Katie
„Ach nie, prosím, Leo, nie. Prosím ťa, prosím." Leova vážna tvár sa zmení na smiech.
"Veľmi dobre prosíš, Katherine. Nie som úplne zlý, vieš. Ani ja nie som dobrý človek, ale mám dôvody na to, čo robím. Navyše si myslím, že jeho strach z toho, čo sa mu môže stať, bude dostatočným trestom."
"Čo presne robíš?" Leo sa na mňa pozrie so zvrašteným obočím. Rozmýšľa, koľko mi toho povedať.
„Som vedúcim organizácie Guerra. Na našom území vládneme všetkým, od drogových dílerov na uliciach až po najvyšších vládnych predstaviteľov. Poskytujeme ochranu tým, ktorí ju potrebujú, a zároveň efektívne odstraňujeme problémy."
"Takže predávate drogy, pravdepodobne korumpujete vládu vydieraním, účtujete ľuďom peniaze za to, že ich nezabili, a zabijete každého, kto vám stojí v ceste?" Leo je viditeľne naštvaný.
"Nie, takto to nefunguje."
"No tak mi to vysvetli."
Leo si povzdychne; no je to skôr vrčanie. Oprie sa o ruky a pozerá sa na more.
„Svet nikdy nebude dokonalé miesto, Katherine. Vždy bude dobro a vždy bude zlo. Oboje je potrebné; nemôže byť jedno bez druhého. Polícia a vláda nemôžu zastaviť alebo kontrolovať všetky zločiny, obchodovanie s drogami alebo obchodovanie s ľuďmi. Ale my môžeme. Zabezpečujeme, aby všetky predávané lieky boli bezpečné a kvalitné. Dovážam len to najlepšie. Deti nepredávame. Kriminalitu držíme na nízkej úrovni, pretože ak kradnete v obchode na rohu, okrádate mňa. Opovrhujem obchodovaním s ľuďmi; Netolerujem to, čo je viac, ako môžem povedať o našich rivalmi. Pravdupovediac, toto nie je život, ktorý by som si vybral pre seba. Nenarodil som sa, aby som vládol. Mal môj brat. Ale keď umrel, povinnosť pripadla mne."
Omráčená otváram chladiacu tašku a vyberám dve fľaše vody. Podávam Leovi jednú a napijem sa zo svojej. Nie som si istá, čo som čakala, že povie, ale nebolo to čo som očakávala. Vlastne tak trochu to chápem, čo ma šokuje.
„Urobil som veľa zlých a krutých vecí a budem v tom pokračovať. Ale urobil som tieto veci zlým ľuďom, aby som mohol chrániť tých dobrých."
Ležiac na deke zavriem oči, aby som si ich chránil pred slnkom. Leo leží vedľa mňa, jeho rameno a prsty sa mierne dotýkajú mojich. Prebehne mnou brnenie.
„Neočakávam, že to pochopíš alebo budeš súhlasiť, Katherine. Ale budeš to musieť prijať a prisahám, že ti nikdy neublížim; navždy budeš mať moju ochranu." Otočí sa na bok a ja cítim, že ma sleduje.
„Vieš, Leo, sníval som o tom toľko rokov. Modlila som sa, aby sme sa jedného dňa našli. Toľkokrát som si predstavoval, že s tebou opäť ležím na pláži." Kapitola 14
Katie
„Ach nie, prosím, Leo, nie. Prosím ťa, prosím." Leova vážna tvár sa zmení na smiech.
"Veľmi ľahko sa ti to podarí, Katherine." Nie som úplne zlý, vieš. Ani ja nie som dobrý človek, ale mám dôvody na to, čo robím. Navyše si myslím, že jeho strach z toho, čo sa mu môže stať, bude dostatočným trestom."
"Čo presne robíš?" Leo sa na mňa pozrie so zvrašteným obočím. Rozmýšľa, koľko mi toho povedať.
„Som vedúcim organizácie Guerra. Na našom území vládneme všetkému, od drogových dílerov na uliciach až po najvyšších vládnych predstaviteľov. Poskytujeme ochranu tým, ktorí ju potrebujú, a zároveň efektívne odstraňujeme problémy."
"Takže predávate drogy, pravdepodobne korumpujete vládu vydieraním, účtujete ľuďom peniaze za to, že ich nezabili, a zabijete každého, kto vám stojí v ceste?" Leo je viditeľne naštvaný.
YOU ARE READING
He found me - Našiel ma 🇸🇰
RomanceKeď bola tínedžerkou, sľúbila, že sa zaňho vydá, keď bude mať 30 rokov. Ale stratili kontakt. Na svoje 30. narodeniny jej príde... Pozvánka na jej vlastnú svadbu. Čo však nevie je, že je teraz mafiánskym bossom, ktorý chce to, čo mu bolo sľúbené...