Chapter 17

206 11 1
                                    

Katie

„Práve som urobila Alge vlasy; no nevyzerá úžasne?" Leo sa pozrie zo mňa na ňu. „Dcéra Algy a Sergia tento víkend promuje ako lekárka. Nie je to úžasné?"

"Alga... vyzeráš... krásne." Potom odíde a zatvorí za sebou dvere. Alga vyzerá šokovane. Pozerá sa späť na seba do zrkadla.

"Ďakujem ti veľmi pekne."

"Nemáš za čo. Poď, ukážeme Sergiovi, uvidíme, čo si pomyslí." Idem za ňou do kuchyne.

Sergio miluje vlasy Algy. Chytí ju okolo pása a roztočí, pričom si trochu zatancuje.

"Sergio," Leov kričiaci hlas nás všetkých prinúti poskakovať.

"Áno, signor Guerra."

"Katherine mi oznámila, že vaša dcéra promuje ako lekárka."

Na Sergiovej tvári sa objaví hrdý pohľad.

"Áno." Leo natiahne obálku a po niekoľkých sekundách ju Sergio vezme.

"Darček; pošlite jej naše blahoželanie." Potom podáva ďalšiu Alge.

"Ďakujem za vašu tvrdú prácu a lojalitu." Leo potom opustí miestnosť a zanechá veľmi šokovane vyzerajúceho Algu a Sergia. Obaja otvoria obálky a vytiahnu šek. Z ich úst vychádzajú vzdychy a malé škrípanie. Nechávam ich, ich vzrušeniu a idem nájsť Lea. Je vo svojej kancelárii a píše na počítači.

"To bola krásna vec, ktorú si práve urobil."

„Pracovali pre našu rodinu odkedy si pamätám; Nikdy som nevedel, že majú dcéru." Nečudujem sa, že to nevedel. Nekomentujem to. Z jeho tváre viem, že je za to na seba naštvaný.

„Idem na obed. Pridáš sa ku mne?"

"Nie som hladný." Je vo svojom pracovnom režime, takže ho nechávam tak. Práve keď som za sebou zatvorila dvere.

„Keď sa nad tým zamyslím, nevadilo by mi trochu niečoho ochutnať. Poď, sadni si." Odsunie sa od stola a poklepe si na kolená. Pohľad, ktorý mi venuje so zdvihnutým obočím a úškrnom na perách, ma okamžite prinútil poslúchnuť. Sadnem si nabok, ale on ma otočí, aby som si sadla na neho. Ťahá ma za zadok k nemu, aby som cítila jeho tvrdosť pri mojom teple. Jeho ústa sú na mojich a ja si uvedomujem, že mi od rána strašne chýbal. Navzájom sa požierame, jeden druhého konzumujeme, ako keby sme posledné jedlo. Moje telo sa proti nemu automaticky obrusuje. Pritlačí sa ku mne silnejšie. Tlak ma prinúti stonať.

"Ešte nie." Zdvihne ma a posadí na svoj stôl. "Daj ich dolu."

Čo najrýchlejšie si stiahnem svoje malé šortky s tangami. Usmieva sa.

"Dobré dievča. Teraz roztiahni nohy tak široko, ako môžeš. Dovoľ mi vidieť celú tvoju krásu." Tým, že som dosť flexibilná, môžem nohy roztiahnuť dosť ďaleko od seba. Zdvihne obočie, ohromený mojím úsilím.

"Veľmi pekné." Rozopne a zhodí nohavice na zem. Jeho penis je v pozore, celý hladký a tvrdý.

"Daj ma dnu." Stojí medzi mojimi nohami. Chytím ho za ruku. Moja ruka je príliš malá na to, aby som ju zovrela okolo jeho šírky. Vediem ho k môjmu vchodu. Triem špičkou o môj klitoris, potom ho k mojej vlhkosti a znova posúvam hore.

„Si tak krásna." A dáva mi to naozaj pocítiť. Pohyb zopakujem niekoľkokrát, pričom obaja trochu zastonáme. Potom ho do seba vsuniem a cítim, ako sa naťahujem po jeho hladkej okrúhlej špičke.

"Si pripravená?"

"Áno." Zalapám po dychu.

"Chcem, aby si sa mi celý čas pozerala do očí." Jeho ruky nájdu môj pás, keď sa do mňa ponorí, naplní a natiahne, čím sa opäť staneme jedným. Moja hlava sa automaticky prevracia, keď stonám od rozkoše.

"Oči na mňa!" Rýchlo opätujem jeho pohľad. Oči má tmavé, obočie zvraštené. Bohvie koľko minút, sme vo svojom vlastnom svete. Naše telá sú prepojené, pracujú navzájom synchronizovane. Nesmierne sa navzájom potešujeme a odmeňujeme sa na oplátku emóciami prostredníctvom nášho pohľadu. Sme v plameňoch. Ak by niekto práve teraz vošiel do miestnosti, nemyslím si, že by si to ani jeden z nás všimol. Naše vrcholy prichádzajú v rovnakom čase. Spoločne sa naše telá trasú a pulzujú. Držiac sa jeden druhého, ako by sme ho už nikdy nechceli pustiť, nechali sme tlkot srdca a plytké dýchanie. Pobozká ma na ucho a znova mi zašepká do ucha a myslím, že tento kúsok milujem rovnako ako ostatné. Keď sa konečne poddáme a oblečieme, Marco zaklope na dvere.

"Vstup." Prikáže.

Nehovoria medzi sebou ani slovo; len prikyvujú, akoby vedeli rozprávať telepaticky.

"Nechám ťa pracovať." Poviem. Leo ma pobozká na čelo a ja odchádzam z izby a zavriem za sebou dvere.

Na druhý deň idem navštíviť Emmaline a Alfieho. Alfie sa má skvele. Úplne späť do normálu. Macy ma nadšene víta vo dverách, okamžite ma spoznala, šteká na mňa, aby som ju pohladkala. Keď sme v dome, Emmaline nám pripraví nápoj a sadneme si za stôl. Alfie ide von a hrá sa na naháňačku s Macy.

"Takže na ulici sa hovorí, že čoskoro budeš ďalšou pani Guerrou."

"Och, nepripomínaj mi to."

"Aká je presne situácia, Katie?"

"Kde mám začať?" Emmaline nepoznám dlho, a hoci cítim, že jej môžem dôverovať, nechcem na ňu všetko zvaliť. Navyše, vedieť veci o Guerre sa môže ukázať ako nebezpečné. Poviem jej nevyhnutné minimum, premeškanie zmluvy a ako mi hrozili súdnym konaním a bohvie čo ešte, ak nesúhlasím. Keď teraz premýšľam o rozdiele v Leovi a našom vzťahu, je to také odlišné, ako keď som prišla. Možno, že keby som s ním hovorila, odvolal by svadbu a mohli by sme spolu chodiť a vidieť, ako sa veci vyvinú. Len keby boli veci inak. Znova sa do neho začínam zamilovávať. Alebo som možno nikdy neprestala. Ale v tomto živote, ktorý vedie, sa nevidím. Včera v obchode mi tá žena nedovolila zaplatiť. Mala strach. Nechcem, aby sa ľudia okolo mňa takto cítili. Noc v opere, ľudia strieľajú na Lea len preto, kto je. Nepatrím do tohto života; ja tento život nechcem. Možno to Leo vie, a preto zariadil túto smiešnu svadbu.

"Predpokladám, že zvláštnym spôsobom, a keby to nebol nejaký mafián, mohlo by to byť celkom romantické."

"Áno, predpokladám, že áno."

"Tak čo, chceš si ho vziať?" Na túto otázku neviem odpovedať.

"Leo je..." Zachráni ma Alfie, ktorý sa dožaduje drinku. Potom sa mi podarí udržať rozhovor ďaleko od môjho a Leovho vzťahu.

Pri večeri pôsobí Leo uvoľnenejšie.

"Počul som, že si sa dnes bavila s Miou."

"Dalo by sa to povedať. Kto to vlastne je a prečo si myslí, že môže len tak vstúpiť?"

"Je to dcéra môjho otca číslo jedna."

„To viem, ale prečo vojde do tvojho domu bez zaklopania? Mali ste vy dvaja vzťah? Alebo si stále vo vzťahu?" Z tej otázky mi je zle od žalúdka.

„Katherine, som lojálny muž. Môžem ti sľúbiť, že kým budeš ty so mnou, budem len s tebou. To platí aj pre teba. Veľmi si chránim to, čo mi patrí. Rozumieš? Teraz si moja, len moja." Pohladí ma po tvári a pobozká ma na čelo. „Pokiaľ ide o Miu, ktorá sa pustila dnu, medzi ňou a Marcom sa niečo deje. Nie som si istý čo; Nikdy som sa nepýtal; to je jeho vec. Aj keď pochybujem, že po tvojom dnešnom malom vystúpení príde znova bez ohlásenia." Smeje sa. Milujem, keď je takto šťastný. Rozhodla som sa, že teraz je ten správny čas opýtať sa na svadbu.

He found me - Našiel ma 🇸🇰Where stories live. Discover now