Chapter 23

208 10 0
                                    

Katie

Nemocnice majú veľmi výrazný zápach. Skôr než otvorím oči, viem, kde som. Dôvod, prečo som tu, sa mi vracia do pamäte.

"Ach nie, Marco!" Sedím vzpriamene na posteli a rodičia ma držia za ramená.

„Hej, miláčik, si v poriadku, si  v nemocnici, už si v bezpečí." Mama sedí na jednej strane mojej postele, otec na druhej.

"Kde je Leo?"

"Je vonku. Je tam odvtedy, čo ťa priviedol."

„Dva dni strážil tvoje dvere. Ani som nevedela, že ste vy dvaja opäť v kontakte." S otázkami v očiach na mňa hľadela. 

"Sú." Môj otec sarkasticky zaštebotal. Odkedy si pamätám, vždy prebiehala súťaž o to, kto je lepší. Mali ma ako tínedžeri a stále sa tak správajú, keď sú spolu.

„Už je hore. Povedal som vám, aby ste ma informovali, keď sa zobudí!" Leo kričí na mojich rodičov od dverí. "Doktor!" Kričí po chodbe.

Moja mama prevráti očami. "Je veľmi panovačný!"

"Zachránil ti život. Pamätáš si, čo sa stalo?"

"Trošku." Hovorím, nechcem o tom hovoriť.

Leo sa vracia s doktorom.

„Vyprázdnite miestnosť; lekár potrebuje priestor na prácu." Moja mama a otec odchádzajú a dávajú mi popritom pusu. Leo zostáva sledovať každý pohyb lekára. Zmeria mi krvný tlak, skontroluje obväzy a skontroluje mi oči.

„Všetko vyzerá dobre. Mala si šťastie."

"Kedy si budem môcť vziať Katie domov?"

„O deň alebo dva, chcel by som na ňu dohliadať aspoň ďalších 24 hodín. Ak sa jej stav bude naďalej zlepšovať, môže sa zotaviť doma." Doktor za sebou zatvoril dvere a nechal nás s Leom samých.

"Katie?" Pýtam sa. Leo ma ani raz nenazval inak ako Katherine. Pritiahol si stoličku, sadol si k mojej posteli a vzal moju ruku do svojej.

"To je meno, ktoré preferuješ, však?"

"No áno." Aj keď som si zvykla byť Katherine len kvôli nemu. 

"Ako sa cítiš?"

"Prepáč." Vzlykám.

"Nie, to ty mne prepáč. Toto všetko je moja chyba. Nikdy som ťa nemal nechať odísť. Nechal som ho, aby ťa vzal preč. Pokazil som to."  Bolesť v jeho očiach mi trhá srdce. Načiahnem sa, aby som ho držala v náručí, ale zastaví ma bolesť zlomených rebier. Leo si to uvedomil, vliezol do postele vedľa mňa a objal ma. Cítim sa tu ako doma. Toto je miesto, kde chcem byť. S ním. V bezpečí.

"Odvolal som svadbu."

Cítim sa trochu smutną.

„Vieš, naozaj som to nemyslela vážne, keď som povedala, že milujem Jaxa.  Povedala som to len preto, že som chcela ísť domov."

"Viem." Stlačí ma trochu silnejšie a pobozká ma na hlavu.

"Je mi veľmi ľúto Marca." Myslela som, že ma nenávidí. Nemôžem uveriť, že za mňa obetoval svoj život. Slzy sa mi kotúľajú po tvári; pre Lea znamenal tak veľa.

"Hej, neplač. Zbaviť sa toho monštra bude vyžadovať viac ako trochu olova."

"Je nažive?" 

"Určite je. A tým lekárom a sestrám robím peklo zo života za to, že ho ešte nepustili domov."

"Veľmi sa mi uľavilo, Leo."

"Mne tiež. Ako sa cítiš?"

"Trochu to bolí a som veľmi unavená"

He found me - Našiel ma 🇸🇰Where stories live. Discover now