Chapter 11

211 10 1
                                    

Katie

"Ach... Ach... oooh." Pokožka ma páli, keď sa dostanem do teplej vody. Naozaj som si želala, aby som si dnes dala opaľovací krém, rýchlo som sa umyla a odišla, neschopná vydržať tú bolesť. Pohľad na mňa v zrkadle je smiešný. Keby som nebola taká vyčerpaná, smiala by som sa. Moja tvár je fľakatá a opuchnutá; moje telo je jasne červené. Na chrbte sa mi už začali robiť pľuzgiere. Studené mlieko po opaľovaní na mojej pokožke ma núti skríknuť.

*Crash*

Dvere kúpeľne sa otvoria a vstúpi Leo s vytiahnutou zbraňou a prehľadá kúpeľňu.

"Počul som krik?"

"To som si len ja natierala telové mlieko."

„Mlieko? Prečo ťa natieranie mlieka núti kričať." Leove oči sa túlajú po mojom nahom tele. Chytím uterák, aby som sa pokúsila zakryť. Hnev sa stavia na jeho tvári; otočí ma, aby sa mi pozrel na chrbát. Trhnem sa pri jeho dotyku.

"Kto ti to urobil?!" Jeho hlas je takmer podobný vrčaniu.

„Nikto mi to ‚neurobil'. Zabudla som sa natrieť opaľovacím krémom, tak som sa trochu spálila."

„Toto je viac než trochu spálené. Počkaj tu." Zmizne z kúpeľne, ale o pár sekúnd je späť a drží malú hnedú fľaštičku.

"Otoč sa" Otočím sa a pozriem sa na zrkadlo; Leo stojí za mnou a študuje môj chrbát. Vyhrnul si rukávy a vylial si obsah fľaše do rúk. Jemne mi ich položí na chrbát, jeho oči sa vrhnú priamo do zrkadla, aby videl moju reakciu. Prikývnem, aby pokračoval. Leo mi opatrne rozotrie krém po chrbte. Je taký nežný. Po tele mi nabehla husia koža, moje drobné chĺpky stáli v pozore. Ten pocit sa nehodí od nebezpečného muža za mnou. Fascinuje ma sledovať jeho pohyby. Všimla som si, že sa začínam červenať, keď jeho oči so zvrašteným obočím si prezerali moje telo. Leo si to tiež musel všimnúť, lebo sa mu cez vytesanú tvár mihne úškrn. Nemala by som sa cítiť takto uvoľnene v rukách diabla.

"Prečo to robíš, Leo?"

Držiac moje oči v zrkadle, jeho ústa sa dotýkajú môjho ucha.

„Kat-er-rine. Toto telo patrí mne. Starám sa o svoje veci. Nemám rád, keď sa moje veci kazia. V budúcnosti sa budeš o seba starať. Rozumieš mi?"

„Áno." Je všetko, čo mu na to zvládnem odpovedať. Jeho ruky opúšťajú moje telo a on mizne z kúpeľne, zanechávajúc ma bez dychu.

Keď vstúpim do spálne, sedí v kresle a číta si v telefóne. Zabalená v župane si vytiahnem z kufra nejaké pižamo.

„Môžeš sa aj poriadne vybaliť; nikam nejdeš."

"Vypadni!" Leo sa smeje na mojom výbuchu. Ako ma môže jednu minútu tak uvoľniť a ďalšiu tak rozzúriť? Kráčal smerom ku mne, aby sa postavil rovno predo mňa a pohladil ma po tvári. „Nikam nejdem, Katherine. A ty tiež nie."

"Nedotýkaj sa ma!" Odhodzujem jeho ruky.

S úškrnom ma púšťa.

„Nechceš, aby som sa ťa dotkol? To nie je dojem, ktorý som mal pred piatimi minútami. Pred piatimi minútami tvoja pokožka brnela od mojich dotykov; začervenala si sa mojom pohľade."

„Nevychvaľuj sa. Moja koža sa plazila po tvojom dotyku a sčervenala strachom. Bola som príliš vystrašená na to, aby som ti povedala, aby si prestal."

Jeho oči na chvíľu držali tie moje. Myslím, že vidím ublíženie, alebo je to hnev? Chvíľa pominie a on odchádza z izby, dvere sa za ním zabuchnú a zamknú.

He found me - Našiel ma 🇸🇰Onde histórias criam vida. Descubra agora