Leo
Termín je stanovený na tento víkend. Trochu skôr, ako som čakal, ale čím skôr, tým lepšie. Všetky plány boli posunuté dopredu; deň bude prebiehať podľa plánu. Zatiaľ čo Katie a moja matka majú posledné úpravy šiat a čokoľvek iné, čo nevesty a matka ženíchov robia pred svadbou, Marco a ja musíme vybaviť nejaké záležitosti. Damien mi oznámil, že dodávka má doraziť do jedného z mojich skladov o 30 minút. V nádeji, že je to to, čo očakávam, Marco a ja zbalíme auto s potrebným vybavením a ideme tam. Prichádzame pred doručením. Keď vchádzame do skladu, zvoní mi telefón. Damien.
"Guerra, váš kontajner by mal byť čoskoro pri vás"
"Verím, že je to to, čo očakávam."
„To závisí od vašich očakávaní, ale pochybujem, že nebudete sklamaní. Ako viete, Graves pracovali pod novým vedením. Jay alebo Jaxon Adams je vysoko inteligentný počítačový expert. Zdá sa, že sa nabúral do systémov organizácií a vydieral ich, aby pracovali vedľa neho. Martelé je posledný s vami ako ďalší na jeho zozname, vzhľadom na problémy, ktoré ste v poslednej dobe zažívali. Našťastie sa nám podarilo získať skutočného dediča Graves, aby sa prihlásil, čo viedlo k tomu, že organizácia odovzdala Jaya nám. Problémy sa tým, žiaľ, nekončia, ale zatiaľ veríme, že tento koniec vyriešite, povedzme, záslužnejším spôsobom, ako by nám dovolila moja alebo Joshova morálka."
"Som vďačný za vašu veľkorysosť, Damien. Vaša tvrdá práca bude odplatená. Som tvojím dlžníkom."
"Neexistuje žiadny dlh na zaplatenie, Guerra."
"Možno budeme v budúcnosti opäť spolupracovať."
"Dúfajme, že nie." Damien ukončí hovor práve vo chvíli, keď za rohom zachádza nákladné auto nesúce našu dodávku.
Marco a ja sledujeme, ako vysokozdvižný vozík opatrne dvíha kontajner zo zadnej časti.
„Nebuď taký opatrný; nie je to krehké." Vodič prijíma nápovedu a uvoľňuje vidlicu zo vzduchu, čím umožní, aby kovová nádoba spadla na podlahu a prevrátila sa na bok s hlasným buchnutím. Keď sa Marco dostane do skladu, odomkne dvere do kontajnera. Otvára sa hlasným škrípaním. Smrad, ktorý vyteká, je hnilobný. Ľudské exkrementy a bohvie čo ešte. Jaxon je prikrčený v rohu. Jeho ruky si chránili oči pred náhlym svetlom. Zdá sa, že je tam viac ako 48 hodín. Po chvíli stojí, kráča k dverám a kontroluje, kto ho práve prepustil z tohto väzenia.
"Guerra!" Vyskočil dopredu, keď videl, že som to ja, a čoskoro ho páčidlo položí na kolená s láskavým dovolením Marca.
"Za toto zaplatíš, Guerra."
"Nie, Jay, nezaplatím." Jeho oči sa rozšírili, keď si uvedomil, že som ho nazval menom, ktoré používa pre Graves. „Váš čas tam skončil; váš čas sa vo všeobecnosti skončil. Ako si myslíš, že sme ťa tak ľahko našli?" Úsmev mu začne klesať. Jeho výraz sa zmenil, keď si uvedomil, že ho jeho vlastní muži hodili vlkom.
"Ako sa má Katie?"
"Nevyslovuj jej meno."
„Chutí dobre, však? A ten malý ston, ktorý robí, keď..." Crack. Moja päsť mu zlomí lícnu kosť. Nebráni sa. Namiesto toho sa zasmeje a pokračuje.
„Má to rada tvrdé, vieš. Trochu ju pobozkaj, ak vieš, čo tým myslím." Hnev ma zožiera; moje telo reaguje na impulz a bije ho znova a znova. Musím sa zastaviť. Tak ľahko sa z toho nedostane. posmieva sa mi. Nútim svoju myseľ myslieť na niečo iné, upokojujem sa. Jaxon kašle a prská; vypľuje zuby krvou, keď sa zbiera z podlahy.
„Videl si tú jazvu na jej ramene? Urobil som jej ju ja, hrýzol som ju, keď som sa do nej zozadu robil." Vystrčí boky pre väčší efekt. Nefunguje to však. Jazvu, o ktorej hovorí, veľmi dobre poznám. Tiež viem, že jej ju neurobil. Katie získala tú jazvu jednu noc po páde zo steny hotela, keď sme boli tínedžeri. Utekali sme pred ochrankou. Katie si myslela, že nechcem, aby ma videli, pretože by ma vyhodili. Naozaj to bol fakt, že ma stráže spoznali; Nechcel som, aby Katie vedela, kto naozaj som. S Katie a jej matkou by sa zaobchádzalo úplne inak, len čo by niekto zistil, že sú priatelia s Guerrou. Páčilo sa mi, že sa so mnou zaobchádza ako s normálnym človekom. Vedel som, že je ku mne milá, pretože ma má rada takého, aký som, nie preto, že by sa bála toho, čo by sa s ňou stalo, keby nebola. Prekvapivo sa však ku mne tak stále správa, ako keby som bol obyčajný chlap. Nebojí sa povedať svoj názor alebo postaviť ma na moje miesto. To na nej milujem. Vďaka nej sa cítim milovaný, normálny a šťastný. Som sám sebou, keď som v jej blízkosti, sám sebou, ktorým som už mnoho rokov nebol. Na rozdiel od mnohých žien, s ktorými som bol, Katie so mnou nechce byť kvôli mojej povesti. Napriek tomu chce byť so mnou. Jaxon ma naďalej podnecuje; Marco zjavne počul príliš veľa.
VOUS LISEZ
He found me - Našiel ma 🇸🇰
Roman d'amourKeď bola tínedžerkou, sľúbila, že sa zaňho vydá, keď bude mať 30 rokov. Ale stratili kontakt. Na svoje 30. narodeniny jej príde... Pozvánka na jej vlastnú svadbu. Čo však nevie je, že je teraz mafiánskym bossom, ktorý chce to, čo mu bolo sľúbené...