Chapter 8

210 9 2
                                    

Katie

Džentlmen zbalí moju sviečku spolu s niekoľkými ďalšími kúskami, ktoré sa mi zapáčili. Leo trvá na zaplatení. Predierame sa ulicou; Leo ma zavedie do malej uličky a do nádherného klenotníctva. Celý obchod žiari diamantmi a drahými kameňmi v presklených skrinkách.

"Moja budúca manželka potrebuje prsteň." Sledujem Lea po obchode, zatiaľ čo asistent vysvetľuje rôzne druhy prsteňov.

„Tu nájdete naše solitérne prstene a tu sú naše tri kamene. Máte niečo konkrétne na mysli?"

"Och, neviem, možno niečo čierne, čo by zodpovedalo jeho srdcu." Asistent sa napoly zachichotá a nevie, či sa má smiať alebo nie.

"Nechám vás oboch."

O tomto momente som snívala už ako malé dievča. Ale nie takto.

Poobzerala som sa okolo seba a zamyslela sa, či toto bolo skutočné zasnúbenie. Ktorý prsteň by som si vybrala? Musí to byť solitér. Buď štvorcový alebo okrúhly. Platina, určite. Wow, sú tu úžasné prstene.

"Vidíteniečo, čo sa vám páči?" Asistent ma ťahá z mojej bubliny. Vidím Leove tmavé oči, ktoré sa na mňa netrpezlivo pozerajú.

"Áno, ehm, tento." Ukazujem na zlatý prsteň s 3 veľkými diamantmi. Je to pekné, ale nie som to ja. "Krásna voľba." Asistent mi podáva prsteň, aby som si ho vyskúšal. Je to obrovské; vôbec sa to nehodí.

"Nie!" Asistent aj ja skočíme na Leov výbuch.

„Môžeme zmeniť jeho veľkosť; nebude to dlho trvať."

„Nie ten; tento tu. Vezmeme si tento." Asistent umiestni prsteň, ktorý si Leo vybral na prst a perfektne sedí. Je to tiež platina s veľkým okrúhlym solitérom. Milujem to.

Je to presne ten, ktorý by som si vybrala. Nechcem ho.

"Nepáči sa mi to."

"Ale páči." Leo odovzdá svoju kartu asistentke skôr, ako budem môcť ďalej odmietať.

"Vravel som to; páči sa ti," Povie Leo s úškrnom, keď ma na ceste opäť pristihne, ako obdivujem svoj prsteň.

„Áno, páči sa mi. V skutočnosti ho milujem. Je to presne ten, ktorý by som si vybrala. Preto som ho nechcela."

"Nerozumiem. Prečo ho nechceš?"

„Pretože nie sme naozaj zasnúbení. Nie správne. Chcela som, aby mi tento prsteň dal niekto, kto ma miluje, koho som milovala. Aby si kľakol na jedno koleno a povedali mi, ako veľmi ma ľúbili, aby ma ‚požiadal', aby som sa stala jeho manželkou. Nenúť ma do toho, nedávaj mi zoznam pravidiel a nevyhrážaj sa mi, čo ak ich nedodržím. Preto to nechcem."

Pre zmenu to nie je hnev na Leovej tvári. Jeho zmätok zmiešaný s niečím iným.

Leo

Nevďačná. Taká je. Odteraz budem s touto dohodou zaobchádzať ako so všetkými svojimi obchodmi. Ja som vo vedení. Nič iné nedostane.

„Po zvyšok dňa a noci budem von. Zostaneš doma. Správaj sa dobre. Nechal som ťa na starosti Vanovi. Nie je taký priateľský ako Marco." Zatvoril som dvere spálne pred jej nahnevanou tvárou.

SUV sa pomaly valí okolo zadnej časti doku. Je tma a ticho. Nie na dlho.

„Všetci sú na svojom mieste, šéfe. Svetlo v diaľke je prichádzajúci náklad." Mesačné svetlo svietiace na mori sporadicky poskakuje, keď sa loď blíži.

"Na môj pokyn." Loď kotví. Sledujem, ako nič netušiaci muži začínajú vykladať moju dodávku, aj keď o 15 % menej, ako sa očakávalo. Nechal som svojou zúrivosťou si vybudovať adrenalín. Marco ma sleduje cez spätné zrkadlo a čaká na signál.

"Teraz!"

Posádka kričí a v panike strieľa zo svojich zbraní do tmy. Zastavia sa, keď si uvedomia, kým sú obklopení.

"Kenny."

"Šéfe, trochu ste nás tam vystrašili. Čo sa deje?"

„To je dobrá otázka, Kenny. Povieš mi, čo sa dnes večer stalo?"

Ostatní traja členovia posádky sa pozerajú jeden na druhého a späť na Kennyho a v očiach im rastie hrôza.

"Všetko podľa plánu, šéfredaktor."

*Bum* Streľba sa ozýva nocou. Bezvládne telo narazí na palubu, čím sa zvýši panika v očiach ostatných členov posádky.

"Zlá odpoveď, Kenny!"

*Bum*

Ďalšie telo, ktoré narazí na palubu, spôsobí, že sa posledný člen Kennyho posádky nasral.

*Bum*

"Nenávidím pach viny."

Tri telá ležia bez života a krv mení drevenú palubu na hlboký odtieň červenej. Nemusím žiadať o vyčistenie tohto neporiadku. Do rána bude paluba čistejšia, ako keď sme prišli.

„Zabaľ Kennymu nohu; Nechcem, aby krvácal po celom aute alebo zomrel skôr, ako bude mať možnosť prehovoriť."

"Ale šéfe, Kenny nekrváca."

*Bum*

"Ale teraz už áno."

Nechal som zavrieť garážové dvere skôr, ako som vystúpil z auta. Kennyho vytiahnu von a priviažu k stoličke.

Marco si oblieka zakrvavenú mäsiarsku zásteru. "Len ma zabite, Guerra," Kennyho hlas je slabý, jasne ovplyvnený stratou krvi.

„No, aká by na tom bola zábava? Marco sa rád zabáva. Nemôžem ho o to pripraviť."

Marco si prezerá nástroje úhľadne zoradené na stole pred Kennym. Sadnem si do kresla a zapálim si cigaru. Kenny kašle, keď fúkam dym jeho smerom.

"Teraz, Kenny, všetci vieme, prečo sme tu. Môžeme to urobiť bolestivým spôsobom alebo ešte bolestivejším spôsobom. Čo to bude?"

Macro pristupuje ku Kennymu s nástrojom, ktorý si vybral. Jeho obľúbený začiatok, odrezávanie prstov. Chytí ho za ruku a vloží čepeľ medzi prsty.

„Tak, čo mi chceš povedať? Koho si stretol? Daj mi meno!"

"Nepoznám ich meno, prisahám!"

*Crunch* Prvý prst padne na podlahu.

Zvukotesnou podzemnou garážou sa rozliehajú výkriky hrôzy. V hrudi sa mi zmieta zvláštny nepokoj. Niečo nie je v poriadku. A potom ju uvidím. Vyšla zo skrine a utekala, akoby na tom závisel jej život po schodoch. Pošmykne sa na polceste a buchne si koleno o betónový schod. Hneď jej idem pomôcť.

"Nedotýkaj sa ma!" Znechutenie je zrejmé z jej tónu.

„Dokonči to, Marco."

Nasledujem Katherine po schodoch. Uteká odo mňa, utečie do našej spálne a zamkne dvere za ňou. Mohol by som ich vylomiť, ale neurobím to, rozhodol som sa ju nechať najskôr vychladnúť. Potrebujem si vypiť.

He found me - Našiel ma 🇸🇰Where stories live. Discover now