•Během ordinacích hodin San s tebou spolupracoval ale nechtělo se mu, bylo mi to trochu líto že nechtěl se mnou spolupracovat dobrovolně. Po hodinách v 7 hodin večer jsme šli do nejbližší kavárny a pořádně se seznámili. Seděli jsme u stolu a popíjeli kávu/čaj. Smáli jsme se a povídali si,všechno bylo perfektní. "A kdy jsi vystudovala vysokou školu?" Zeptal se Yunho. "Teď před prázdninami" řekla jsem. San byl na mobilu a neposlouchal nás. "Vypni ten mobil a povídej si s námi" Řekla Daehyeon Sanovi. San vypl mobil a vzdychl. "Co tě trápí, Sane?" Zeptal se Wooyoung starostlivě. "nic mi není, jen mám blbou náladu" řekl San se skleslím tónem. "Tak se zapoj k nám, máme tu novou tvář tak je slušné se seznámit, přeci a jen bude s námi pracovat na dlouhou dobu, teda pokud neodejde." Řekla Daehyeon a já se na ni usmála . "Opustila tě holka?" Řekl Mingi s úsměvem. "Ty jsi blbeček Mingi fakt" Řekl Jongho a Mingi se smál. "Promiň Sane" řekl Mingi. "Jo dobrý, ale holka mě neopustila" řekl San. "Však ani žádnou nemá" řekl jongho a San na to kývl.
"A vy jste někdo ve vztahu?" zeptala jsem se. "Noo...... Jak bych to řekl..... Já a seonghwa..." Řekl Hongjoong. Zarazila jsem se "Ou...Aha, no nejsem proti homosexuálům takže vám to i přeju" řekla jsem s úsměvem. "Ale jsem bisexuál" řekl Hongjoong a ozval se Wooyoung "já jsem taky bisexuál ale víc mě přitahují kluci, nechci to moc říkat nahlas ale vám to říct můžu." Řekl Wooyoung s kříženími ruce na hrudi. "Jinak ve vztahu tu je možná Mingi." Řekl Hongjoong "Já?! Kde jsi to slyšel?" Odpověděl důrazně mingi s úsměvem. "Však to vidím pořád se usmíváš do telefonu" řekl mu hongjoong, a Daehyeon se zarazila a opřela se o opěradlo židle a koukala se na Mingiho s úsměvem. "Noo.... Jak bych to řekl" dodal s úsměvem a koukl se na Daehyeon která se na něho dívala a všem to došlo. "Uuuu" řekli všichni na jednom. "Mingi ty jedeš víc než jsem si myslel", řekl Wooyoung. "Byla už i první pusa?" Zeptal se San a usmál se. "Ale nepřeháněj to Sane, jen... Flirtujeme..." Řekl Mingi a styděl se "Mingi nemusíš se stydět, však to řekni." Řekla Daehyeon, mingimu to došlo. "No už... Byla první pusa... Ale jen jednou" Mingi ukázal na prstů jeden prst jako 1.•Pak jsme si povídali, dívala jsem se na Sana celou dobu a ten jeho úsměv byl tak krásný, byl krásný celý, jeho vlasy,vůně, postava, prostě všechno "ah jsem zoufalá" řekla jsem si pro sebe v hlavě. Pak jsme šli všichni domů no musím říct že to jsou fakt úžasní lidé. "Někdo doprovodí Soyeon domů, nepůjde sama" prohlásil Hongjoong. "Tak já půjdu" přihlásil se Wooyoung. Wooyoung se rozhodl jít se mnou což jsem byla ráda že aspoň někdo, Hongjoong šel se Seonghwou, Jongho šel s Yunhem, Mingi s Daehyeon a Yeosang a San. Když jsme šli ulicemi tak jsme se bavili spolu a pak se mě zeptal Wooyoung "Hele proč si byla tak zadívaná dneska večer?" V tu chvíli mi začalo bít srdce jako o závod, nevěděla jsem co říct. "Přišlo mi že jsi zadívaná do... Sana" řekl wooyoung "Líbí se ti?...... Hele já mu to neřeknu, nejsem drbna" řekl mi ale nevěděla jsem co říct "Jo... Líbí se mi na první pohled... Ale nechám to být, stejně nemám šanci, někoho jako jsem já by určitě nechtěl" řekla jsem smutně. "Ale no tak toto neříkej, znám Sana dlouhou dobu a on není určitě ten typ chlapa který tě odhodí a nechá tě na holičkách" "a co tedy udělá?" "No já si myslím že by ti mohl dát šanci, jsi fajn holka tak nevidím důvod proč by tě hned takhle odmítnul" řekl což mě zahřálo u srdce "ale co když on mě vidí jinak" řekla jsem smutně, a skoro mi bylo do breku ale nechtěla jsem dělat hysterku takže jsem to držela v sobě. "Ať už nebo ne, dej tomu opravdu čas, a bude líp, a když ne tak mu nakopeme zadek" usmál se a objal mě a já ho objala zpátky. "Děkuju."
ČTEŠ
Můžeš Být Jen Můj?
RomantikJak dopadne příběh s Ateez a s mužem do kterého si se zamilovala? Přečti zde!