Katie
„Marco, mohol by si ma odviezť do mesta? Potrebujem si kúpiť pár vecí."
Prikývne a schmatne kľúče. Zdá sa, že ideme. Rýchlo ho sledujem, kým nezmení názor.
Keď sme tu boli naposledy, zbadala som malý kozmetický obchod. Nie je ako veľkoobchody, ktoré máme doma, ale som si istá, že zoženiem, čo potrebujem. Po rozhovore s Algou dnes ráno chcem, aby mala z účasti na promócii svojej dcéry lepší pocit. Myslím, že vďaka úprave vlasov sa bude cítiť lepšie. Som vo svojom živle, prechádzam sa po obchode, vyberám nové štetce, sponky a nožnice. Nie je to štandard, ktorý používam doma, ale oni to robia. Len keď som si myslela, že idem na dovolenku, nenapadlo mi vziať si kadernícku súpravu, len elektroniku a pár kúskov, ktoré potrebujem na úpravu vlasov. Marco ma nasleduje, stoná, keď beriem každý predmet, aby som si ho dobre pozrela. Dostávam to, čo potrebujem pre vlasy Algy, ako aj nejaké nové kúsky pre mňa. Môj košík je celkom plný, keď sa dostanem k pultu.
"Bez poplatku." Hovorí dáma a pozerá priamo na Marca.
"Čo, nie, prosím, toto je pre mňa." Vyberiem všetko z košíka a natiahnem bankovú kartu.
"Bez poplatku, prosím." Pozerám sa z Marca na túto ženu, ktorá sa cíti veľmi nepríjemne.
"Nech platí ona." Inštruuje Marco. Bez toho, aby sa na mňa pozrela, naskenuje položky a podrží platobný automat. Ťukám na kartu a beriem tašku, cítim sa veľmi vyčerpaná.
V aute, cestou späť do domu, vidím Marca, ako sa na mňa pozerá cez spätné zrkadlo.
"Zvykneš si."
Na oplátku nepoviem nič. Nechcem si na to zvykať.
Keď sa vrátime, zriadila som salón v našej kúpeľni. Kúpeľňa je obrovská, s dostatkom miesta pre stoličku, ktorú prinášam z toaletného stolíka. Je tu veľa miesta na pracovnej doske pre všetky moje farbiace produkty a nástroje; je tu dokonca aj výtok, ktorý sa vytiahne na umývadle, aby si umyla vlasy. Plná vzrušenia idem a nájsť Algu.
„Mám pre teba prekvapenie; poď so mnou."
"Prekvapenie pre mňa?"
„Áno, poď. Bez nej sa pár hodín zaobídeš, však, Sergio?"
"Samozrejme, dievčatá choďte." Posielá nás von z kuchyne.
Vezmem Algu do kúpeľne.
"Ak je to s tebou v poriadku, Alga, rada by som ti upravila vlasy." Alga sa šokovane obzerá okolo seba.
„Ó nie, nemôžem; Musím pracovať, pán Guerra..."
"Pán Guerra bude v poriadku. Prosím, urobí mi to radosť."
"Nemôžem si to dovoliť."
"Nebuď hlúpa, urobí mi to radosť, sadni si." Odprevadím ju ku stoličke a oblečiem ju do šiat, kým sa už nebude môcť hádať. Posadím ju pred zrkadlo a vyberiem jej gumku. Alga vždy nosila vlasy zopnuté do pevného vysokého drdola. Tušila som, že to bude na dlho, ale neuvedomila som si, ako dlho. Jej vlasy sú tmavé, cez ktoré sa tiahnu pramienky šedej. Všetko je to rôzne dlhé a jemné. Hádam si to nedala profesionálne ostrihať už mnoho rokov.
„Ako sa cítiš so svojimi vlasmi, Alga? Chceš ostať pri takejto dĺžke alebo ísť do takejto dĺžky?" Rukami som gestikuloval tesne pod jej ramenami. Ak bude súhlasiť, z najdlhších úsekov bude asi 7 palcov.
„Rob, čo chceš; Verím ti." Prikývne a usmeje sa a môžem povedať, že áno.
„Super, dáme ti aj nejaké vrstvy, orámujú tvoju tvár; naozaj ti to pristane. Rozmýšľala som, že by som zachovala tvoje prirodzené tmavé a strieborné vlasy, ale urobím nejaké melírovanie a slabé sfarby, potom toner, aby som im dala väčší objem.
"Áno, áno, čokoľvek si myslíš."
"Úžasné." Nestrácam čas, aby som začala. Naozaj ma baví robiť to, čo milujem. Toto mi chýbalo. Pomocou mojej mágie sa rozprávame a smejeme sa. Je krásne vidieť Algu takto, uvoľnenú a starajúcu sa o ňu, namiesto toho, aby ona robila všetku prácu. Keď je farba hotová a dokončím strih na úpravu účesu, vyfénujem jej vlasy, ktoré sú s trochou kučery. Zámerne sa ju odvrátim od zrkadla, kým neskončím. Musím uznať, že to vyzerá celkom úžasne. Milujem robiť takéto premeny. Alga vyzerá minimálne o 10 rokov mladšie. Jej riedke, matné vlasy bez života sú teraz husté, lesklé a plné štýlu. Otočím stoličku a obráti sa k zrkadlu. Na chvíľu nehovorí ani slovo a obávam sa, že sa jej to nepáči. Ale potom sa jej oči naplnili slzami, keď sa dotkla svojich nových skákacích vlasov.
"To som ja?" Plače.
"Vyzeráš nádherne, Alga."
"Ďakujem."
"Čo sa to tu deje?!" Leo vtrhne do kúpeľne. Alga vyskočí zo sedadla a strhne si šaty okolo krku.
YOU ARE READING
He found me - Našiel ma 🇸🇰
RomanceKeď bola tínedžerkou, sľúbila, že sa zaňho vydá, keď bude mať 30 rokov. Ale stratili kontakt. Na svoje 30. narodeniny jej príde... Pozvánka na jej vlastnú svadbu. Čo však nevie je, že je teraz mafiánskym bossom, ktorý chce to, čo mu bolo sľúbené...