Chapter 22

163 7 0
                                    

Katie

Bol som pri vedomí a mimo neho, počula som kúsky rozhovorov. Jaxon je tu, ale nie je zviazaný ako ja. Zdá sa, že týchto ľudí pozná. Hoci nie sú vo svojich diskusiách ani zďaleka priateľskí, každý z nich od seba niečo chce. Jaxon má niečo, čo chcú. Jaxon chce, aby boli na oplátku súčasťou niečoho. Hodiny plynú a zakaždým, keď sa zobudím, som ostražitejšia; tentoraz moju pozornosť priťahuje Jaxon, ktorý prechádza mojou taškou. Vytiahne môjho prítulného, ​​môjho medvedíka.

"Jax, čo to robíš?" Plačem.

„Ach, pozri, decko sa rozhodlo zobudiť sa zo spánku. Chce decko späť svojho medvedíka?" Zamáva mi to do tváre a kruto sa smeje. Toto je stránka Jaxa, ktorú som nikdy nevidela.

"Ty a tento úbohý medveď. Pozri, rozpadá sa to na kúsky."

Odtrhne mu ruku. Vzlykám.

"Prečo mi to robíš?"

„Pamätáš sa na to ráno, keď polícia urobila raziu v mojom dome? Potreboval som miesto, kde by som niečo skryl." Odtrhne mu druhú ruku.

„Potreboval som bezpečné miesto, kde by sa o to dalo postarať. Aké je lepšie miesto ako tento starý smradľavý medveď, ktorý ťa nikdy neopustí." Odtrhne mu hlavu a z vnútra tela vytiahne malý plastový štvorček.

„Čo to robíš, Jax? Toto nie si ty. Dostaň nás odtiaľto, Jax; títo ľudia sú zlí ľudia; nie si zlý ako oni. Prosím, Jax!" Kričím, keď odchádza, hodím môjho medveďa na zem a podávam plastový predmet druhému Talianovi.

„Prestaň, Jax, nie! Nedávaj mu čokoľvek, čo to je. Počula som ich rozprávať. Zradia ťa, vezmú ti, čo máš, ale neurobia na oplátku to, čo chceš." Dvaja Taliani na mňa otrávene hľadia.

"Ona hovorí po taliansky?" Ten najstrašidelnejší sa pýta Jaxa. Na chvíľu sa zamyslí.

"Nie." Smeje sa. Nikdy som sa nedostala k tomu, aby som mu povedala, že hovorím plynule taliansky. Môj výbuch je potrestaný päsťou do žalúdka, prasknutím množstva rebier; môj dych je zadržaný, keď mi telom preniká bolesť z rozširovania pľúc.

"Už ani slovo, suka!" Znova prirazí päsťou do mojej tváre a ja som zase v bezvedomí. Aspoň necítim bolesť.

∞∞∞

Leo

Začína vychádzať slnko, čo znamená, že máme dobrý výhľad, ale tiež to znamená, že sme viditeľnejší. Hoci je Marco mimoriadne veľký muž, je veľmi dobrý v momente prekvapenia. Na druhej strane nie som taký nenápadný. Skryl som sa za kríkom a nechal som Marca ísť a obhliadol som oblasť. Je strašidelné ticho, v diaľke čviriká niekoľko vtákov. Nikdy som nebol modliaci sa muž, ale v tejto chvíli sa modlím, aby Katherine bola tu a nažive. Pripadá mi to ako rok, kým čakám, kým sa Marco vráti. Takmer som sa stiahol zo svojho úkrytu, aby som ho šiel hľadať.

„Dodávka je vnútri naľavo od budovy. Katherine je napravo."

"Super, poďme."

"Počkaj." Marco ma chytil za ruku. "Nevyzerá to dobre. Sú s ňou najmenej traja muži; Nepozrel som sa dostatočne dobre na všetky ich tváre." Krv mi vrie, ale troch zvládnemm bez problémov.

"Šéfe, jeden z nich je Martelé."

"Čo?!" Mám chuť mu streliť guľku do hlavy.

„Počkaj, musíme zistiť, čo chcú. Kľud dobre? Len na začiatok. Potom im odtrhneme hlavy holými rukami!" Marco ticho zavrčí, aby neprezradil našu prítomnosť.

"Pripravený šéfe?"

"Vždy."

Sledujúc Marcove svižné pohyby, snažím sa ísť v jeho stopách. Vstupujeme do skladu bez toho, aby sme niekoho upozornili na miesto nášho pobytu. Keď sme vo vnútri, počujeme hlasy. Martelé, ten hlas by som poznal kdekoľvek. Práve začal vojnu. Keďže moje telo nemôže čakať ani sekundu, má vlastnú myseľ a vykopne  kovové dvere medzi nami a nimi. Niet divu, že sa stretávame s puškami namierenými na naše hlavy. S vytiahnutými zbraňami tiež hodnotíme miestnosť. Na podlahe sú škvrny od krvi a to, čo vyzerá ako chumáč, je rozptýlený v línii vedúcej k mojej Katherine. Pred ňou je roztrhaný medvedík bez končatín.

„Guerra! Čo tu do riti robíš?" Zdá sa, že Martelé bol z môjho príchodu prekvapený. Moje oči sú na Katherine. Moje srdce horí pri pohľade na ňu. Jej dokonalé telo je pripútané na stoličku, zakrvavené a zlomené; jej hlava klesla, príliš vyčerpaná na to, aby sa zdvihla za hlučného zvuku nášho príchodu. Keď Martelé spomenul moje meno, jeho oči hľadajú moje. Vidím, že ten záblesk nádeje žiari, keď sa naše oči spájajú. Zlosť a inštinkt ovládli moje telo.

"Ukradneš moju ženu Martelé a očakávaš, že za tebou neprídem?"

"Tvoja žena?!" pýta sa a pozerá doľava. Sledujem jeho zorné pole a vidím samoľúbo vyzerajúceho Jaxona Adamsa opierajúceho sa jednou nohou o stenu. Moja ruka ho automaticky zodvihne a vystrelí, čím mu rozbijem koleno. V agónii sa váľa po podlahe.

"Ahhh, zaplatíš za to Guerra!" Neobťažujem sa odpovedať.

Čím bližšie som ku Katherine, tým viac mi začína byť zle. Hrozí, že mi srdce vyskočí z hrude a v ušiach mi zvoní.

"Som tu. Teraz si v bezpečí." Držiac jej hlavu v rukách, bozkávam ju; sľub, že už nikdy nedovolím, aby jej niekto ublížil. "Kto ti to urobil?" Hovorím potichu, keď ju rozväzujem. Pozerá na Martelého číslo jeden, ktorý stojí vedľa nej. Bez rozmýšľania som mu vrazil guľku medzi oči. Veľké vrece sračiek s buchotom padá na podlahu. Katherine, teraz odviazaná, si zaborí hlavu do dlaní.

"Nikto neublíži mojej žene a žije, aby dýchal rovnaký vzduch ako ona!" Zdvihol som Katherine a omylom som sa na sekundu otočil chrbtom k Martelému. Zdvihol svoju zbraň číslo jedna; teraz má jednu namierenú na Katherine a jednu na Marca. Marco stojí pevne so zbraňou namierenou chrbtom na Martelého.

„Guerra! Nezabijete Marteleho mužov a neodídete bez toho aby som sa vám pomstil. Oko za oko Guerra. Kto to bude?" Pozerá z Marca na Katherine. Zakrývam Katherine čo najväčšou časťou svojho tela a v hlave pracujem s riešeniami. Martele sa uškrnie, keď máva zbraňou na každého z najdôležitejších ľudí v mojom živote. Výber nie je možnosť. Marco je pre mňa ako brat. Pri mnohých príležitostiach mi zachránil život. Trénoval a učil ma, ako vládnuť a prežiť. Bol pre mňa viac otcom ako mojím vlastným; v neprítomnosti môjho brata je to môj najlepší priateľ. Cítim, ako mi z čela unikajú kvapôčky potu. Dúfam, že Marco má plán; ak niekto vie, ako z toho von, tak je to on. Musíme sa zdržať, kým nepríde Damien a tím.

„Kto to bude, Guerra? On alebo Ona? On alebo ona?" Stále viac sa hnevá na moje mlčanie.

"POHNI, GUERRA!" ZavelíPonáhľaj sa, kurva, myslím na Damiena.

"On alebo ona, Guerra." Ak si nikoho nevyberiete, vyberiem ja! Päť sekúnd, Guerra!"

Sakra, Damien, ponáhľaj sa. Nemôžem strieľať ako prvý, pretože určite vystrelí na Katherine; s tým, aká je teraz, nemá veľkú šancu na prežitie, takže to nebudem riskovať.

„Päť.........Štyri..........Tri...On alebo ona Guerra, musíte si vybrať. Dva........."

"JA!" Marcovo vrčanie sa ozýva celým skladom.

Paľba zo zbraní. Moje telo sa ponorí, aby zakrylo moju Katherine. Spadneme na podlahu, moje telo je paralyzované, aby som ju ochránil. Zamrzol som, keď som podo mnou počul Katrinine kňučanie. Moje oči prehľadávajú miestnosť a streľba ustala. Marco aj Martelle ležali tvárou nadol a krv sa vedľa nich hromadila. Katherine pri vzlykaní tečú slzy. Zdvihol som ju tak jemne, ako len viem, a priložil som jej hlavu na hruď.  

"Zatvor oči. Odchádzame." Prenášam celý svoj svet cez krvipreliatie a sľubujem, že už nikdy nedovolím, aby bola súčasťou tohto násilného života. Zaslúži si lepšie. Keď sa dostaneme na čerstvý vzduch a denné svetlo, Damien a jeho tím obklopia sklad.

„Neskoro, hlupák! Príliš neskoro!"

Katherine mi upadá do bezvedomia v náručí na ceste k sanitke, ktorá čaká za rohom. Nenechajúc nikoho, aby mi ju vzal, zdravotníci ju ošetrujú v mojom náručí. Som otupený; po prvýkrát v živote neviem, čo bude ďalej. Viem len to, že sa Marco obetoval, aby ma zachránil pred stratou ženy, ktorú milujem. Jej bezpečnosť je teraz mojou prioritou; Nedovolím, aby jeho obeť bola márna.

Keď sa dostaneme do nemocnice, som nútený ju nechať ísť. Katherinini rodičia a priateľka Bella tam netrpezlivo čakajú. Bolestivé výkriky opúšťajú ich telá, keď sú svedkami traumy, ktorú utrpela. Pri pozorovaní ich bolesti a lásky k dcére si uvedomujem, čo musím urobiť.

He found me - Našiel ma 🇸🇰Where stories live. Discover now