Katie
Nemáte radi ranné vstávanie? Pocit tepla, útulnosti a uvoľnenia. Natiahnem sa a cítim široké ramená môjho priateľa Jaxa. Pomaly otváram oči a víta ma ranné slnko, ktoré nakúka okolo žalúzií. Som u Jaxa; je to miesto, kde teraz trávim väčšinu svojich nocí. Jax sa tiež začína prebúdzať; otočí sa a vtiahne si ma do náručia.
"Dobré ráno kráska." S úsmevom som sa schúlila do jeho náručia. Milujem takéto vstávanie. Jax vonia úžasne. Netuším, akú vodu po holení používa, ale každé ráno ju cítim, tú jeho sexi mužnú vôňu. Prechádzam mu rukou po hlave a po zátylku a užívam si pocit jeho krátkych vlasov na mojej dlani. Jeho tmavozelené oči sú teraz doširoka otvorené a sledujú ma tým intenzívnym pohľadom, ktorý robí tesne predtým, ako sa ma chystá zožrať. S tetovaniami od krku až po zápästia môže vyzerať dosť desivo, ak ho nepoznáte. Ale poznám ho, každý jeho lahodný kúsok.
Vyliezla som na neho, aby som mala lepší výhľad, a obkresľujem mu tetovania na hrudi. Jeho bradavky stvrdnú, zatiaľ čo mu ujde ston z krku. Skláňam sa, aby som pobozkala jeho dychtivé, silné pery, ale práve keď no nich dosiahnem...
*BOOM! * Budovou sa ozýva hlasná rana.
Jax ma okamžite zhodil zo seba. Letím cez miestnosť a so silou moje telo naráža na radiátor. Moja hlava sa rozbije o jeho tvrdý kovový roh.
"Ach!" Keď sa pozriem hore, vidím Jaxa v boxerkách, ako mieri zbraňou na zatvorené dvere spálne. Zbraň? Odkiaľ do pekla vzal zbraň? Jax nevlastní zbraň. Alebo má?
"Polícia, otvorte!"
Dvere spálne sa vylomia z pántov a spadnú na zem k Jaxovým nohám.
"Odhoďte zbraň!" Traja veľkí policajti v plnej výstroji mieria svojimi obrovskými, desivo vyzerajúcimi zbraňami na Jaxa. Jax odhodí zbraň a zdvihne ruky do vzduchu. Do spálne vchádzajú dvaja policajti v normálnej uniforme. Prečítali mu jeho práva, nasadili mu putá a odprevadili ho z miestnosti. Nemôžem uveriť scéne predo mnou. Len pred 5 minútami som bol šťastná, spokojná a v bezpečí, alebo som si to aspoň myslela.
"Jax, čo sa deje?" Ale Jax nepovie ani slovo. Odchádza zo spálne bez toho, aby sa na mňa pozrel.
"Katie?" Moje meno ma núti sa postaviť. Nevšimla som si policajtku, ktorá stála vedľa mňa. „Musíte ísť so mnou. Máte jednu minútu na to, aby ste sa obliekli; potom pôjdeme na stanicu." Podáva mi môj župan a ukazuje na kúpeľňu. Schmatla som zo stoličky včerajšie oblečenie, vošila som do kúpeľne a zamkla za sebou dvere. Pri pohľade na svoj odraz neveriacky krútim hlavou. Toto musí byť nejaký druh chybnej identity. Keď polícia prečítala Jaxovi jeho práva, povedali niečo o krádeži a vražde. Nie je možné, že by Jax niečo také urobil. Postriekala som si tvár trochou vody a nasadila som odvážnu tvár. Rýchlo si umyla zuby a zviazala vlasy, môžem ísť.
"Katie, musíme odísť!" Policajtka búcha na dvere. Obliekla som si nohavice do telocvične a cez hlavu si prehodila mikinu. "Au," zabudla som na ranu na hlave. Zámok v kúpeľni sa otočí a dvere sa otvoria. Očividne mala dosť čakania na mňa a odomkla dvere zo svojej strany.
"Čo to tak dlho trvá?" Keď si všimla krv na mojich rukách, z mojej hlavy, ktorej som sa práve dotka, prišla si ju prezrieť.
„Nie je to zlé. Poď; na stanici máme zdravotnú sestru, ktorá to vyrieši."
———
Keď mi sestra očistí a zalepí hlavu, odvedú ma do pohovorovej miestnosti.
"Môžete uviesť svoje celé meno, prosím?"
"Katie Harris."
STAI LEGGENDO
He found me - Našiel ma 🇸🇰
Storie d'amoreKeď bola tínedžerkou, sľúbila, že sa zaňho vydá, keď bude mať 30 rokov. Ale stratili kontakt. Na svoje 30. narodeniny jej príde... Pozvánka na jej vlastnú svadbu. Čo však nevie je, že je teraz mafiánskym bossom, ktorý chce to, čo mu bolo sľúbené...