Katie
"Je môj svadobný deň!" Kričím z plných pľúc; Zobudím mamu v jej posteli. "Poď, vstaň, vstaň." Som ako dieťa na Vianoce. Potom idem do otcovej izby. Leo si prenajal vilu na pláži s výhľadom, kde sa budeme brať. V skutočnosti má prenajaté dve. Jednú vedľa tiež. Trvala som na tom, aby som ho nevidela večer pred svadbou; je to tradícia, povedala som mu. Tento nápad sa mu nepáčil, ale súhlasil, ak by mohol byť hneď vedľa, čo aj teraz je. Dnes ráno mi už trikrát zavolal a odvtedy som už hore. Nepočítajúc početné časy v skorých ranných hodinách. Som si istá, že si myslí, že zmením názor. Zvonček pri dverách zazvoní, ale skôr, než ho stihnem otvoriť, vojde Leova mama Maria, za ktorou nasleduje Alga.
"Ach, dobre, že si hore. Alga nám pripraví výživné raňajky, nechceme, aby si omdlela pri oltári a ja som tu, aby som zabezpečil, že dodržíme harmonogram."
"Wow, Maria, vyzeráš nádherne."
"Myslela som si, že nevesta je jediná, ktorá je v svadobný deň v bielom?" Moja mama za ňou cvrliká. Je to žiarlivá krava; keby len vedela, čo jej tá poznámka môže vyslúžiť. Našťastie pre moju mamu sa jej dcéra vydáva do rodiny. „Buď ticho, mama; Nevadí mi, čo si kto oblečie."
„Nemyslím si, že by niekto mohol vymeniť túto nevestu; navyše to nie je biela; je to slonovina." Maria ide do kuchyne skontrolovať Algu.
„Správaj sa mami normálne, len jeden deň; mysli na mňa." Mrmlem, zatiaľ čo ju odvádzam do kúpeľne a zavriem dvere. Balkónové dvere sú otvorené a počujem hlasy, tak to idem preskúmať. Dole na pláži sú ľudia, ktorí sa pripravujú na svadbu. Už teraz to vyzerá veľkolepo. Na svetlom trblietavom piesku sa rozkladajú stoličky a biele koberce. Jemné vlny dodávajú ten najkrajší sprievodný zvuk. Napĺňa ma vzrušenie. Pozriem sa doľava a vidím Lea, ktorý ma sleduje z balkóna vedľa; žmurká na mňa. Cítim sa ako najšťastnejšie dievča na svete, a tak som sa vrátila, aby som sa skryla.
"Idem na prechádzku." Môj otec oznamuje a ukazuje na skupinu žien, ktoré prišli, kým som bola vonku. Obývaciu časť prevzali kaderníci a vizážisti. Mária im dáva pokyny. Keď som zjedla chutné raňajky od Algy, moje telo nie je moje, pretože ma česajú, hladkajú, pripínajú a krútia ma. Je príjemné byť pre zmenu v rozmaznávacom sedadle. Učesala som mnohým nevestám účes na svadby, ale som si istá, že žiadny na svadbu tak veľkolepú, ako tá moja bude. Keď je čas obliecť si šaty, pomáha mi v tom moja mama. Sú bez chrbta, biele a trblietajú sa pri každom mojom pohybe.
"Vyzeráš ako princezná, miláčik." Je to ešte dokonalejšie, ako si pamätám. Všetko, čo teraz potrebujem, je môj manžel.
„Klop, klop. Je čas ísť, dámy." Otočím sa k otcovi, ktorý hrdo stojí pri dverách a vyzerá veľmi pekne vo vypasovanom obleku.
"Ty si anjel." Zašepká a zadržiava slzy.
Všetci hostia sú na svojich miestach a hudba začína hrať. Keď ideme do uličky, zastaví ma otec.
„Vieš Katie; Nie som si istý, že jediným Leovým biznisom je výroba vína."
"Ako to myslíš?"
"No, počul som, ako sa niektorí ľudia rozprávali, a vieš, že sa zdá, že má veľa peňazí. Nie som si istý, koľko zarába vinársky priemysel v dnešnej dobe, ale zdá sa mi to všetko trochu extrémne."
"To je v poriadku, ocko. Presne viem kto je Leo. Dôverujem mu svojím životom. Robí ma tak šťastným, ocko."
„Áno, vidím to. No, nie som si istý, či mu plne dôverujem, ale verím tebe. Čokoľvek ťa urobí šťastným, miláčik."
"Ďakujem, ocko."
Kráčame uličkou. Sú tu stovky ľudí, väčšinu z nich som nikdy predtým nevidela. Je to tak, ako to musí byť, a som s tým v pohode, pokiaľ na mňa na konci uličky čaká môj Leo. Mám tu len svojich rodičov. Svadba bola krátka, ale okrem Belly a Damiena, ktorí mali prázdninové plány, sú tu všetci, ktorých tu chcem. Dokonca aj Emmaline a Alfie sedia v rade s mojou mamou.
Leo vyzerá vo svojom obleku neuveriteľne pekne a môžem povedať, že schvaľuje moje šaty podľa toho, ako sa jeho tvár rozžiari, keď ma vidí. V tom okamihu, keď sa naše pohľady stretnú, je to, ako keby všetci okolo nás zmizli. Svoje sľuby si hovoríme ako úprimné sľuby. V zmysle každého slova sme spokojní vo svojej malej bubline.
Po skončení obradu sedíme napravo od hostí, aby sme sa zapísali do matriky s našimi svedkami, Marcom a Leovou mamou. V okamihu, keď odložím pero, zo sedadla ma zrazí všemocný *BOOM*.
STAI LEGGENDO
He found me - Našiel ma 🇸🇰
Storie d'amoreKeď bola tínedžerkou, sľúbila, že sa zaňho vydá, keď bude mať 30 rokov. Ale stratili kontakt. Na svoje 30. narodeniny jej príde... Pozvánka na jej vlastnú svadbu. Čo však nevie je, že je teraz mafiánskym bossom, ktorý chce to, čo mu bolo sľúbené...