Katie
Je úžasné, ako rýchlo dokážete veci urobiť, keď ste Leonardo Guerra.
Hodinu po tom rozhovore sedíme v Leovom súkromnom lietadle, ktoré sa chystá odletieť do Talianska. Vyrazili by sme o desať minút skôr, keby Leo nepožiadal, aby lietadlo po tretí raz dôkladne prehľadali a skontrolovali, či nie je niečo pokazené. Zdá sa, že Marco je z toho mimoriadne podráždený.
"Je to aj pre tvoje dobro, Marco!" Leo si frustrovane zapína bezpečnostný pás. Marco zavrčí a prevráti oči.
"Prečo si nezahráme hru?" Navrhujem. Marco vyvalí oči, nozdry sa mu rozširia. „Možno očný špión alebo karty? Myslím, že mám v taške balíček." Nevyhnutnosť pri cestovaní; balíček kariet.
"Si dieťa?" Doberá si ma Marco, čo je pre mňa malým potešením. Najmä teraz viem, že ma má v skutočnosti rád.
Let ubehne rýchlo. Pre mňa. Nikdy predtým som neletela súkromným lietadlom. V prednej časti lietadla sú kreslá s bezpečnostnými pásmi. To sú miesta, kde sedíte pri vzlietaní a pristávaní. Kreslá nie sú ničomu podobné tomu, čo som predtým videla v lietadle; toto sú kožené kreslá, ktoré by ste mali mať vo svojej obývačke. Ďalšia kabína má viac kresiel pre hostí. Nasleduje barová časť so stolmi, stoličkami a pohovkami. Spálne sú hneď vzadu. Je to luxus, o ktorom som nikdy nevedela, že existuje. Dokonca som sa stretla s pilotom. Bol dosť šokovaný, keď sme sa všetci traja nahromadili v kokpite. Očividne sa s ním ešte nikto nikdy neobťažoval hovoriť.
Keď pristávame, je skoré ráno. Slnko vychádza a obloha má nádhernú fialovú farbu. Vzduch je už teplý; zhlboka sa nadýchnem, s úsmevom vydýchnem; sem patrím. Keď opúšťame lietadlo, sme prísne strážení Leovými mužmi. Autá nás obklopujú na ceste späť do domu. Boli by chvíle, kedy by ma to vydesilo. Ale už ma to tak nezaujíma. Verím Leovi, že ma ochráni. Kým som s ním, som šťastná.
Hneď ako prejdem dverami, privítajú ma objatia a bozky od Algy a Sergia. Je dobré byť späť.
Leo ma usadí v záhrade, na mojom obľúbenom mieste. Alga na mňa čaká, kŕmi ma všetkými mojimi obľúbenými jedlami, nikdy sa nedokáže dopiť skôr, ako príde ďalší. Stráviť niekoľko nasledujúcich týždňov zabalená do vaty a získanie kameňa ma prinútilo opustiť dom.
Najprv ma Leo prevedie po vinohradoch. Každý deň som ich z diaľky obdivovala, ale toto je prvýkrát, čo som nimi prešla.
„Používame tradičnú metódu zvanú pergola. Toto je miesto, kde trénujeme vinič, aby rástol v mrežovom baldachýne."
"To je krásne, Leo." Kráčam pod zelenohnedým baldachýnom a obdivujem jeho krásu.
„Ovocie orezávame, striháme a zbierame ručne. Je to staromódny spôsob, ktorý zaberie viac času, no prináša najlepšiu kvalitu."
Ďalej skúmame citróny. Nepodobajú sa žiadnym citrónom, aké som kedy videla v supermarkete.
"Sú veľké ako grapefruity." Leo hrdo prikývne. Je taký pekný. Spôsob, akým o procese hovorí s takým nadšením, je skutočne nadšený z produkcie.
„Bohužiaľ, nemám veľa času, aby som niečo z toho urobil sám; Nepamätám si, kedy som tu bol naposledy." Stojac pred ním som ho objala okolo krku. Keď sa mu pozriem do očí, vyzerá tak unavene. Tak tvrdo pracuje.
"Milujem ťa, Leo. Tak neuveriteľne veľmi." Oči sa mu rozšíria a jeho tvár sa rozžiari v úsmeve, ktorý potvrdzuje, že som prvýkrát povedala, že ho milujem.
"Aj ja ťa milujem z celého srdca."
Naše pery sa zrazia. Moje nohy sa ovinú okolo jeho pása. Potreba byť bližšie k nemu a poddať mu moje telo. Od vzrušenia nás točí okolo seba a vtláča sa do mňa.
KAMU SEDANG MEMBACA
He found me - Našiel ma 🇸🇰
RomansaKeď bola tínedžerkou, sľúbila, že sa zaňho vydá, keď bude mať 30 rokov. Ale stratili kontakt. Na svoje 30. narodeniny jej príde... Pozvánka na jej vlastnú svadbu. Čo však nevie je, že je teraz mafiánskym bossom, ktorý chce to, čo mu bolo sľúbené...