19#

9 2 0
                                    

Brečela jsem mu v náručí a pak jsem se odtáhla "proč mi to děláš" bouchla jsem ho do ramene a řekla jsem s brekem. Přitáhl si mě zpátky a objal mě. Brečela jsem mu do mikiny. Utřela jsem si slzy a odtáhla jsem se "Já už nechci být sama, Sane" víc jsem začala brečet. Objal mě "už to je dobrý, neplakej, už nikam nikdy bez tebe nepůjdu, slibuju" řekl jsem a myslel jsem to vážně.
Potom jsem se uklidnila a ještě chvíli se mnou zůstal. Seděli jsme v obýváku, držel mě za ruku a já jsem mu na rameni pomalu usínala, nebo spíš oba dva jsme usínali.

Když jsem se vzbudil, otevřel jsem oči a snažil se hýbat tak abych ji nevzbudil. Vytáhl jsem mobil s kapsy a podíval se na čas, bylo 2:32 "sakra" řekl jsem si pro sebe. Pomalu jsem začal dávat ruku z její a vstát. Potom jsem ji opatrně vzal do náruče a odnesl ji na postel. Sundal jsem si mikinu a lehl si vedle ní a přikryl jsem nás.

Celý víkend jsme byli spolu. Spala jsem u něho a zase jsem našla tu lásku k němu. Samozřejmě nebylo to hned, potřebovala jsem zase čas na úsměv.
Všechno co jsem si přála mi splnil, a někdy ani nestačilo mluvit, sám od sebe něco pro mě udělal.
Myslím že už bych mu mohla věřit

V pondělí se mnou pracoval rád, všechno dělal za mě i když vím že to je i moje práce tak bych to měla dělat já. Šlo vidět že se to snažil vynahradit.
Daehyeon s Mingim se rozhodli že si dají pauzu takže odlétají na dovolenou, jen na 5 dní, prý chtějí stihnout moji oslavu. Přála jsem jim to, též bych chtěla na dovolenou ale nemám na to čas.

Soyeon jsem miloval celým mým srdcem i když jsem byl pryč, láska k ní mi nezmizela. Chtěl jsem ji to vynahradit co nejlépe aby už nebyla smutná. Když mi brečela v náručí tak mi to trvalo srdce a už nechci aby se takto trápila.

V pátek jsem šel s Hongjoongem do zlatnictví a koupit prstýnek s kterým bych ji mohl požádat o ruku. Jelikož měla v sobotu narozeniny tak jsem ji chtěl udělat jen moji navěky. Chtěl jsem ji mít za manželku a strávit s ní zbytek života,nikoho jiného nepotřebuju kromě jí.
S Hongjoongem jsme vybrali krásný prsten s diamanty, věřím že se jí bude líbit, takové prstýnky má ráda. Připravil jsem pro nic narozeninový dort a 20 růží v něm byl vzkaz. Samozřejmě koupil jsem ji další dárky jako šperky atd...
Celý den se Wooyoung snažil nějak zabavit Soyeon aby jsme my mohli připravovat její oslavu.

K večeru už ji vezl domů a s přípravou jsme si museli pospíšit a nachystat se. Když už byla před vchodem všichni jsme se schovali.

Otevřela jsem dveře od mého bytu, byly zhasnuté světla chtěla jsem rozsvítit než někdo je rozsvítil. Viděla jsem narozeninovou výzdobu a bylo i napsané. "Všechno nejlepší!'' řekli nahlas když vylezli,Mingi Jongho Yunho Yeosang i Wooyoung přišel když ještě před chvílí byl na parkovišti, Hongjoong Seonghwa, Daehyeon a San. Když to zařvali lekla jsem se trochu "To vážně je všechno pro mě?" Zeptala jsem se s úsměvem
"Samozřejmě že pro tebe! A to není všechno!" Řekla Daehyeon. San ke mně přišel "všechno nejlepší zlato" vzal moji ruku a dal mi polibek na tvář. Usmála jsem se lehce. Poté mi podal krásné růže, nemohla jsem uvěřit, "j-jak víš že mám ráda růže?" Byla jsem zmatená, nikdy jsem mu to neříkala. Chichotal se "Já vím o tobě všechno" usmál se. Přečetla jsem si vzkaz který byl v růžích "Všechno nejlepší k tvým 25. Narozeninám. Doufám že sis dnešek užila a ještě užiješ, jsi žena kterou chci mít po svém boku dokonce života a nechci tě nikdy ztratit, moje srdce je jako květ který rozkvétá pokaždé co tě vidím. Miluju tě celým svým srdcem." Měla jsem slzy v očích. Objala jsem ho a on objal mě. Všechny to dojalo, potom jsme se odtáhli "jak už si četla tak nechci tě nikdy ztratit a chci tě mít po boku dokonce života tak.." klekl si na jedno koleno a vytáhl krabičku s prstenem,mě se rozbušilo srdce "vezmeš si mě?"


🧽Pokračování příště~

Můžeš Být Jen Můj?Kde žijí příběhy. Začni objevovat