Katie
"Leo, chcem sa s tebou porozprávať o svadbe." Odloží nôž a vidličku a narovná sa v kresle.
„Vypočuj ma, prosím. Len mi dovoľ povedať to, čo potrebujem povedať predtým, ako niečo povieš."
"Počúvam."
"Mohli by sme svadbu na chvíľu odložiť?" Zavrčí.
„Môžeme zostať zasnúbení, len sa viac spoznať. Vždy som k tebe niečo cítila, Leo, a medzi nami rastie niečo úžasné. Vynucovanie si toho všetkého nás len zničí. Prečo nemôžeme mať vzťah ako normálni ľudia? Dovoľ mi predstaviť ti moju rodinu; nech ťa spoznajú skôr, ako sa vezmeme." Vidím, že jeho mozog tiká nad tým, čo hovorím. "A tá zmluva, naozaj ju potrebujeme?" Pošúcha si bradu, akoby zvažoval, čo som práve povedala. Skôr ako stihne odpovedať, Marco vtrhne do dverí.
"Tuo padre." Tvoj otec.
Leo vstane a obaja rýchlo odídu z miestnosti.
"Katherine, ideš aj ty!" Asi idem aj ja. Cestou do nemocnice vyzerá Leo mimoriadne znepokojene. Neviem, čo mám očakávať, keď sa tam dostaneme, a príliš sa bojím opýtať. Jeho ruka je na sedadle vedľa mňa. Položím ruku na jeho a trochu ho stlačím. Neodpovedá, len sa pozerá priamo pred seba.
Keď prídeme do nemocnice, pošlú nás do miestnosti, kde čaká jeho matka. Jej tvár je červená a opuchnutá.
"Leo." Jeho matka ho objíma. "Katherine, ďakujem, že si prišla." Aj mňa objíme.
"Ako sa má?"
"Nie dobré; poď si k nemu sadnúť." Mária otvára dvere.
"Chceš ísť dnu, Katherine?"
„Nie, ďakujem, Mária, vy dvaja choďte. Donesiem nám kávu." Leo prikývne a Marcovi prikáže, aby išiel so mnou. Prevrátim očami. Cestou som si nevšimla, ale chodba vedúca do miestnosti je dobre strážená mužmi z Guerry. Všetci vyzerajú rovnako zle ako každý iný. Keď okolo nich prechádzam, každý na mňa kývne. Keď prídem do kaviarne po kávu, zazvoní mi telefón; je to môj otec.
"Ahoj otec!" Je skvelé počuť jeho hlas.
„Ahoj Láska, ako sa máš? Užívaš si prázdniny?"
„Cítim sa skvelo, ocko, áno. Hej, pamätáš si pred rokmi, keď som toho chlapca stretla na dovolenke s mamou?
„Áno, Leo, bolo to tak? Ten, ktorého meno si mala vo všetkých školských učebniciach. Raz si ma prinútila hľadať ho na internete v knižnici." Smeje sa. To je pravda; na to som zabudla.
"Nuž, nikdy neuhádneš, na koho som tu narazila."
„Nie! Konečne si ho našla, však?" Skôr on ma našiel.
"Áno."
„No, mám z teba radosť, láska; Viem, že si sa vždy zaujímala, čo sa mu stalo; bola si ním celkom posadnutá, však."
"Bola som." Súhlasím.
„Tak, aký je teraz? Je to stále tínedžerský srdcovník, alebo je teraz tučný a holohlavý?" Otec sa smeje na vlastnom vtipe.
"Rozhodne nie je tučný a holohlavý, ale je tiež trochu iný, ako som si predstavovala."
"Ach áno, ako to?"
„Ach, vieš, len iný; je teraz šéfom veľkého podniku, veľmi odlišný od dospievajúceho chlapca, ktorého si pamätám." To je podhodnotenie.
"Som si istý. No ty si len užívaj, láska. Kedy prídeš domov? Kedy prídeš? Zabudol som."
YOU ARE READING
He found me - Našiel ma 🇸🇰
RomanceKeď bola tínedžerkou, sľúbila, že sa zaňho vydá, keď bude mať 30 rokov. Ale stratili kontakt. Na svoje 30. narodeniny jej príde... Pozvánka na jej vlastnú svadbu. Čo však nevie je, že je teraz mafiánskym bossom, ktorý chce to, čo mu bolo sľúbené...