeho snúbenica ním nakŕmila vlky. Osoba, ktorú miloval a ktorej najviac dôveroval, ho kruto oklamala. Nevedel, že sa zamiloval do dcéry najväčšieho rivala môjho otca. Po mnohých nezhodách nakoniec otcovia uzavreli prímerie, aby mohli byť spolu. Ale všetko to bol trik – plán rozbiť našu rodinu.
V tú noc, keď sa to stalo, som mal byť s bratom. Mal som tam byť, aby som ho chránil. Veci mohli byť veľmi odlišné. Ale nebol som tam; Bol som v Anglicku a hľadal som ženu, ktorá ma zradila. Vtedy som si uvedomil, že ženám sa nikdy nedá veriť. Sú to klamárky a podvodníčky. Rodila sa vo mne zúrivosť. Hodil som fľašu škótskej, ktorú som držal, o stenu mojej kancelárie.
Nebol som určený pre tento život. Po otcovi to mal prevziať môj brat, nie ja.
Vo dverách sa objavil Marco.
"Esci il cazzo!" Vypadni do prdele!
Marco je môj bratranec, priateľ a šéf. Bol po mojom boku odkedy zomrel môj brat. Vedie ma a trénuje, mení ma na Dona, ktorým musím byť. Na rozdiel od môjho brata, ktorý sa narodil, aby vládol, som musel bojovať proti svojim prirodzeným inštinktom, aby som sa stal tým, kým som dnes. Ale našu rodinu nesklamem. Naša rodina trpela dosť. Je to moja povinnosť.
Mám pocit, že čokoľvek, čo robím, nie je dosť dobré. Rušia sa dlhoročné obchody. Zastavujú sa obchody a dodávky. Muži si plnia svoje povinnosti. Niekde je slabý článok, ktorý nemôžem nájsť.
Otec si myslí, že si potrebujem získať viac rešpektu. Trval na tom, aby som sa oženil, založil si rodinu a pokračoval v odkaze. Bolo to to posledné, čo som chcel. Neverím ženám.
Ak som sa mal oženiť, musel to byť niekto, koho môžem ovládať. Život, ktorý by viedli, by nebol láskavý, nie so mnou. Ktorá žena by chcela také bremeno? Bola len jedna žena, ktorej by som prial život plný bolesti – žena, ktorá mi sľúbila spoločný život a potom mi ho vzala. Chystal som sa prinútiť Katherine, aby splatila ten dlh. Zobrať si, čo mi je dlžná.
Pijem dovtedy, kým to už nevydržím.
Katie
Stále nemôžem zaspať, počujem, ako sa otvorili dvere spálne. Je to Leo. Zakolísa sa a niečo si pre seba mrmle. Pri vyzliekaní sa potkýna, je zjavne extrémne opitý. Prv som chcela vstať, aby som mu pomohla, ale nechcem, aby vedel, že som hore. Miestnosť je tmavá, ale v mesačnom svetle dokážem takmer rozoznať svalnatý tvar jeho tela. Už iba v boxerkách, vlezie do postele a ľahne si vedľa mňa. Nehybne ležím a zavriem oči. Cítim ako sa na mňa pozerá.
"Bella." Kráska. Zašepká predtým, ako sa otočí na chrbát a zaspí.
S ešte menšou šancou, že zaspím, sa rozhodnem urobiť si drink. Cestou do kuchyne počujem tlmené hlasy. Sledujem zvuk do Leovej kancelárie. Priložila som ucho k dverám.
"Lei non è un problema." Ona nie je problém.
"Lei è già un problema Marco!" Už je problém, Marco! Počujem klopkanie podpätkov o podlahu, a tak som sa rútil do kuchyne, práve keď sa otvorili dvere. Pozerám sa, ako Marco odprevádza ženu, ktorú som dnes večer stretla, dcéru staršieho obchodného partnera pána Guerru. Volá sa Mia, tuším, ak si dobre pamätám. Zaujímalo by ma, či Leo vie, že je tu. Marco nervózne kopne do dverí, keď odchádza; to ma prinúti vyskočiť, z úst mi unikne výkrik. Marco sa otočí a uvidí ma v kuchyni.
"Čo tu do pekla robíš, keď sa v tomto čase bojíš?"
"Nebojím sa. Prišila som si urobiť drink."
"No, urob si pokojne jeden!" Ježiši, on je taký absurdný. Zmizne v dome a mňa tam nechá samú. Zohrejem si mlieko v mikrovlnke a urobím si mliečnu kávu. Usadím sa v obývačke so svojím plyšovým miláčikom a prezerám si telefón. Mám zmeškaný hovor z neznámeho čísla. Mysliac si, že to môže byť Damien, urobím si v duchu poznámku, že mu ráno zavolám. Dúfajme, že našiel východisko z tejto situácie. Je to škoda, pretože som roky snívala o stretnutí s Leom. Ale toto ultimátum je príliš veľa. On je blázon. Toto nie je život, ktorého chcem byť súčasťou.
Počas listovania sociálnych sietí som sa unavila. Dúfam, že Damien má pre mňa zajtra nejaké dobré správy. Nakoniec som musela Adi zaspať, keď ma ráno zobudí Alga.
"Slečna Katherine. Prepáč, že ťa budím. Si v poriadku?"
"Prepáč, Alga, som okaj." Zívnem a vstanem, okolo ramien si omotám prikrývku, ktorú mi musela dať Alga.
"Dala by si si kávu?"
"To by bolo skvelé. Ďakujem."
Sedím v kuchyni, pijem kávu a užívam si rozhovor s Algom a Sergiom. Sergio pripravuje jedlo na deň a Alga upratuje a píše nákupný zoznam. Nálada sa zmení, keď Leo vstúpi.
"Oblieč sa; ideme na deň von."
"Kam ideme?"
"Von."
Vyvalím na neho oči.
"Fajn." S posledným dúškom kávy zoskočím z barovej stoličky, na ktorej sedím, a idem do svojej izby.
Pred domom na nás čaká zatemnené SUV. Leo mi otvorí zadné dvere a vsunie sa za mnou. Marco sedí na mieste vodiča.
Povzdychnem si.
"Čo?" Dožaduje sa Leo po mojom podráždenom výraze.
„Nič. Rada ťa vidím, len Marco." Marco ma ignoruje.
Zastavujeme v malom mestečku. Jeho krásne staré budovy s malebnými obchodmi ma prinútia usmievať sa od ucha k uchu. Blúdim dnu a von cez každý obchodík. Leo sa snaží držať krok a Marco dva kroky za nami stoná a stoná. Kým na mňa Leo zavolá, pritiahne ma niekoľko úžasne voňajúcich sviečok. Pán v obchode vysvetľuje, ako ich vyrába.
"Chceli by ste si jednú vyrobiť?"
"Veľmi rada, ďakujem."
Ukazuje mi formy, farebné farbivá a všetky rôzne vonné oleje, ktoré používa, aby tak dobre voňali. Krásne sa bavím miešaním vôní; po prvýkrát odkedy som tu, mám pocit, že si užívam dovolenku.
"Perfektná voľba. Krásna sviečka pre krásnu dámu." Džentlmen mi pobozká ruku, ale náhle ju pustí a hľadí za mňa. Leo na nás intenzívne hľadí od dverí.
"Leo, poď ďalej. Poď a ovoňaj toto; je to úplne krásne. Tento milý pán mi práve ukázal, ako si vyrobiť vlastnú sviečku; pozri, aké je to pekné." Spojím Leovu ruku a vtiahnem jeho stuhnuté telo do obchodu. Sviečka, ktorú mu dávam privoňať pod nos, nerobí nič s jeho chladným výrazom s tmavými očami.
"Vidíš, nevonia to nádherne?"
"Ak to hovoríš ty. Musíme ísť."
YOU ARE READING
He found me - Našiel ma 🇸🇰
RomanceKeď bola tínedžerkou, sľúbila, že sa zaňho vydá, keď bude mať 30 rokov. Ale stratili kontakt. Na svoje 30. narodeniny jej príde... Pozvánka na jej vlastnú svadbu. Čo však nevie je, že je teraz mafiánskym bossom, ktorý chce to, čo mu bolo sľúbené...